וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: האוהדים דורשים מרוני אוואט להתפטר מתפקידו

13.2.2017 / 18:52

ארגון האוהדים "אולטראס מ.ס. אשדוד" שיגר מכתב למאמן, בו נטען כי איבד את חדר ההלבשה: "יש לנו אחריות כלפי הקבוצה ולא ניתן לה ליפול בשנית". הערכה: אם אוואט יפוטר, יוסי מזרחי יחליפו

ברני ארדוב

ארגון האוהדים של מ.ס. אשדוד המכונה "אולטראס מ.ס. אשדוד" פנה הערב (שני) במכתב לרוני אוואט ודרש ממנו להתפטר מאימון הקבוצה. במכתב טוענים האוהדים שהם יודעים כי אוואט איבד את חדר ההלבשה ושהם הסיקו זאת אחרי שיחות עם גורמים בתוך הקבוצה. במכתב רומזים האוהדים שכנראה שלג'קי בן זקן קשה לפטר את אוואט ולכן הוא צריך להיות זה שיעשה את הצעד כלפי בן זקן ויניח את המפתחות מיוזמתו. "רוני, אנחנו מצפים שתתפטר ויפה שעה אחת קודם", כתבו האוהדים. "יש לנו אחריות כלפי הקבוצה ולא ניתן לה ליפול בשנית".

לשאלה את מי הארגון רוצה כמאמן במקום אוואט, נאמר על ידי הארגון: "כל אחד אחר". ההערכה היא שאם אוואט יסיים את תפקידו, יוסי מזרחי יאמן את הקבוצה. כפי שכבר פורסם כאן, מזרחי, המנהל המקצועי, לא חושב שאוואט הוא הבעיה של הקבוצה.

יש לציין כי בארגון האוהדים בחרו הערב לשלוח לאוואט את המכתב בווטסאפ, מתוך רצון להימנע ממצב בו יגיעו לאימון ויקללו אותו, כפי שנהוג במועדונים אחרים. אחד מראשי הארגון אמר לוואלה! ספורט: "רוני אוואט הוא בשר מבשרה של האגודה, אנחנו לא שוכחים את זה. הוא היה שחקן באשדוד, מאמן במחלקת הנוער והעלה אותנו ליגה בעונה שעברה. אבל היום אנחנו בליגת העל ויכול להיות שזה גדול עליו. שלחנו את המכתב כדי לא להגיע למצב מכוער כפי שקורה עם קהלים אחרים, אנחנו לא רוצים לקלל ולפוצץ אימונים, בסך הכל מבקשים שרוני יבין שהמועדון הזה לא יכול לרדת שוב לליגה הלאומית ושיעשה מעשה לטובת המועדון ויתפטר".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב גברה 0:2 על מ.ס. אשדוד
רוני אוואט: "המצב החמיר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully