וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין תומך בלברון: "בארקלי מדבר הרבה ביחס לאחד שלא זכה בכלום"

כוכב הווריירס התגייס למאבק בשחקן העבר: "כשמדברים על אלופה, הוא צריך לצאת מהחדר". קרי משחזיר את החטאת הליי-אפ, וגם: החזרה של כספי מתאחרת, קלדרון בדרך לקאבס, פופוביץ' "המאמן הגדול בתולדות ה-NBA"

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס, מאוכזב. AP
"לא זיהיתי את הקבוצה שלנו". קליי תומפסון/AP

לילה סוער עבר על גולדן סטייט. הווריירס הפסידו הבוקר (ראשון) 109:106 לסקרמנטו אחרי הארכה, במשחק עצבני שהוכרע לטובת הקינגס רק אחרי סדרת החטאות לא אופיינית של סטף קרי במאני-טיים, כולל ליי-אפ חופשי לחלוטין 4.5 שניות לסיום ההארכה שיכול היה להעביר את היתרון לצד של הווריירס.

"פשוט החטאתי את זה. קשה להפסיד, בטח בצורה הזאת", אמר קרי הכעוס בסיום. הווריירס נאלצו להסתדר החל מאמצע הרבע השלישי ללא סטיב קר, שהורחק לאחר התפרצות על המאמן בעקבות עבירה שנשרקה לחובת קוון לוני. "כעסתי על הרבה דברים, אבל קיבלתי מה שהגיע לי. הגיע לי להיות מורחק, אז אין לי תלונות. למען האמת אני חושב שכולנו קיבלנו מה שהגיע לנו הלילה", אמר קר בסיום.

עוד בנושא:

הפסד סוער לגולדן סטייט בסקרמנטו, לברון חגג מול ניו יורק
זאק לאבין ממינסוטה סובל מקרע ברצועה וגמר את העונה
גולדן סטייט חתכה את ורז'או, שיקגו בעקבות ג'אליל אוקפור

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול אנטוני טוליבר, סקרמנטו קינגס. AP
הליי-אפ המפוספס של קרי/AP
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מאוכזב. AP
והתגובה אחריו/AP

הווריירס שוב מגלים סימנים מדאיגים במשחקים מהסוג הזה. בסך הכל, מאזנם מפתיחת העונה במשחקים שנגררו להארכה הוא 3:0. "לקחנו הרבה זריקות קשות וזה הפך את ההגנה שלנו לפגיעה. היו לנו 22 אסיסטים במשחק עם הארכה, ובמשחק הקודם היו לנו 38 במשחק שהוכרע בזמן החוקי. זה אומר שלא הנענו את הכדור כמו השצריך, ששיחקנו בלי תכלית. אני חושב שזה היה אחד המשחקים הכי גרועים שלנו העונה. ממש לא זיהיתי את הקבוצה שלי".

זה גם היה אחד המשחקים היותר חלשים של קווין דוראנט העונה. מאז שהצטרף לווריירס, KD שומר על יציבות מרשימה אבל הלילה הוא סיים עם 10 נקודות בלבד עם 2 מ-10 מהשדה, וב-21 הדקות הראשונות הוא כלל לא קלע. "קווין נראה קצת עייף הלילה, אני חושב שנגמר לו הגז. הוא היה כל כך טוב כל העונה, כל כך יעיל, ככה שמותר לו מדי פעם לתת גם משחקים כאלה", אמר קר.

גם דריימונד גרין התייחס לכך ואמר ש"אין ספק שהיינו צריכים לסדר לקווין יותר מצבי קליעה. כמה פעמים קורה שהוא זורק רק 10 פעמים? היום ההתקפה שלנו לא היתה ההתקפה הרגילה שלנו, אבל אני לא מודאג".

מנגד, הקינגס סוף סוף הצליחו לשבור את המחסום המנטלי ולגבור על הווריירס אחרי 12 הפסדים רצופים מולם. דמרקוס קאזינס, שקלע 32 נקודות, התמוגג בסיום ואמר ש"זה היה המשחק הכי שלם של סקרמנטו העונה" ולראשונה אחרי זמן רב התייחס גם לעתידו בקבוצה, כשאמר ש"אני אוהב כל אחד ואחד בקבוצה הזאת, לא הייתי בוחר אף שחקן אחר כדי לצאת איתו למלחמה. אני אוהב לשחק פה ולהיות עם החבר'ה האלה".

הקינגס חסרו פעם נוספת את עומרי כספי, שהפציעה בגיד אכילס ממנה הוא סובל הולכת ומסתבכת. כספי החמיץ את 12 המשחקים האחרונים של הקבוצה, וככל הנראה לא יחזור גם בקרוב. על פי ההערכה העדכנית של רופאי סקרמנטו, הוא עלול לחזור לפעילות רק אחרי פגרת האולסטאר. זאת בניגוד להערכות של כספי עצמו, שטען לפני כמה ימים שהוא אמור לחזור לשחק במהלך סוף השבוע.

"אני לא חושב שנראה את עומרי על המגרש לפני החזרה מהאולסטאר", אמר מאמן הקינגס דייב ייגר. "זה יכול להשתנות, אבל אני מעדיף שנהיה שמרנים איתו ונחזיר אותו לתלם לאט לאט".

* עוד בגולדן סטייט: דריימונד גרין מתגייס באופן מפתיע למדי לטובת לברון בעימות המתוקשר שלו עם צ'ארלס בארקלי. בין גרין ללברון ישנה מתיחות מאז הפלייאוף העונה שעברה, וגם העונה הם לא הפגינו יותר מדי חיבה אחד לשני במפגשים בין הקבוצות. אבל הפעם גרין התייצב לימינו של לברון, ואמר אמש ל'מרקורי ניוז': "בארקלי מדבר הרבה ביחס לאחד שמעולם לא זכה באליפות. נראה לי שאין לו את הסמכות לנתח את קליבלנד, שהיא האלופה. שאק יכול לנתח את האלופה. קני סמית' יכול לנתח את האלופה. גם ארני ג'ונסון. אבל בארקלי? כשמדברים על קליבלנד, הוא צריך לשתוק".

יש לציין שבארקלי השניא את עצמו בשנים האחרונות גם על גולדן סטייט עם שלל עקיצות נגדה, כולל האמירה הזכורה: "קבוצה שמתבססת על שלשות כמוה לעולם לא תזכה באליפות".

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, עם לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
משלבים כוחות. לברון וגרין/GettyImages

הקאבס מתגייסים למען לאב, קלדרון בדרך?

לברון שמר גם הלילה על מאזן מרשים מאוד במדיסון סקוור גארדן. ג'יימס קלע 32 נקודות וחילק 10 אסיסטים בניצחון 104:111 של הקאבס על הניקס, והוא עומד כעת על עשרה ניצחונות רצופים באולם המיתולוגי. "לא אכפת לי מהדברים האלה, כל מה שאכפת לי זה רק להשיג כמה שיותר ניצחונות", אמר ג'יימס בנוגע לציון הדרך.

קיירי אירווינג נעדר בשל פציעה, אבל קווין לאב חיפה על כך עם 23 נקודות ו-16 ריבאונדים, במה שהיה המשחק הכי טוב שלו בתקופה האחרונה. לאב סבל בחודש האחרון מהרעלת מזון ואחר כך מפציעת גב טורדנית, אבל כעת הוא מקווה לצאת לדרך חדשה. "החיים שלי קשים", אמר לאב בציניות בסיום. בשבועות האחרונים לאב היה גם מושא להרבה שמועות. בין היתר, דווח כי הניקס הציעו תמורתו את כרמלו אנתוני, וכי הקאבס עדיין שוקלים זאת. "אני לא חושב על הדברים האלה, אף אחד לא דיבר איתי על כלום", אמר.

צ'אנינג פריי התייחס לכך ואמר ש"בתור חבר לקבוצה של קווין, אני לא מצטער עבורו. למי אכפת מהשמועות האלה? אנחנו אוהבים את קווין, אנחנו מודעים לתרומה שלו לקבוצה. הוא בסדר גמור, הוא בסדר גמור. הוא יודע שיש לו את הגב שלנו".

בלי קשר ללאב, הקאבס ממשיכים לחפש חיזוק בעיקר לעמדות הגארד. על פי ESPN, השמות החמים החדשים הם חוסה קלדרון מהלייקרס ואנדרו בוגוט מדאלאס. הקאבס מעוניינים בשניהם, אולם כדי לצרף אותם הם יצטרכו לבצע טרייד בזמן שנראה שאין להם מספיק נכסים כדי לעשות זאת. על פי הדיווח, סבירות גבוהה יותר שקלדרון יגיע, אם יצליח להשתחרר מחוזהו אחרי המועד האחרון לטריידים.

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. AP
עוד ציון דרך. פופוביץ'/AP

מייק מאלון על פופוביץ': "המאמן הגדול בתולדות ה-NBA"

גם על גרג פופוביץ' עבר לילה מיוחד. מאמן סן אנטוניו רשם את ניצחונו ה-1,128 עם הספרס, הכי הרבה בתולדות ה-NBA למאמן בקבוצה אחת (אחד יותר מג'רי סלואן עם יוטה), עם 97:121 על דנבר. "השיא הזה הוא רק מספר, פופ לא היה זקוק לזה כדי שנדע מה הערך שלו לפרנצ'ייז הזה ול-NBA ב-20 השנים האחרונות", אמר מאנו ג'ינובילי. "עצם העובדה שהוא מאמן את הספרס במשך כל כך הרבה שנים מרשימה כשלעצמה. במשך התקופה הזאת הוא לקח חמש אליפויות וניצח משהו כמו 70 אחוז מהמשחקים, וזה הישג עצום".

מאמן הנאגטס מייק מאלון הצטרף למצעד השבחים, ואמר ש"הוא כנראה מאמן ה-NBA הגדול בכל הזמנים. מה שהוא עשה בסן אנטוניו פשוט מדהים. פופ מאמן מדהים, ומה שיפה אצלו זו העובדה שהוא מצליח לשמור את הספרס תחרותיים כל שנה מחדש, כבר במשך שני עשורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully