וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "הוצאנו את החרבות", דייויד פדרמן: "אני הזמנתי את הבדיקה של ווימס"

הגארד שנבחר ל-MVP של הגמר חגג, הבעלים חשף: "אף אחד במכבי לא ידע". על העונה: "נגררתי, הוצאנו עוד ועוד כסף. יכול להיות שוויצ'יץ' יקבל יותר סמכויות". מזרחי עקץ את ירושלים

עריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי עונה רצופת אכזבות, לעיתים השפלות, וששהפסד האחרון בארנה עדיין יושב לה בראש - מכבי תל אביב חגגה הערב (חמישי) גביע מדינה 44 בתולדות המועדון עם 68:82 מול הפועל ירושלים. הצהובים סיפקו מחצית שנייה מרשימה, מחקו יתרון של האדומים וקטפו גביע שמיני ברציפות.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 68:82 את הפועל ירושלים וזכתה בגביע המדינה
סימונה פיאניג'אני: "היה ברור לאיזו קבוצה יש יותר אנרגיות"
הם במפה, ובכל זאת, הם נשארים במפה: מכבי תל אביב שמרה על המעוז האחרון

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם גל מקל. ברני ארדוב
הוציאו את החרבות. גל מקל ויוגב אוחיון/ברני ארדוב

מקל: "סיפקנו הגנה של נינג'ות"

גל מקל, שנבחר לשחקן המצטיין, סיפר בסיום: "אושר, אושר גדול. כשאתה במועדון הזה יש הרבה תקופות לא נעימות וחייבים להנות מכל דבר קטן. האמנו, אמרתי לגיא פניני לפני המשחק שאנחנו לא יוצאים מהמשחק הזה בלי גביע. גם במחצית האמנו שאפשר לזכות, סיפקנו הגנה של נינג'ות".

"מה שהיה שונה מהמשחקים האחרונים זה לחימה, הקרבה. הוצאנו את הציפורניים והחרבות, אני גאה במה שעשינו. הפועל ירושלים קבוצה מצוינת, היום זה היינו אנחנו ואני שמח על זה. קבוצה גדולה יודעת לשמוח מהדברים הקטנים כמו תחרות קליעות באימון, אם לא נשמח עכשיו אז מתי כן?", סיכם הגארד הצהוב.

יוגב אוחיון אמר: "ברבע הרביעי עם ההרכב שעלינו, דיברנו גל ואני ואמרנו שלא יוצאים בלי גביע. היו פה הרבה דברים מעבר לכדורסל. היו רגעים גדולים של דווין ושל גל ואני שמח ששיחקנו כמו שצריך בדקות שבהן היינו צריכים".

דווין סמית': "הרגשתי טוב, לא הייתי אמור לשחק בשלב מסוים. אבל הייתי בר מזל לעזור לקבוצה הלילה. זה הרגיש נהדר. אני מלא מוטיבציה, לא אכפת לי מה אנשים כותבים או אומרים. החבר'ה האלה יודעים מה אני צריך לעשות וכשאני מוערך על ידי הבוסים, המאמנים והחברים לקבוצה, זה מה שחשוב. בגלל זה אנחנו משחקים כדורסל, בשביל לנצח. אנחנו אוהבים אליפויות וגביעים. בגלל זה אנחנו במכבי תל אביב ובגלל זה אני פה. אני כבר עם גביע שישי בשש שנים וזו הייתה המטרה שלי בתחילת העונה. אני שמח שעמדנו בזה".

איינארס בגאצקיס סיכם: "אני לא זוכר באיזה דקה בדיוק, אבל בדקה מסוימת התחלנו לשלוט במשחק. היום שיחקנו משחק יציב. דווין עוזר המון, ההתקפה שלו, הוא מוביל סיטואציות בהגנה, הוא עזר לנו להתמודד מול סטודמאייר, אבל דווין היה אחד מהג'וקרים של המשחק. מי היה ה-MVP? מכבי. שיחקנו כמו קבוצה, השארנו את האגו כמה שיותר רחוק ושיחקנו כמו קבוצה. ולא רק דווין, אלא גם גל וקולטון, כולם, כל השחקנים. היום שיחקנו כמו שמכבי רוצה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דווין סמית' בטירוף/ברני ארדוב

פדרמן: "אני הזמנתי את הבדיקה של סוני ווימס"

דייויד פדרמן התייחס בסיום לכל העונה שעוברת על הצהובים: "ברור שעונת היורוליג אכזבה גדולה. אמרתי בשנה שעברה שנביא 12 שחקני יורוליג ואני לא חוזר בי. תסתכלו כמה כסף הוצאנו - כסף שאני הבאתי מהבית. הוצאנו עוד ועוד כסף, גם אני נגררתי לזה, הלכנו למקומות שאנחנו בדרך כלל לא הולכים עליהם. הוצאנו יותר מדי וזה עלה לנו. את דווין סמית' מחקו וביטלו, אני לא מכיר בנאדם אחד בישראל לשחק עם גל מקל ויוגב אוחיון באותה חמישייה כל דקות ארוכות. גם אני חשבתי שהוא משוגע, אבל זה הצליח".

אחד הבעלים נשאל על החלק של ניקולה וויצ'יץ' ועל כך שיקבל יותר סמכויות בעונה הבאה ואמר: "זה יכול מאוד לקרות".

על פרשת סוני ווימס אמר פדרמן: "בנאדם עובד אצלך, מקבל סכומי כסף דמיוניים ועושה עבירות. התקנה קובעת שמי שלא עושה את מה שהוא צריך לעשות, יוצא בבחינת אשם. האמת? אני הזמנתי את הבדיקה, ובמכבי לא ידעו. לא יכול להיות שאתה תבוא לעבוד אצלי ותקבל סכומי כסף כאלה ויש חשש סביר שאתה עושה מה שאתה רוצה. אני אמרתי גם שבועיים קודם לכן לכל הקבוצה, שאני מזהיר אותם. אמרתי להם בישיבה בחוץ לארץ, לראשונה זה עשרות שנים, אמרתי לכל השחקנים והמאמנים - "אני מזהיר אתכם, יש יותר מדי דיבורים על דברים שלא בסדר. אם יסתבר לנו שזה נכון, לא נעבור על זה לסדר היום".

שמעון מזרחי אמר לערוץ הספורט: "בחדר ההלבשה אמרתי לשחקנים שכל מה שקשור בטקטיקה מאוד חשוב, אבל מה שהכי חשוב זה הלב. באירופה אנחנו לא טובים העונה אבל אנחנו מובילים את הליגה, והליגה והגביע הם הלחם והחמאה. זה ניצחון מאוד מתוק. חששתי מסטודמאייר, לא יכול להגיד שהימרתי שננצח אבל מעולם לא הבנתי מדוע אני צריך להגיע לירושלים כאנדרדוג. היו ימים קשים העונה ואולי עוד יהיו ימים לא קלים, אבל נדע להתגבר ולעולם לא נרים ידיים".

הקפטן והגביע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully