וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט חתכה את אנדרסון ורז'או, שיקגו בעקבות ג'אליל אוקפור

הווריירס שחררו את הסנטר הוותיק וצפויים להחתים את הגארד בריאנטה וובר ל-10 ימים. הבולס במו"מ עם פילי כדי לקבל את הסנטר, פורזינגיס מנסה להשאיר את כרמלו בניקס. מי "מלשין" בשיקגו?

ג'אליל אוקפור, פילדלפיה סיקסרס, מול מאיירס לאונרד, פורטלנד בלייזרס. AP
בדרך לעיר נעוריו? אוקפור/AP

21 ימים בדיוק נותרו עד המועד האחרון לביצוע טריידים ב-NBA, והשמועות על עסקאות מעניינות ברחבי הליגה נמשכות. השמועה החמה ביממה האחרונה נוגעת לסנטר פילדלפיה, ג'אליל אוקפור, שעל פי שלל דיווחים עשוי לעבור לשיקגו בהקדם. הבולס נחושים לבצע שינויים בסגל, שחווה קשי התחברות העונה ואוקפור הכישרוני, יליד שיקגו, הוא אחד היעדים המרכזיים שלהם.

אוקפור בן ה-21 סובל מעומס הגבוהים אצל הסיקסרס וכבר זמן מה מעוניין לעזוב מכיוון שרוב הדקות בעמדות הפנים הולכות לג'ואל אמביד המדובר ולנרלנס נואל. העונה הוא רושם 11.4 נקודות ו-4.8 בממוצע למשחק, ירידה משמעותית ביחס לעונת הרוקי שלו, בה הרשים עם 17.5 נקודות ו-7 ריבאונדים. הבולס רואים בו מועמד מתאים בעיקר משום שהם זקוקים לסקורר בצבע, דבר שרובין לופז וכריסטיאנו פליסיו לא מספקים.

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר עם פסטוס אזילי, אנדרסון ורז'או. GettyImages
מפנה מקום. ורז'או עם סטיב קר/GettyImages

* שינוי מעניין בגולדן סטייט: אנדרסון ורז'או, שהיה הסנטר האחרון ברוטציה של סטיב קר, נחתך כדי לפנות מקום לגארד בריאנטה וובר, שיחתום על חוזה ל-10 ימים. ורז'או בן ה-34, ששותף העונה ב-14 משחקים בלבד והעמיד ממוצעים של 1.3 נקודות ו-1.9 ריבאונדים, ייאלץ לחפש קבוצה אחרת.

* עוד בשיקגו: הבלאגן בחדר ההלבשה נמשך. הפעם ג'ימי באטלר ושחקנים אחרים התלוננו על כך שישנו "מלשין" בחדר ההלבשה, ככל הנראה אחד מעוזרי המאמן. לטענתם, עוזרי המאמן פועלים בתקופה האחרונה בשליחות ההנהלה ומנסים כביכול לאסוף מידע שלילי על התנהגות השחקנים. זאת, לטענת באטלר וחבריו, כדי להשחיר את שמם אחרי שיעזבו, בדומה לאופן בו פעלו אחרי עזיבתם של דרק רוז וג'ואקים נואה.

* גם השמועות סביב כרמלו אנתוני נמשכות. הדיווח האחרון מדבר על כך שהסלטיקס, אם יחליטו לנסות לצרפו, מייעדים לו את משבצת השחקן השישי ולא בונים עליו לחמישייה. כך או אחרת, הכוכב השני של הניקס קריסטאפס פורזינגיס לא מעוניין שחברו יעזוב את ניו יורק. "אם מלו יעזוב, זה יהפוך את החיים שלי ליותר קשים", אמר ל'ניו יורק דיילי ניוז'. "אני עדיין לומד הרבה מאוד דברים ממנו, אז אשמח מאוד אם הוא יישאר להרבה זמן. אני אוהב מאוד לשחק איתו".

* יוגי פרל, שהרשים מאוד במסגרת החוזה ל-10 ימים שניתן לו על ידי דאלאס ונתן תפוקה נהדרת ומפתיעה מול קליבלנד וסן אנטוניו, צפוי לקבל חוזה ארוך טווח מהמאבס. הגארד בן ה-23, שלא נבחר בדראפט, אמור לחתום בשלב ראשוני לפחות עד תום העונה. "אין סיבה שלא נחתים אותו אחרי מה שהוא עשה", אמר הבעלים מארק קיובן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
כרמלו אנתוני מחבק את קריסטאפס פורזינגיס, ניו יורק ניקס. GettyImages
רוצים להישאר יחד. פורזינגיס עם אנתוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully