וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל משומר: "אמרו עלי הרבה דברים אבל בתוך תוכי תמיד ידעתי מה אני שווה"

המגן, שכיכב בבכורה בהפועל תל אביב עם שני בישולים, חגג: "הייתה תקופה מאוד קשה מבחינתי, לא לשחק, לא להתלבש, לא להיות בתכניות בכלל, התרגשתי כשעליתי לשחק". אוואט: "המצב החמיר"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב התקרבה הערב (ראשון) מרחק שלוש נקודות מחוף מבטחים, בזכות 0:1 יקר מול מ.ס. אשדוד בקרב תחתית רותח באצטדיון המושבה. האדומים, אחרי שתי תוצאות מאופסות, קיבלו מאייל משומר הופעת בכורה מרשימה. המגן עלה במחצית השנייה במקום עופר ורטה וסיפק שני בישולים, לשחר הירש ואיזיקה אנדואסל, שכבשו שערי בכורה באדום וקטעו רצף ביתי מאכזב. האורחת שוב החמיצה ללא הפסקה וספגה הפסד שני ברציפות, שסיבך אותה בצורה קשה בתחתית.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב גברה 0:2 על מ.ס. אשדוד

שחר הירש שחקן הפועל תל אביב מול יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד, השופט דניאל בר נתן תופס את הראש. ברני ארדוב
דניאל בר נתן אחרי ההחמצה של שחר הירש/ברני ארדוב

המאמן המנצח מנחם קורצקי סיכם: "במחצית השנייה ידענו שאנחנו חייבים להכריע את המשחק ואני מאושר בשביל השחקנים שעשו את זה. אנחנו עובדים קשה, מנסים תוך כדי תנועה לחבר שחקנים חדשים ולא בכושר. הפועל תל אביב צריכה לשחק הרבה יותר טוב, אני יודע את זה, אבל הליגה לא קלה. השחקנים מבינים מה שאני רוצה מהם, יש הרבה לאן להשתפר ולצערנו אנחנו לא יכולים לחגוג יותר מדי כי המשחק הבא הוא מלחמת עולם מבחינתנו. נבוא מוכנים. אנחנו תמיד האמנו, אנחנו לא יוצאים בהצהרות, המשימה תהיה מאוד קשה ואסור יהיה לנו למעוד אבל אני מאמין בשחקנים, במועדון, באוהדים. הכול אפשרי". כשנשאל מה אמר לשחר הירש לפני שהכניס אותו לכר הדשא אמר המאמן: "אתה נותן גול וגומר את המשחק".

כוכב המשחק, אייל משומר הוסיף: "נהניתי מאוד, אני שמח לחזור שוב לשחק. אמרו עלי הרבה דברים אבל בתוך תוכי תמיד ידעתי מה אני שווה. רק הייתי צריך לחזור לשחק ולקבל תמיכה גדולה ואני שמח שזה בא לידי ביטוי היום. נשמח היום ומחר ונתחיל להתכונן למשחק הבא. הייתה תקופה מאוד קשה מבחינתי, לא לשחק, לא להתלבש, לא להיות בתכניות בכלל. זה משחק ראשון שלי מתחילת העונה. ברגע שעליתי למגרש מאוד התרגשתי והכי חשוב זה הניצחון, אין יותר כיף מזה. מה שהיה בחיפה עבר, זה מאחורי ואני מתרכז רק בהפועל תל אביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יוסי מזרחי מנהל מקצועי מ.ס. אשדוד (מימין) עם המאמן רוני אוואט. ברני ארדוב
מסובכים. רוני אוואט ויוסי מזרחי/ברני ארדוב

מנגד, רוני אוואט אמר: "עכשיו בטח ובטח שהמצב החמיר כי זה סוג משחקים שאסור להפסיד. חבל מאוד. עד שספגנו את השער הראשון אני לא זוכר שהפועל הגיעה למצב, לעומתנו, שהגענו לשלושה-ארבעה. לצערי ההחמצות שלנו זה דבר שחוזר על עצמו, זה דבר שמאפיין אותנו לכל אורך הדרך. זה מתסכל. זה קרה לנו גם נגד רעננה וכפר סבא וקבוצות אחרות, וכשאתה לא כובש אתה גם לא מרוויח נקודות. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולדעת לנצל את המצבים כי אם לא נעשה את זה, המצב רק יילך ויחמיר. זו תקופה לא הכי נעימה מבחינתנו, אבל נחזור חזקים ומאוחדים. כשאתה במלחמת קיום אין לך זמן להסתכל אחורה, צריך להסתכל קדימה. הדברים עדיין תלויים בנו אבל צריך להתחיל לאגור נקודות. המחאה של הקהל לגיטימית, הקהל מביע את דעתו ורוצה את הצלחת הקבוצה, כמונו. אני בטוח שכולנו יחד נוציא את הקבוצה מהמקום בו היא נמצאת כרגע".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
שחקני הפועל תל אביב חוגגים/ברני ארדוב
מנחם קורצקי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מנחם קורצקי מאושר/ברני ארדוב
שרון ניסנוב בעלים הפועל תל אביב עם אוראל דגני. ברני ארדוב
שרון ניסנוב ואוראל דגני/ברני ארדוב
חאתם עבד אלחמיד (מימין) עם קרלו ברוצ'יץ' שחקני מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
חאתם עבד אלחמיד וקרלו ברוצ'י'ץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully