וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור עשוי לעבור הליך שיקום ברצועות, יחזור בתוך כחודש וחצי?

2.1.2017 / 12:40

נזק משמעותי לרצועה הצולבת של הבלם התגלה בבדיקות, אך כזה שניתן לשקם ללא ניתוח. אם הליך זה ייכשל, הפורטוגלי ינותח. בקבוצה מסרבים לדבר על משבר לאחר ה-0:0 מול בני סכנין, אך השחקנים מודים: "אנחנו בדעיכה"

שחקני הפועל באר שבע, שיר צדק, מאור מליקסון. ברני ארדוב
"אין שום סיבה להיכנס ללחץ". שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים בסיום/ברני ארדוב

1. אכזבה קשה בהפועל באר שבע לאחר ה-0:0 מול בני סכנין אמש (ראשון). הבעלים אלונה ברקת ירדה בסיום המשחק לחדר ההלבשה אך לא שוחחה עם השחקנים. בקבוצה מסרבים לדבר על משבר, אך גם השחקנים מבינים שהם נמצאים בתקופה פחות טובה מבחינת התוצאות: "אנחנו לא נראים רע", אמר אחד מהם. "זה נראה כאילו יש יותר מדי לחץ, ואין סיבה שזה יהיה ככה. אנחנו בדעיכה וצריכים לחזור לנצח מיידית".

"משבר או לא? אני לא מתעסק בהגדרות", אמר שיר צדק. "אתם יכולים לקרוא לזה איך שאתם רוצים. בשורה התחתונה לא ניצחנו שלושה משחקים. היו הרבה דברים טובים וגם דברים פחות טובים. הגענו להרבה מצבים במגרש לא קל. התנאים של הדשא לא היו הכי טובים. מגיע לסכנין יותר ממילה טובה, השחקנים שלה הקריבו ורצו מאוד. יש לחץ בכל משחק, ברגע שלא יהיה לחץ, זה לא יהיה טוב. אנחנו מנסים לקחת אותו לכיוונים חיוביים. הכול בשליטה, אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים מעצמנו".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע תוכל להקפיא את כרטיסו של מיגל ויטור במהלך החלון
בני סכנין והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יוקפא? ויטור/ברני ארדוב

2. אם הסיבוב השני הלא מוצלח עד עתה לא מספיק, להפועל באר שבע צרות נוספות מכיוונו של הבלם מיגל ויטור. בקבוצה שוקלים להתחילבהליך שיקום לברכו הפצועה של מיגל ויטור ובכך לוותר על ניתוח, שעשוי לסיים עבורו את העונה. בקבוצה מקווים, שלאחר שיקום, הפורטוגלי ישוב בתוך כחודש וחצי. בבדיקות שעבר אמנם התגלה נזק משמעותי לרצועה הצולבת, אך כזה שניתן לשקם ללא ניתוח. הפועל באר שבע תקבל החלטה סופית בימים הקרובים, כשהנטייה היא כן לשקם את הרצועות ורק אם זה לא יצלח, יישלח השחקן לניתוח. אם הבלם ינותח במועדון ינסו לצרף בלם נוסף. בקבוצה יוכלו להקפיא את ויטור, אך גם אופציה של בלם ישראלי עשויה להישקל. "מיגל הוא השחקן הכי חשוב שלנו העונה", אמר גורם במועדון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אמיר חלאיילה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הסיכויים שיגיע לא רעים בכלל. חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

3. בקבוצה אמנם הצהירו שלא יתחזקו בחלון ההעברות הנוכחי, אך בנוסף לבלם שעשוי להגיע אם ויגטור ינותח, במועדון עשויים להתחזק גם בשחקנים בעמדות הקישור וההתקפה. אחד השחקנים שמועמדים להפועל באר שבע הוא עומרי אלטמן, כשבקבוצה יעקבו אחר התפתחויות בכל הקשור לפירוק של הפועל תל אביב. בנוסף, גם אמיר חלאיילה מועמד. השחקן שוחרר מבני סכנין לאחר הליך בוררות ומחכה לתשובה סופית מהפועל באר שבע, כאשר מרבית הפרטים כבר סוכמו. על פי ההערכות, הסיכויים שיגיע לבירת הנגב לא רעים בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully