וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הוא עושה את זה? משחק מקדים לקראת המשחק של מכבי תל אביב

השבוע פורסם בוואלה! ספורט שבעונה הבאה ניקולה וויצ'יץ יבנה לבד את מכבי תל אביב, ללא התערבות. כמה זה ריאלי ומדוע הקרואטי תמיד שורד. משחק מקדים מרימה גב ומחפשת בעלים חדשים למועדון

ראובן קסטרו

מכבי תל אביב תפגוש הערב (ה', 21:00) את באסקוניה במסגרת המחזור ה-22 ביורוליג, אבל מכיוון שכבר אין למשחקים באירופה כל חשיבות עבור הצהובים – שלושה מחברי הפאנל של "משחק מקדים", הילה קובו, שי האוזמן ואהרל'ה ויסברג, דנים בנושאים מעניינים הרבה-הרבה יותר. בראש ובראשונה, מכריז הפאנל על קמפיין חוצה יבשות לרכישת מכבי תל אביב בכדורסל, או ליתר דיוק – קמפיין למכירת האחוזים בידי חלק מהבעלים הנוכחיים - כי "קונים", כמו שאומר האוזמן, "יהיו".

מה מבנה הבעלות של מכבי תל אביב? איך נראים מסמכי הקבוצה ברשם החברות? כמה אחוזים באמת יש ליושב ראש המיתולוגי והכל-יכול שמעון מזרחי? מי המועמד השבועי, המובחר והמפתיע שמציעים חברי הפאנל לרכישת הקבוצה?

בחלק מעניין קצת (הרבה?) פחות, אבל משעשע בהתאם, מנתח חבר הפאנל הרביעי אורן יוסיפוביץ את הסופרבול המדובר שהיה השבוע ומסביר למה אירוע הספורט הגדול בעולם רלוונטי לכולם, בעיקר ליהודים, בעיקר למכבי תל אביב בכדורסל, ואיך לכל זה קשור אמארה סטודמאייר.

עוד בתפריט: תדריך הווידאו של שי האוזמן על ההגנה של הפועל ירושלים מול אנדרו גאודלוק, וגעגועים לתכנית הילדים "המלך בבר". צפו בתכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully