וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הכדורסלנית הגרועה אי פעם, ג'וני מנזל מייעץ לטראמפ

שחקנית שכחה לפתע איך משתמשים ברגליים, הקוורטרבק לשעבר שיתף את נשיא ארצות הברית הטרי מחוכמתו בטוויטר. וגם: מקגרגור בעירום מלא, אשתו של איקרדי ומופע הסטריפטיז והקליפ של בית"ר נגד גזענות

ברני ארדוב

בווידאו: הסרטון החדש של בית"ר ירושלים נגד הגזענות

מופע הסטריפטיז של אשתו של איקרדי

וונדה נארה, אשתו של מאורו איקרדי אשר משמשת גם כסוכנת שלו, אחראית על לא מעט פרובוקציות בשנים האחרונות הקשורות לבעלה. פעם מדובר בפוסט עוקצני בפייסבוק ופעם בתמונה נועזת. ומה היא עשתה הפעם, אתם בטח תוהים? אז ככה: נארה, שעזבה חלוץ אחר, מקסי לופס, לטובת איקרדי, העלתה לחשבון האינסטגרם וידאו נועז שלה משנים עברו, שמעט מאוד אנשים נחשפו אליו. כנראה שנראה מעוניינת שהווידאו יהפוך לוויראלי, או שפשוט ייחשף ליותר אנשים, והיא החליטה להעלות אותו במלואו לרשת.

שוער בלארוסי עם שער השנה בכדורגל אולמות?

קונור מקגרגור בעירום מלא בפרסומת חדשה

קרה לכם שבאמצע משחק כדורסל שכחתם איך משתמשים ברגליים שלכם?

פאקמן ממשיך להסתבך

התפרסם סרטון של שחקן ה-NFL אדם ג'ונס, שנעצר בחודש שעבר במלון בתקרית שבמהלכה ניסה לתקוף איש אבטחה. בסרטון נראה 'פאקמן' במכונית המשטרה לאחר שנעצר, מקלל את השוטרים ואומר להם "הלוואי שתמותו מחר".

בול בול, בנו של מנוט, ממשיך להפציץ בתיכונים

הדרך הכי דרמטית שאפשר לסיים משחק כדורעף

התרגיל המבריק בבעיטה החופשית של בן אוסבורן מנוטיגהאם פורסט בסופ"ש כבר זוכה לחיקויים ברחבי העולם

טראש טוק נמוך במיוחד ב-NFL

זוכרים את אליזבת רואיז? הבחורה שסיבכה את כוכב דנבר ברונקוס וון מילר כשקלטת סקס של שניהם דלפה לרשת, והסבירה לאחר מכן בתמימות "לא שמרתי את הקלטת כדי לסחוט אותו, אלא כדי לענג את עצמי"? אז הלילה היא ניסתה בכח לחזור לכותרות, עם ציטוט שערורייתי חדש בתכנית רדיו רכילותית.

רואיז, שמאוד אוהבת למשוך תשומת לב בדרכים שלה, הכריזה שהיא מכירה מקרוב מאוד לא מעט שחקני NFL, ולדשון ג'קסון, כוכב וושינגטון רדסקינס, יש את איבר המין הקטן ביותר. רואיז אף פירטה שהוא "קטן כמו של גבר אסיאתי".

מי שמאוד לא אהבה את הדברים היתה חברתו הנוכחית של ג'קסון, קיילה פיליפס, שהגיבה בחריפות וכתבה: "הוא לא היה קטן מדי בשבילך אז... מתי נשים ילמדו להתנהג בקלאסה? אף פעם אל תדברי על גבר של מישהי אחרת. עכשיו יש לנו בעיה. אני אהיה בלוס אנג'לס בקרוב, ואז נראה אם את עדיין פזיזה עם הפה שלך...".

איך אפשר לא לשנוא אותו?

גרייסון אלן, הכדורסלן השנוא בארצות הברית, לא קיבל טוב את ההפסד ההפסד הדרמטי של דיוק לצפון קרוליינה סטייט

ג'וני מנזל מייעץ לדונלד טראמפ

שחקן ה-NFL לשעבר צייץ מספר עצות לנשיא ארצות הברית הטרי: "אפילו אני יודע להתרחק מההתראות בטוויטר", כתב לטראמפ, "החרא הזה ישגע אותך, תנהיג את המדינה ותן להם לשנוא". מנזל הוסיף ציוץ נוסף לפני שמחק את חשבון הטוויטר שלו. טרמאפ יקשיב?

הגנה לא מתואמת

גלסון דאלה, שחקן ספורטינג ליסבון ב', עשה דריבל כל כך חד - ששניים משחקני היריבה נכנסו אחד בשני

באליאנץ ארנה כבר לא יכולים לחכות

הסיבה לכך שאין מוזיקה קצבית בחדרי כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully