וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "כיף להיות מאלה ששורקים להם בוז". גרין התעמת עם אוהד

לילה סוער לכוכב גולדן סטייט מול קבוצתו לשעבר: אימו חטפה מטר קללות, ווסטברוק זעם והמסעדה האהובה עליו דחתה בקשה לארח אותו. גרין נחלץ לעזרתו והתעמת עם אחד האוהדים: "תקופת העבדות הסתיימה". וגם: לברון שוב מעביר מסרים להנהלת קליבלנד

AP

המוטיב החוזר בקבלת הפנים ה'מיוחדת' של אוקלהומה סיטי לקווין דוראנט היה קאפקייק. ביום בו דוראנט הודיע על מעבר מפתיע לגולדן סטייט, חברו ראסל ווסטברוק העלה לאינסטגרם תמונה של קאפקייק. רק אחרי כמה חודשים התברר מה עמד מאחורי התמונה: "קאפקייק" היה הכינוי המוכר בין שחקני אוקלהומה סיטי לשחקנים רכים, והפוסט של ווסטברוק היה למעשה עקיצה לדוראנט.

הלילה (בין שבת לראשון) אלפים מאוהדי הת'אנדר הופיעו למשחק עם חולצה במהדורה מיוחדת, שעליה שרטוט של אותו קאפקייק. עשרות גם הגיעו עם שלטים עם ציורים דומים, ושחקני גולדן סטייט המבודחים כל כך אהבו את הבדיחה, שחלקים מהם דאגו להשיג חולצה כזאת ולצאת איתה מחדר ההלבשה. סטף קרי סיפר בסיום שכדי להשיג חולצה כזאת, הוא החליף עם אחד האוהדים והעניק לו את חולצת החימום שלו.

לא רק האוהדים קיבלו בצורה עוינת את דוראנט, ששיחק שמונה שנים בקבוצה והיה אחד מעמודי התווך של אוקלהומה סיטי בשנותיה הראשונות, אלא גם המועדון עצמו. כדי לצאת ידי חובה, הכרוז אמר עם הצגתו של דוראנט "תגידו לו תודה רבה", אבל הת'אנדר לא הכינו עבורו סרטון מיוחד כנהוג במקרים דומים של חזרת שחקן למועדון בו שיחק כל כך הרבה שנים.

עוד בנושא:
למרות האווירה העוינת: 114:130 לדוראנט והווריירס באוקלהומה סיטי
הניקס שוברים עוד ועוד שיאי שפל: אסף רביץ על התקרית עם אוקלי

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, ג'בייל מקגי, עם אוהדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
ניסה לשמור על קור רוח. דוראנט ושלטי הקאפקייק/AP
ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
רק שלא יישבו באותה מסעדה. ווסטברוק ודוראנט/AP

גם מסעדת הסטייקים האהובה על דוראנט דחתה בקשה לארח אותו ואת שאר שחקני גולדן סטייט, כשמנהל המסעדה מסביר ש"זאת המסעדה האהובה גם על ראסל ווסטברוק, ואני לא רוצה צרות. חוץ מזה, יש לי חובה מוסרית כלפי האוהדים של הת'אנדר". לבסוף דוראנט סעד במסעדה, אבל לא הגיע עם שאר חבריו כפי שתכנן מלכתחילה.

למרות הנסיבות המיוחדות, דוראנט נראה חד ומפוקס, ושוב תפס יום קליעה מצוין מול קבוצתו לשעבר. במשחק הקודם מולה הוא סיים עם 40 נקודות וקבע שיא עונתי, אך גם הפעם היה לא פחות טוב וכיכב עם 34 נקודות, שהיו חשובות מאוד לניצחון 114:130 של גולדן סטייט. במהלך המשחק דוראנט היה שותף לכמה תקריות עם שחקני הת'אנדר: במקרה אחד הוא וראסל ווסטברוק התכתשו בירידה של שתי הקבוצות לפסק זמן, כשאנס קאנטר ועוד מספר שחקני אוקלהומה סיטי מצטרפים לווסטברוק ומקללים אותו. במקרה הזה ווסטברוק נראה אומר לדוראנט "אני מגיע", בעוד דוראנט עונה לו בקרירות "אתה מפסיד". במקרה נוסף הוא החל טראש טוק עצבני למדי עם אנדרה רוברסון, במה שכמעט הפך לעימות פיזי.

בסיום דוראנט ניסה לשמור על קור רוח, ואמר ש"האמת שהיה לי די כיף לשחק פה הלילה. הייתי בטוח שהבוז יהיה יותר בולט, אבל כיף להיות אחד מהשחקנים האלה ששורקים בוז לעברם. צריך לאמץ את זה, לא להירתע מזה", אמר. דוראנט הוסיף ש"שרקו לי בוז יותר חזק בחיים, וקיללו אותי בקללות יותר גרועות", ואמר שלדעתו, פוסט הקאפקייק המפורסם של ווסטברוק, שהפך לקונספט המרכזי של הלילה, בכלל התפרש לא נכון על ידי התקשורת: "אני לא חושב ששום דבר ממה שאתה חושבים שכוון אליי באמת כוון אליי. הכל ספקולציות". גם אימו של דוראנט, וואנדה, היתה בקהל. וואנדה היתה במשך שנים דמות אהובה במיוחד באוקלהומה סיטי, אבל כעת גם היא חטפה קללות ובוז ביציע. "זה היה לילה קשה מאוד", אמרה, בעוד דוראנט עצמו אמר ש"היא תמיד תומכת בי, וזה היה משחק שהיא רצתה להיות בו".

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, עם אנדרה רוברסון, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
עצבני. דוראנט ורוברסון/AP

דוראנט סיפר שהוויכוח הקולני והעצבני עם אנדרה רוברסון היה בלהט המשחק. "אני אוהב אותו, זה הכל חלק מהמשחק". האוהדים המשיכו לקלל את דוראנט לכל אורך המשחק, ובפסקי הזמן התקרבו לעברו עם תנועות מאיימות. אוהד ספציפי אחד התעמת מילולית עם דריימונד גרין, שלא התאפק. "האוהד הזה זלזל בנו כל המשחק. אין לי בעיה שתקניט אותנו כל הלילה, אבל אל תהיה חסר כבוד ואל תקלל שחקנים ומאמנים שלנו מול הפנים. הוא אמר לי 'בוא לפה, ילד קטן'. הוא לא כיבד אותי. אנחנו לא בימי קדם, ימי העבדות הסתיימו", אמר גרין.

סטיב קר לא גינה את אוהדי אוקלהומה סיטי, ואמר ש"זה ספורט. אני לגמרי בעד לשרוק בוז לשחקנים, אבל לכבד את האנשים שעומדים מאחורי הדמויות התקשורתיות שלהם. קווין היה הלילה בסיטואציה מאוד מוזרה, והוא תפקד נהדר. אני לא חושב שמישהו מאיתנו יכול לדמיין או להבין מה הוא חשב ומה הוא הרגיש. בסופו של דבר, אני חושב שהאנשים האלה כן אוהבים אותו וכן מעריכים אותו. לפעמים אנשים שאוהבים אותך יכולים לצעוק ולכנות אותך בשמות גנאי, אבל היי, תיזכרו במקרה של לברון. אני בטוח שכל האנשים ששרפו גופיות של שלו כשעבר למיאמי חגגו איתו במצעד האליפות בקליבלנד. קווין צריך לזכור את זה".

דרק וויליאמס, קליבלנד קאבלירס. AP
לברון מתעקש. דרק וויליאמס/AP

* לברון ג'יימס שוב מעביר מסרים עבים להנהלת קליבלנד: אחרי הניצחון 109:125 על דנבר הלילה, ג'יימס התייחס לאפשרות להחתים את דרק וויליאמס עד תום העונה. הפורוורד הכישרוני חתם על חוזה ל-10 ימים בקאבס, ואחרי שבמשחקו הראשון מול אוקלהומה סיטי קלע 12 נקודות, הלילה הוא קלע 7. "אני מקווה מאוד שזה קשר לטווח ארוך", אמר לברון בנוגע לוויליאמס בסיום. "אנחנו מודעים לכך שהוא חתום ל-10 ימים, אבל משוכנעים שזה יימשך הרבה יותר מזה. דרק שחקן שהיה בסיטואציות מסובכות, והקבוצה שלנו יכולה לעזור לפרוח ולהשתפר, לעשות את הצעד הבא קדימה. הוא עדיין לא קרוב להגיע למימוש הפוטנציאל שלו, כך שאני מקווה שעם החבורה שלנו, בחדר הלבשה שמח כזה, עם המנהיגות שלי, הוא יכול לגדול ולהשתפר מדי יום".

מאז הגיע לקאבס, וויליאמס נכנס לנישה חדשה ולא מאוד מוכרת לו, כשהוא מתופקד בהגנה על הרכזים היריבים, עם הרכב פורוורדים של טיירון לו שכולל גם את קייל קורבר, צ'נינג פריי וריצ'רד ג'פרסון. "אני מאוד אוהב את העובדה שדרק נותן לנו את האפשרות לשחק בחמישייה כזאת. זה פותח לנו אופציות לרוץ ולשחק הרבה יותר מהר. אני חושב שלדרק יש פוטנציאל הגנתי עצום".

* ג'אליל אוקפור קרוב יותר מתמיד לעזוב את פילדלפיה. הלילה הסיקסרס החליטו שלא לשתף במשחק מול מיאמי את הסנטר, שאמור לעבור לניו אורלינס בקרוב. הפליקנס עדיין לא סגרו את העסקה, כשבמקביל גם פורטלנד ושיקגו מעוניינות באוקפור, אבל כך או אחרת נראה שהקדנציה שלו בפילי הסתיימה. "ככל שהטרייד דדליין מתקרב, יש יותר ויותר סיכוי שמשהו אכן יקרה", רמז מאמן הסיקסרס ברט בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully