וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 89:95 ועלתה לגמר

שחקניו של איינארס בגאצקיס שוב ניצחו בשיניים בתום מותחן שנמשך עד השניות האחרונות. ראד בלט עם 22 נקודות, סילי הוסיף 17. קרמייקל סיים עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים אצל המפסידה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב עלתה הערב (שני) לגמר גביע המדינה אחרי שניצחה 89:95 את מכבי אשדוד/באר טוביה. מחזיקת הגביע התקשתה מאוד ולמרות שהובילה ביתרון דו ספרתי, שוב נקלעה למשחק צמוד ונאלצה לנצח בשיניים. הקבוצה של בגאצקיס פתחה טוב יותר וריצת 0:8 ברבע הראשון הובילה אותה ליתרון דו ספרתי. אשדוד הצליחה לחזור ולהשאר בתמונה, כשדניאל יואינג היה טוב וגם ג'קי קרמייקל בלט. הכחולים שוב ברחו ברבע השלישי ליתרון דו ספרתי, אך אשדוד הצליחה לחזור פעם נוספת בזכות פרסטון נואלס וקרמייקל המצוין. מנגד ויקטור ראד ודי ג'יי סילי בלטו ולקחו אחריות, ובסיום מספר החטאות של היריבה שמרו על היתרון של מכבי תל אביב. קבוצתו של בגאצקיס תוכל לזכות בגביע שמיני ברציפות ו-44 בסך הכל.

קלעו למכבי תל אביב: ויקטור ראד 22, די ג'יי סילי 17, גל מקל 13 ) 6 ריבאונדים), גיא פניני 13 (3 מ-4 לשלוש), סילבן לנדסברג 8, איתי שגב 6 (2 חטיפות, 2 חסימות), דווין סמית' 5, קולטון אייברסון 5, יוגב אוחיון 4 (6 אסיסטים), אנדרו גאודלוק 2

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: ג'קי קרמייקל 20 (12 ריבאונדים), פרסטון נואלס 17 (5 מ-6 לשלוש), ג'ייק כהן 15, צ'ייס סיימון 13 (7 ריבאונדים), דניאל יואינג 10 (2 חטיפות), יפתח זיו 9 (5 אסיסטים), בן אלטיט 5

דניאל יואינג חוסם את גל מקל/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

המשחק יצא לדרך. החמישייה של מכבי תל אביב: קולטון אייברסון, גיא פניני, די ג'יי סילי, סילבן לנדסברג ויוגב אוחיון. החמישייה של מכבי אשדוד: יפתח זיו, פרסטון נואלס, צ'ייס סיימון, ג'ייק כהן וג'קי קרמייקל. שתי דקות מהפתיחה, נואלס קבר שלשה מרחוק והעלה את אשדוד ל-4:7. שחקניו של בגאצקיס החזירו עם ריצת 0:8, אך כהן השאיר את אשדוד בעניינים עם שלשה משלו. מי שהתחיל חם במכבי תל אביב הוא פניני, שקלע שלוש שלשות בשש דקות והעלה את קבוצתו ל-10:15. דקה לסיום זיו קלע שלשה, אך ראד החזיר עם אחת משלו. הרבע הסתיים ביתרון 17:22 לקבוצתו של בגאצקיס.

מכבי תל אביב פתחה עם אנרגיות את הרבע ואחרי שלשה של סמית', שגב חסם את יואינג. שתי דקות מפתיחת הרבע, כהן קלע סל יפה בצבע, אך מנגד מקל חדר וקבע 19:29. מנגד יואינג קלע שלשה וצימק את ההפרש, אך פניני סחט עבירה מחוץ לקשת ודייק בשתי זריקות. ארבע דקות למחצית יואינג חדר וצימק ל-35:29 ובגאצקיס לקח פסק זמן. יואינג שוב חדר וקלע, ולאחר מכן קרמייקל סיים פולו-דאנק יפה וצימק ל-37:35 בלבד. בהתקפה האחרונה שגב סחט עבירה בצבע מאלטיט, דייק בשתי הזריקות והוריד את קבוצתו ליתרון 44:49 למחצית. אדם אריאל שנפצע בברכו, לא יחזור לשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג מול מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
מי תעפיל לגמר שני ברציפות? לנדסברג מול נואלס/יוסי ציפקיס

הרבע נפתח עם נקודות בצבע של קרמייקל שניצל את הרכות בהגנה של היריבה. גאודלוק נראה רע בפתיחת המחצית והרבה להחטיא, אך סיימון לא ניצל זאת וגם הוא קלע באחוזים רעים. חמש דקות לסיום הרבע, יואינג השלים חדירה יפה וצימק ל-53:50. ארבע דקות לסיום הרבע, כהן קטף ריבאונד התקפה וקלע מתחת לסל. שלוש דקות לסיום הרבע, ראד קלע שלשה חשובה והעלה ל-55:60. אשדוד החלה לאבד כדורים, ומתפרצת של לנסברג הסתיימה בסל ועבירה ויתרון 55:65. סיימון קבר שלשה מנגד. ראד קלע את סל השדה האחרון ברבע מחצי מרחק, אך כהן דייק מהקו והרבע הסתיים ביתרון 61:69 למכבי תל אביב.

דקה מפתיחת הרבע, גל מקל חדר עם הרבה נחישות והעלה את הכחולים ליתרון 64:71. באותן דקות החל קרב שלשות בין נואלס וסילי, כאשר השניים יורים משני הצדדים. שבע דקות לסיום, ראד חדר והעלה את קבוצתו ל-70:76. מנגד, סיימון חדר, קלע סל יפה וסחט גם עבירה. שלוש דקות לסיום, סילי איבד כדור קריטי וסיימון עם שלשה צימק ל-83:80. שתי דקות לסיום, ויקטור ראד קבר שלשה חשובה מרחוק וזה 82:88. דקה לסיום כהן סחט עבירה, דייק מהקו וצימק ל-88:86, אך מנגד גאודלוק סיפק אסיסט גדול לשגב שהגדיל את ההפרש. 20 שניות לסיום, במצב של 88:91 למכבי תל אביב, שגב ביצע פאול טיפשי ויואינג הלך לקו, ודייק בזריקה אחת. מנגד מקל דייק מהקו, נואלס וזיו החטיאו זריקות קריטיות והסיפור נגמר. מכבי תל אביב מנצחת 89:95 ועולה לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully