וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בודקת אפשרות להחזיר את דוידזאדה, בוחאלקיס יגיע?

4.1.2017 / 19:26

האלופה רוצה להחזיר את המגן, גנט לא מתכננת למכור אותו בפחות ממיליון יורו. דיווח: הקבוצה מתעניינת בקשר אולימפיאקוס. האדומים נקנסו ב-3,000 שקל בעקבות השלכת הכוס מול הפועל תל אביב

אופיר דוידזאדה שחקן גנט. האתר הרשמי של גנט, אתר רשמי
לא הטביע את חותמו. דוידזאדה/אתר רשמי, האתר הרשמי של גנט

הפועל באר שבע בודקת אפשרות להחזיר את אופיר דוידזאדה לקבוצה כבר בחודש ינואר. בבאר שבע מרוצים מאוד ממיחאי קורהוט, אבל מתוך מחשבה עתידית ורצון לראות את דוידזאדה משחק בארץ רק בקבוצה, החלו לאחרונה גישושים בנוגע לאפשרות להחזיר את המגן מגנט הבלגית לבירת הנגב.

דוידזאדה לא הצליח להטביע את חותמו בבלגיה ולמעשה כמעט ולא משחק. למרות הרצון של באר שבע בשלב זה יש לא מעט מכשולים שמונעים את השלמת העסקה, ביניהם גם הסכום הגבוה ששילמו הבלגים עבור המגן. בגנט לא מתכוונים למכור את השחקן בפחות ממיליון יורו.

בנושא אחר, באר שבע נקנסה ב-3,000 שקלים מבית הדין של ההתאחדות, בעקבות זריקת הכוס של אחד מאוהדיה במשחק הליגה מול הפועל תל אביב. העונש המינימלי ניתן לאחר שהקבוצה הציגה אישור שהחשוד במעשה נתפס ושהמנוי שלו נשלל.

במקביל בקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה ואחד השחקנים שמסומנים הוא דן איינבינדר שמסיים חוזה בבית"ר ירושלים. בבאר שבע ימתינו לראות מה קורה עם השחקן בתקופה הקרובה, ואם יבינו שהוא לא מאריך חוזהו בבית"ר, יפנו אליו במטרה להחתים אותו כבר כעת לעונה הבאה. עוד שחקן שסומן הוא רז כהן מהפועל כפר סבא כשאחריו יתבצע מעקב בחודשים הקרובים.

עוד בנושא:

יובל שבתאי על סף סיכום בהפועל רעננה
מיגל ויטור עשוי לעבור הליך שיקום ברצועות, יחזור בתוך כחודש וחצי?

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
קשר בדרך? בכר/יוסי ציפקיס

כשנשאל על חיזוק, מאמן הקבוצה, ברק בכר, ציין לא פעם ולא פעמיים כי אין בכוונתו לצרף שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי, אך לפחות על פי דיווחים ביוון הפועל באר שבע כן בודקת אפשרות להתחזק כשעל פי אותם דיווחים האלופה החלה לגשש בכיוונו של קשר אולימפיאקוס, אנדראס בוחאלקיס בן ה-23. "הפועל באר שבע פגשה את אולימפיאקוס ובוחאלקיס בקיץ, ונראה שהיא לא שכחה ממנו, אחרי שהביעה את התעניינותה בו", נכתב בדיווח.

בוחאלקיס בן ה-23 (1.86) עבר לאולימפיאקוס ב-2013 מארגוטליס, אך הוא ממעט לשחק במדי הקבוצה. בעונתו הראשונה רשם תשע הופעות ליגה בלבד, בעונה שעברה חמש והעונה יש לו הופעה אחת במדי אולימפיאקוס בליגה. הוא שיחק 117 דקות בצמד המפגשים מול הפועל באר שבע ובאמתחתו גם מספר הופעות בנבחרת הצעירה של יוון.

(עדכון ראשון: 15:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully