וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 68:82 את הפועל ירושלים וזכתה בגביע המדינה

הצהובים עשו זאת גם בארנה, עם זכייה שמינית ברציפות ו-44 בתולדות המועדון. גאודלוק (15 נק'), מקל (15) וסמית' (13) הוליכו ריצת 2:16 במחצית השנייה, האדומים בעטו בדלי לאחר שנתקעו עם 10 דקות רצופות ללא סל שדה

עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) בגביע המדינה השמיני ברציפות וה-44 בתולדות המועדון, לאחר שגברה על הפועל ירושלים 68:82 בארנה. הצהובים שעברו כל כך הרבה רגעים כואבים העונה סוף סוף יכולים לחייך ולחגוג, ומי יודע, אולי הניצחון על היריבה המושבעת יוציא אותם לדרך חדשה.

האדומים נטלו את ההובלה כבר בפתיחה וכמו במשחק הליגה האחרון בין השתיים, לאיינארס בגאצקיס ושחקניו שוב לא היתה תשובה לאמארה סטודמאייר. גם ליאור אליהו, יותם הלפרין וקרטיס ג'רלס סיפקו דקות טובות ודאגו שהיתרון יישאר בצד האדום למשך כל המחצית הראשונה זולת דקה אחת, בה אנדרו גאודלוק התעלה והחזיר את מכבי תל אביב. בסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי נתקעו הירושלמים עם 10 דקות ללא סל שדה והמהפך הושלם, כשגאודלוק וסמית' הוליכו ריצה אדירה של 2:16, ומפיגור 69:59 הקבוצה של סימונה פיאניג'אני כבר לא ידעה כיצד לחזור, וכל מה שעבד לה קודם לכן אבד כלא היה. המאמן האיטלקי, שהחזיק במאזן נקי מהפסדים במשחקי גמרים במפעלים מקומיים עד כה, כבר לא מושלם.

ירושלים, שניצחה את הצהובים בגמר גביע ווינר, יכולה לבוא בטענות רק לעצמה, לאחר שבעטה בדלי דווקא באולמה הביתי. מכבי תל אביב, מנגד, הציגה - אולי לראשונה העונה - את האופי שבדרך כלל אפיין את קבוצת הכדורסל הדורסנית בישראל ברגעי האמת, כשמקל (15 נקודות ותואר MVP), גאודלוק (15) וסמית' (13) היו מעל כולם. ניפגש שוב בגמר הפיינל פור?

עוד בנושא:

לפני המשחק: קטטה אלימה בין אוהדי שתי הקבוצות ביציעים

קפטן מכבי תל אביב גיא פניני מניף את גביע המדינה. ברני ארדוב
בפוזה שהוא מכיר טוב. פניני מניף גביע/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים פתחה עם קרטיס ג'רלס, בר טימור, טרנס קינזי, ליאור אליהו ואמארה סטודמאייר, בעוד מכבי תל אביב העלתה את יוגב אוחיון, אנדרו גאודלוק, דווין סמית', גיא פניני וקולטון אייברסון. ג'רלס ואמארה צלפו שלשות וקבעו 2:6 אחרי דקה, פניני השווה ל-6:6, אליהו נכנס לעניינים, טימור צלף שלשה בדרך ל-8:15, סמית' צימק ל-16:15 אך טימור קבע 15:20 ובגאצקיס לקח פסק זמן. גאודלוק ענה בשלשה, ולאחר שעשרה שחקנים צהובים לקחו לקחו חלק ברבע הראשון, התוצאה עמדה על 20:24 להפועל ירושלים.

רבע 2:

ויקטור ראד צלף שלשה והעניק למארחת יתרון ראשון - 26:27 - אך אליהו, אמארה והלפרין קטעו את המומנטום הצהוב והעלו את הירושלמים ל-30:37. גאודלוק ענה בשלשה, פיטרסון וג'רלס השיבו בשלשות משלהם ודאנק קליל של אליהו קבע 37:45. פניני צלף שלשה חשובה, אך המילה האחרונה היתה שייכת לאמארה, שקלע סל קל בצבע ובסיום המחצית הראשונה זה 42:47 לירושלמים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
כרגיל, איש המפתח בצהוב. גאודלוק/ברני ארדוב

רבע 3:

גאודלוק צלף שלשה משוגעת, איתי שגב ביצע שלוש עבירות מהירות וירד לספסל עם פאול רביעי, קינזי קבע 45:51, מקל ענה בשלשה, ראד התלונן על השיפוט וביצע עבירה טכנית אך גאודלוק בכל זאת הוריד ל-52:50. סטודמאייר קלע מהקו בדרך ל-50:56, פניני ניצל את הבצורת ההתקפית של היריבה ומקל השלים מהפך כשקבע 56:57, ואילץ פסק זמן של פיאניג'אני. ירושלים סיימה את הרבע השלישי עם שבע דקות ללא סל שדה, ושלשה של סמית' הפכה את זה ל-58:62 עם העליה לרבע המכריע.

רבע 4:

סמית' השלים ריצת 2:16 וקבע 58:66, מקל הוסיף ביצוע אדיר עם סל ועבירה, ו-7:30 דקות לסיום הוליכו הצהובים 59:69. טימור קטע רצף של 10 דקות ללא סל שדה (!) אולם ראד הצטרף לחגיגה הצהובה, ושלוש דקות לסיום הראה לוח התוצאות על 66:75. ירושלים המשיכה להחטיא מכל טווח אפשרי, מקל הוסיף שלשה והקפיץ את כל הצהובים באולם. זה נגמר ב-68:82 גדול למכבי תל אביב.

דווין סמית' בטירוף/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק 15 נקודות (6 מ-11 מהשדה), גל מקל 15, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, דווין סמית' 13, 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות, קולטון אייברסון 12 ו-10 ריבאונדים, ויקטור ראד 10 ו-5 ריבאונדים, גיא פניני 9, די ג'יי סילי 4, סילבן לנדסברג 2, איתי שגב 2. יוגב אוחיון (27:59 דקות, 5 אסיסטים) שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר 15 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 איבודים, ליאור אליהו 13, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, קרטיס ג'רלס 10, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, טרנס קינזי 9, טראוויס פיטרסון 8, בר טימור 7, יותם הלפרין 6. אייזיק רוזפלט (1:44 דקות) שותף, אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully