וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד/באר טוביה: אדם אריאל גמר את העונה

14.2.2017 / 11:35

השחקן נפצע בברכו בחצי הגמר נגד מכבי תל אביב, ובבדיקה שנערכה התברר כי הוא סובל קרע ברצועה הצידית וייעדר שלושה חודשים לפחות. בקבוצה שוקלים לצרף שחקן ישראלי במקומו

one

בווידאו: מכבי אשדוד מפסידה למכבי חיפה

הגארד-פורוורד אדם אריאל סובל מקרע ברצועה הצידית וייעדר כשלושה חודשים לפחות ממשחק פעיל, מה שאומר שהוא סיים את עונת 2016/17, כך גילו הבוקר (שלישי) אנשי מכבי אשדוד/באר טוביה. קפטן אשדוד נפצע במהלך הרבע השני נגד מכבי תל אביב בהתקלות עם גל מקל, שכתוצאה ממנה נשרקה נגדו עבירה בלתי ספורטיבית. בקבוצה חששו שהפציעה קשה מאוד כשהפנים של אריאל לא בישרו טובות, ובבדיקה שנערכה הבוקר התגלה הקרע.

אריאל (22, 1.92) הגיע העונה למכבי אשדוד בהשאלה מהפועל ירושלים, אחרי חצי עונת השאלה בהפועל חולון. על אף העובדה שהוא לא הפגין יציבות, בכמה משחקים העונה הראה השחקן הצעיר את הפוטנציאל הרב הטמון בו כשצלף 18 נקודות והוריד 7 ריבאונדים בניצחון הביתי על הפועל ירושלים, קלע 18 נקודות בניצחון החוץ על מכבי קרית גת, ובסך הכל רשם 7.1 נקודות ו-2.2 ריבאונדים בממוצע.

עוד בנושא:

אנדרו גאודלוק: "איבוד היתרון? לא נשברנו, אולי אנחנו משתפרים בתחום הזה"
גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 89:95 ועלתה לגמר

שחקן מכבי אשדוד אדם אריאל. לירון מולדובן
לקח קשה את הפציעה. אריאל/לירון מולדובן

בסגל של אשדוד אין הרבה ישראלים, לאחר שהנהלת הקבוצה נעתרה לבקשתו של נועם לייש לעזוב למכבי קרית גת בחודש שעבר. אחרי פציעתו של אריאל נותרו בקבוצה יפתח זיו, ג'ייק כהן, בן אלטיט ונמרוד טישמן, שחוזר פציעה שהשביתה אותו לכל פתיחת העונה. באשדוד, שנמצאת במקום ה-11 בטבלה, מרחק שני משחקים וחצי בלבד מירידה לליגה הלאומית, שוקלים כעת לצרף שחקן ישראלי במקומו של אריאל, כדי לעבות את הרוטציה ולהמנע ממצב של פציעות נוספות.

בקבוצה התאכזבו אמש מההפסד למכבי תל אביב 91:86, למרות יכולת התקפית טובה לאורך כל 40 הדקות. "אין ספק שזה מאכזב, באנו כאנדרדוג ובלי ציפיות, כל אחד נתן את התחת שלו", סיכם יפתח זיו את המשחק, "הפסדנו על דברים קטנים וכשאתה לא מתקדם, אתה משלם את המחיר. הפציעה של אדם פגעה בנו, הוא הקפטן שלו והוא נפצע בשלב מוקדם, זה שינה את הרוטציה ופגע בנו. נתנו הכל וכולנו עייפים, אך זה חלק מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully