וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיימן על סף סיכום בהפועל חיפה. כץ: "ממן יישאר עד תום העונה"

6.1.2017 / 15:55

הבעלים שוחח עם הקשר, בהפועל חיפה טוענים: האופציה להתרת חוזהו היא רק לקבוצה בחו"ל. יאזביץ' נפגש עם קלינגר, אין הסכמות בין הצדדים בנוגע לפיצוי. מגן הפועל תל אביב מחכה לשחרור כדי לחתום

שחקני הפועל חיפה חנן ממן, מהראן לאלה, פיליפ יאזביץ'. ברני ארדוב
בכושר מצוין. ממן חוגג/ברני ארדוב

"אני לא חושב שהיינו כל כך טובים. לכפר קאסם הייתה הגנה גרועה. הניצחון הזה יכול להטעות קצת, היה אפשר לראות שלא שמרו על השחקנים שלנו בשערים הראשונים. מצד אחד אני שמח שעברנו שלב, ומצד שני אני מכנה את מה קרה שם מיס-מאצ'. אי אפשר להסיק מהמשחק הזה מסקנות". כך אמר יואב כץ לאחר שהקבוצה שלו עלתה אמש (חמישי) אתמול לשמינית גמר הגביע אחרי ניצחון 1:6 על כפר קאסם.

במועדון לא מתרגשים מהתוצאה, אבל בהחלט מהעובדה שחנן ממן רושם כנראה את עונת השיא בקריירה שלו. כץ עצמו שוחח עם ממן בעקבות הפרסומים האחרונים על מעבר אפשרי. במועדון טוענים כי הסעיף בחוזהו לגבי אופציה לעזיבה בינואר קשור לשחרור לחו"ל ולא לקבוצה ישראלית. "חנן לא הולך לשום מקום, הוא נשאר בהפועל חיפה עד תום העונה, הוא גם לא מעוניין ללכת", אמר כץ. "הפועל חיפה זה המועדון הטוב ביותר בשבילו. בבלגיה, בהפועל ובבית"ר הוא הצליח פחות".

ממן אמר: "ארבעה שערים, חמישה שערים, מה זה משנה? אני שמח שהחברים מפרגנים לי. עשינו את המשחק קל. אני זוכר שהיינו מגיעים להארכה מול קבוצות מליגה א'. אחרי הגול הראשון של דור ירד להם האוויר. השערים? אלו שיאים שלא מעניינים אותי. אני רוצה לקחת עם המועדון הזה תואר. לפני המשחק שאלנו מי מהשחקנים מחזיק בגביע, הסתכלנו אחד על השני והבנו שלאף אחד אין. מהאימון הראשון ניר ודני הזהירו אותנו שלא נבוא 'רכים' ונקבל על הראש". על עתידו אמר ממן: "אני ממשיך בהפועל חיפה, יש לי אופציה לעונה נוספת. כרגע אין כלום".

שמואל שיימן שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
קרוב לחזור לכרמל, רק לצד האדום. שמואל שיימן/יותם רונן

ומה לקראת ינואר? המגן שמואל שיימן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נמצא על סף סיכום בקבוצה. במועדון ממתינים לשחרורו הרשמי מהפועל תל אביב כדי שיוכל לחתום, לאחר שכבר ביררו את גובה חוזהו אצל האדומים מתל אביב. הקשר פיליפ יאזביץ' נפגש עם ניר קלינגר ובין השניים התגלעו פערים לגבי גובה הפיצוי שצריך לשלם לו תמורת עזיבה. כזכור, השבוע קיבל הקשר הודעה לחפש קבוצה והבהיר לכץ בשיחה כי גם הוא לא מעוניין להישאר בישראל.

(עדכון ראשון: 7:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully