וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנשטיין קבע פגישה בנושא חוזי השחקנים ליום ראשון בבוקר

לאחר שעו"ד רועי רוזן הגיש בקשת הבהרה בנושא פתיחת החוזים של שחקני הפועל תל אביב, השופט קבע דיון בין הצדדים על מנת להגיע לסיכום. אם הדבר לא יסתייע, ייערך בצהריים דיון נוסף בבית המשפט

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: משדר מאולפן וואלה! NEWS על מצבה של הפועל תל אביב

לאחר הבקשה של האחים ניסנוב משחקני הפועל תל אביב לפתוח את חוזיהם, ובקשת ההבהרה של עורך דין רועי רוזן לבית המשפט לגבי הנושא, השופט איתן אורנשטיין קבע היום (שישי) כי כל הצדדים ייפגשו אצל הנאמן ביום ראשון בשעה שמונה וחצי בבוקר, על מנת להגיע לסיכום. במידה והדבר לא יסתייע, הצדדים ייפגשו בהמשך היום, בשעה 11 וחצי בצהריים, בבית המשפט.

קודם לכן, האחים ניסנוב דיברו עם השחקנים וביקשו מהם לבדוק עם הנאמן שאול קוטלר את ההסכם שחתמו. "אם לא זה היה ההסכם לא היינו חותמים", אמרו להם. "אנחנו לא רוצים להתחייב על משהו שאנחנו לא יכולים לעמוד בו. מישהו הטעה אתכם".

עוד בנושא:

גיא לוזון ממתין להתפתחויות בסגל כדי להחליט על עתידו
החלוץ שחר הירש החל להתאמן בהפועל תל אביב

משמאל: איציק ניסנוב, שרון ניסנוב, דוין הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מבינים ללב השחקנים. האחים ניסנוב/ברני ארדוב

לוואלה! ספורט אמר שרון ניסנוב: "הכול נעשה ברוח טובה. אין לנו שום כוונה להתחייב לשחקנים על משהו שלא נוכל לעמוד בו. אנחנו מבינים ללבם של השחקנים שהבטיחו להם דברים בעונה הבאה - חוזים כפולים ומשולשים. אמרנו להם ששיקרו וגנבו אותם, ואנחנו בחיים לא נעשה זאת. הסברנו להם שאם נרד ללאומית לא נוכל לעמוד בחוזים האלה. באנו כדי להציל את הפועל תל אביב, שהקבוצה לא תימחק או תרד לליגה ג'. אז אם זה אומר שעונה אחת נהיה בליגה הלאומית זה בסדר, כל עוד נעמוד בכל ההתחייבויות שלנו".

ניסנוב הוסיף: "ביקשנו מהשחקנים להגיע למשחק ביום ראשון ולחשוב על הדברים, ואחרי שיבררו שהכול נעשה לפי ההסכם נשב איתם שוב. אני מאוד מקווה שנגיע להסכם עם רובם, אבל גם אם לא, זה לא יגרום לנו להבטיח הבטחות שווא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully