וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה תחזור למקום הראשון בעולם: "ונוס היא ההשראה שלי"

הטניסאית האמריקאית המשיכה לשבור שיאים: "לא הייתי מגיעה ל-23 תארים ללא אחותי". ונוס פרגנה: "גאה במה שהשגת", ואליה הצטרפו טניסאי עבר והווה. וגם: המתנה המיוחדת ממייקל ג'ורדן, והתקרית המביכה עם הארוס

סרינה וויליאמס לאחר זכייתה בתואר, אליפות אוסטרליה. רויטרס
שוב מספר 1. סרינה עם ונוס/רויטרס

סרינה וויליאמס זכתה היום (שבת) בתואר הגרנד סלאם ה-23 שלה בקריירה ורשמה ציון דרך נוסף בקריירה המדהימה. האמריקאית גברה בגמר אליפות אוסטרליה 4:6, 4:6 על אחותה ונוס תוך 81 דקות, והפכה לשיאנית הזכיות בתארי גרנד סלאם בעידן הפתוח של הטניס. שיא נוסף שהיא השוותה בעידן הפתוח, הוא זכייה בגרנד סלאם שישי בקריירה מבלי לשמוט אף מערכה בדרך. יש לציין כי סרינה תחזור למקום הראשון בעולם, אותו איבדה לאנג'ליק קרבר בתחילת חודש ספטמבר האחרון.

עוד בנושא:

סרינה וויליאמס זכתה באליפות אוסטרליה
ראשון באליפות אוסטרליה: נדאל ופדרר בגמר הגרנד הסלאם התשיעי ביניהם

נעלי אייר ג'ורדן עם המספר 23 של סרינה וויליאמס. רויטרס
קיבלה זוג חדש ממייקל ג'ורדן בעצמו. סרינה עם נעלי אייר ג'ורדן והמספר 23/רויטרס

המספרים

* סרינה עברה את שטפי גראף והפכה לשיאנית הזכיות בגרנד סלאם בעידן המודרני עם 23 תארים.

* מרגרט קורט האוסטרליה, לה יש 24 תארים (בין השנים 1960-1973), היא היחידה שעדיין מקדימה את סרינה.

* 14 שנים חלפו מאז הזכייה הראשונה של סרינה באליפות אוסטרליה. היא גברה אז על ונוס בגמר.

* זוהי הזכייה השביעית שלה באוסטרליה, בדיוק כמו מספר הזכיות שלה בווימבלדון. יש לה עוד שש זכיות באליפות ארה"ב הפתוחה ושלוש ברולאן גארוס.

* 10 מתארי הגרנד סלאם של סרינה הושגו לאחר גיל 30. לשם השוואה, לכל הטניסאיות האחרות בעידן הנוכחי יש 14 זכיות גם יחד אחרי גיל 30.

* זה הגרנד סלאם השישי של סרינה שהיא זוכה בלי להפסיד ולו מערכה אחת לאורך כל הטורניר.

* ונוס בת ה-36 וחמישה חודשים, הייתה האישה השנייה הכי מבוגרת בגמר גרנד סלאם, אחרי מרטינה נברטילובה בת ה-37 שהפסידה לקונצ'יטה מרטינס בגמר ווימבלדון 1994.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סרינה וויליאמס עם ונוס וויליאמס טניסאיות. רויטרס
הרבה אהבה. האחיות וויליאמס/רויטרס

התגובות

בסיום המשחק, סרינה הודתה לקהל ובעיקר לאחותה, מולה עלתה למאזן 11:17 במשחקים ביניהן: "אני קודם כל מודה לאל, שלקח אותי לכל אורך הטורניר הזה. אני רוצה לנצל את הרגע כדי לברך את ונוס, היא אדם מדהים. לא הייתי מגיעה ל-23 תארים בלעדיה, היא ההשראה שלי והסיבה היחידה בגללה אני עומדת כאן. בלעדיה, אין 'האחיות וויליאמס'. ונוס לימדה אותי להמשיך לעבוד קשה תמיד ומגיעות לה מחיאות כפיים סוערות, היא עשתה קאמבק מדהים. אני בטוחה שהיא תהיה כאן גם בשנה הבאה ואני לא ממש אוהבת את המילה 'קאמבק', כי היא אף פעם לא עזבה. תודה לכל הצוות שלי, אתם יודעים כמה עברנו ביחד".

ונוס סיפקה בסיום נאום מחויך ומרגש: "תודה לאל שאני כאן, נושמת ונהנת מכל מה שקורה. אני מאושרת להיות כאן ולשחק מולכם". ונוס כמובן פירגנה לאחותה ואמרה במהלך הנאום: "תראו אותה מחייכת - זו האחות הקטנה שלי, חבר'ה. ברכות על מספר 23, הייתי איתך כאן כל הדרך, לפעמים בצד המפסיד. את יודעת שאני תמיד בעדך וגם כשלא הצלחתי להגיע לשם, את היית שם. אני כל כך גאה בך, את יודעת את זה. אני אוהבת את כולכם ואשמח לחזור לכאן. תודה על כל האהבה".

מתנה מיוחדת ממייקל ג'ורדן

ומחווה מיוחדת מייקי

"זו פשוט תחושה אדירה להשיג את התואר ה-23, רדפתי אחריו כבר הרבה זמן", הוסיפה האמריקאית, "כשזה היה בהישג יד, ידעתי שתהיה לי הזדמנות להשיג את זה, ועשיתי את זה, עשיתי את זה. זו תחושה נהדרת, ואין מקום טוב יותר לעשות את זה מאשר מלבורן.

"הגרנד סלאם הראשון שלי היה כאן, ולהשיג את ה-23, ועוד לשחק מול ונוס, זה דברים שנוצרים באגדות. לא יכולתי לכתוב תסריט חלומי יותר. אני מרגישה שזה היה הרגע הנכון. הכל קרה ברגע אחד".

אחרי גמר הגרנד סלאם הראשון ביניהן מאז 2009, ונוס הוסיפה ש"לא הרגשתי מוזר בכלל, הרגשתי מוכנה. לא שיחקתי בגמר כזה כבר כמה שנים, אבל אני לא חושבת שזה משהו שאת שוכחת. יש לי את הניסיון.

"אני חושבת שהיו לי הזדמנויות, ללא ספק, פשוט החטאתי כמה מכות. זה לא שלא הלכתי על המכות האלה, ניסיתי, אבל פספסתי בסנטימטרים. כמה מהשגיאות האלה הן כל ההבדל בין עוד משחקון או שבירה".

ונוס, שכעת רחוקה 200 נקודות דירוג בלבד מחזרה לטופ-10, אמרה ש"23, זה מספר נהדר. אני יודעת שהיא רוצה יותר. מי לא? זה רגע נהדר, ואני שמחה בשבילה".

* רגע מוזר נרשם אחרי המשחק, שבה נראה כאילו סרינה וויליאמס מתעלמת מהארוס הטרי שלה, אלכסיס אוהניאן, שמצדו נראה מופתע ומובך. זה מגיע אחרי שגם בנאומי התודה שלה היא לא ציינה את ארוסה הטרי.

סרינה מתעלמת?

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס זוכה אליפות אוסטרליה. AP
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס זוכה אליפות אוסטרליה/AP
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. GettyImages
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס/GettyImages
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס זוכה אליפות אוסטרליה. רויטרס
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס זוכה אליפות אוסטרליה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully