וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חשש שהשחקנים לא יעלו למשחק הגביע ביום ראשון

אם לא יושג סיכום בבית המשפט בבוקר, רוב השחקנים שאינם מחזיקים בסיכום עם הרוכשים החדשים שוקלים שלא להופיע למפגש מול רמת השרון (20:15, 5+ לייב). גיא לוזון אובד עצות ולא תרגל הרכב

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: משדר מאולפן וואלה! NEWS על מצבה של הפועל תל אביב

הבלגן בהפועל תל אביב נמשך ובשל חוסר הוודאות בעניין החוזים, חלק משחקני הקבוצה שוקלים לא לעלות למשחק הגביע מחר (ראשון, 20:15, 5+ לייב) מול עירוני ניר רמת השרון.

מחר בבוקר ייפגשו שחקני הקבוצה עם הנאמן שאול קוטלר, בניסיון להגיע להסכם בנושא החוזים. אם זה לא יקרה, העניין יעבור לדיון שייערך מחר בבית המשפט. השופט איתן אורנשטיין יכול לקבוע כי החוזים מבוטלים או למצוא פשרה כלשהי. אם מצב כזה אכן יקרה, רוב השחקנים שאינם מחזיקים בסיכום עם הרוכשים החדשים שוקלים שלא לעלות למשחק. במצב כזה, כנראה ששחקני הנוער ישחקו.

באימון המסכם היום אפילו לא תורגל הרכב: "יש פה בלגן גדול", אמרו בקבוצה, "לאף אחד אין ראש למשחק הזה. כולם מתעסקים בחוזים ובעתיד שלהם". גם המאמן גיא לוזון נראה אובד עצות, שכן השחקנים לא ממש קיימו כל השבוע אימונים ראויים וישנם הטוענים כי עד שהדברים לא יתבהרו, המצב הזה יימשך.

עוד בנושא:

השופט אורנשטיין קבע פגישה בנושא חוזי שחקנים הפועל תל אביב ליום ראשון בבוקר
שיימן על סף סיכום בהפועל חיפה. כץ: "ממן יישאר עד תום העונה"
אלו תפקפקו בו: דור אלו הפך למלפפון הלוהט בישראל

ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב (אמצע) עם דודו ביטון, אדי גוטליב. ברני ארדוב
נאבקים במצב. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה המשיכו בשעות הבוקר את השיחות בנוגע לחוזיהם, אותן החלו לקיים כבר אתמול מול קבוצת הבעלים החדשים בראשות האחים ניסנוב. בשיחות שערכו השחקנים עם עורך דינם רועי רוזן, הם הבינו כי הסיכויים להגיע להבנות הבוקר מול הנאמן שאול קוטלר הם נמוכים. כעת, ההערכה היא כי נושא החוזים יגיע לדיון ביום ראשון בפני השופט איתן אורנשטיין, דיון אליו מתכוונים השחקנים להתייצב.

הבוקר אמר אחד משחקני האדומים: "הרוכשים החדשים מביאים את הדברים למצב בו גם אם הכל ייפתר, יהיה להם קשה להשאיר את הקבוצה בליגה, כי שחקנים טעונים. שחקנים פה קיצצו עשרות אחוזים בקיץ ודחו מענקים לשנים הבאות והם כבר לא יראו אותם. עכשיו הם רוצים לבטל את החוזים גם מעבר לעונה הנוכחית, אבל שנישאר בידיים שלהם. הם פשוט יכולים לשחרר אותנו מהחוזים וזהו ומי שצריך, יתבע אותם".

שחקן אחר בקבוצה הוסיף: "השחקנים מאוחדים, גם מאחורי דודו ביטון. לא יכולים לעשות דבר כזה, שמענו טוב מאוד מה השופט אמר. זה מרגיש כמו תרגיל מלוכלך. הם רוצים להישאר בליגה, אז הדרך מבחינתם היא פשוט לחתוך לנו את החוזים למינימום ואז לצרף שחקנים. אנחנו מאוחדים. לוותר עלינו זה אומר לרדת ליגה וגם אלה שהם אמרו שהם יכבדו את החוזים שלהם מאוחדים איתנו. כל ההצגה התקשורתית שהם עשו אתמול לא מכובדת. נראה מה יגיד השופט ואז נהיה יותר חכמים".

לאחר כל האירועים הללו, תפגוש מחר הקבוצה למשחק גביע את עירוני ניר רמת השרון (20:15, 5+ לייב). שחקן בהפועל תל אביב אמר לקראת המשחק: "אנחנו מנסים להתנתק, אבל זה על סף הבלתי אפשרי. תראו במה אנחנו מתעסקים ביום שלפני משחק? עד הדיון האמנו שהמועדון יינצל ונילחם כדי להשאיר את הקבוצה בליגה, אבל עכשיו אף אחד לא מדבר על זה. הוציאו לשחקנים את האוויר, כל אחד רק רוצה לשרוד. אנחנו מרגישים את זה גם על גיא לוזון. הוא לא כל כך מבין איפה הדברים נמצאים והוא איבד הרבה אנרגיות בימים האחרונים".

שמואל שיימן מאוד מוטרד לאחרונה, שכן הערבות עבור הבית שהושכר בשבילו הייתה של ההנהלה הישנה. המגן ניסה לדבר עם אנשי המועדון וטוען כי בעל הבית מאיים להוציא אותו מהמקום אם לא תהיה ערבות חדשה. במקרה בו שיימן יעבור להפועל חיפה בימים הקרובים, הוא יוכל להיות רגוע יותר לגבי הסוגיה.

ברמת השרון עוקבים בדריכות אחר המצב אצל האדומים ומאמינים כי הם יכולים להדיח את היריבה מליגת העל. איתי טואף לא בסגל בגלל צהובים ומלבדו, הקבוצה נהנית מסגל מלא.

הרכב משוער: גולן אלקסלסי, קובי מוסא, גיא ליפקה, גל מאיו, עמירן שקלים, דניאל סולומון, ירדן שגיב, אור אוסטווינד, יוסי שבחון, ריאן גרכד, יואל אבוחצירא.

עדכון ראשון: 15:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully