וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תוכל להקפיא את כרטיסו של מיגל ויטור במהלך החלון

1.1.2017 / 22:12

בקבוצה מודאגים ממצבו של הבלם וממתינים לדעת האם יצטרך לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה. ברק בכר לאחר התיקו בדוחא: "לא לנצח שלושה משחקים ברציפות זה יותר מדי בשבילנו"

ברק בכר הפועל באר שבע. ברני ארדוב
משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון. ברק בכר/ברני ארדוב

אחרי שהיה נדמה שהפועל באר שבע משייטת לאליפות שנייה ברציפות, משהו קרה לקבוצה של ברק בכר שסיימה הערב (ראשון) ב-0:0 בחוץ מול בני סכנין ורשמה משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון, דבר נדיר מאוד בבאר שבע. מכבי תל אביב תשחק מחר מול בית"ר ירושלים ותנסה לצמק את הפער לחמש נקודות בלבד ואולי לפתוח מחדש את מאבק האליפות.

בעקבות החשש ממצבו של מיגל ויטור, שסובל מחבלה באזור הרצועה הצולבת ונעדר כשלושה שבועות, הפועל באר שבע עשויה להקפיא את כרטיסו של השחקן במהלך חלון ההעברות של חודש ינואר ולנסות להחתים זר אחר במקומו. זה יקרה אם בבדיקות הרפואיות יתברר כי הבלם הפורטוגלי זקוק לניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה. בכל מקרה, הוא לא צפוי לשחקן בשבועות הקרובים.

מאור בוזגלו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אכזבה. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר: "היו לא מעט מצבים לשני הכיוונים, הגענו ליותר מצבים והיינו צריכים לכבוש שערים. זה מגרש קשה, היינו צריכים לכבוש. היינו יכולים גם לספוג, אבל בסופו של דבר אי אפשר להתאכזב יותר מדי. ברור שלא לנצח בשלושה משחקים ברציפות זה יותר מדי בשבילנו. הגענו למצבים ואנחנו מסתכלים קדימה".

"למרות המגרש, שתי הקבוצות שיחקו כדורגל, הגיעו למצבים. נהיה אופטימיים ונסתכל קדימה. אם היינו משחקים חלש ובאים רך, אז הייתי מודאג. להוציא את המשחק עם רעננה, היינו טובים והחמצנו. זו לא ירידה דרסטית ביכולת. היום לא נכנס הכדור לצערי, אנחנו עם הפנים קדימה".

"כל עוד אנחנו לא ניקח את הנקודות, אנחנו נהיה בבעיה. אני מאמין שאנחנו צריכים להיות רגועים והדברים יסתדרו. אנחנו צריכים לעשות הפרדה ולדעת שאנחנו רק בתחילת הסיבוב השני. התפקיד שלנו הוא לעשות את העבודה. זה מאכזב שלא ניצחנו שלוש פעמים ברציפות. אני מקווה לשחזר את 2016, הייתה שנה מדהימה".

קשר הפועל באר שבע מאור מליקסון אמר: "יש תקופות יותר טובות ופחות טובות. רצינו לנצח, אבל כל המחמאות לסכנין. זה מגרש ביתי מאוד, כל הכבוד לסכנין, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, זה לא צריך להיות מובן מאליו שאנחנו מובילים את הטבלה בהפרש גדול. אנחנו יודעים שעומדות מולנו קבוצות טובות. כל המחמאות לסכנין, הם עשו יופי של משחק וכל הכבוד. קצת חסר לי אוויר, יותר מחודש לא התאמנתי. אני צריך לחזור לעניינים מבחינה גופנית. אני אעבוד קשה, אנסה להוכיח את עצמי ואנסה להרוויח את המקום שלי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
תוצאה מצוינת. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס: "היה לנו המצב הכי טוב במשחק. הם סיכנו אותנו המון במצבים הנייחים, עם בוזגלו. עשינו כמה התקפות מעולות, כשהשיא היה עם אבידור, אבל גורש לקח לו נהדר. לא נהיה חזירים. עמדנו בכבוד מול קבוצה מצוינת ונתנו להם קרב יפה. מגיע כל הכבוד לשחקנים. אנחנו מכוונים רק למשחק הבא. אנחנו חושבים רק ממשחק למשחק. היום סוף סוף לא ספגנו והיה משחק הגנה אדיר של כל השחקנים. ידענו לשלב בין ההגנה לבין ההתקפה. אנחנו בסדר וצריכים להמשיך כך. יש לנו משחק גביע בעוד כמה ימים ואז נתכונן למכבי פתח תקוה בליגה. אני שמח שהשחקנים עשו משחק טוב היום".

על חלאיילה, שספג את הכרטיס הצהוב ה-125 בקריירה שלו ועבר את אבוקסיס בעצמו, אמר המאמן: "מחר באימון אני אתן לו גביע. אבל ברצינות, לבחור הזה יש לב ענק. בתחילת העונה הוא נפצע וקיבל ממני פחות קרדיט, אבל במשחקים האחרונים הוא משאיר אותי פעור פה. הוא מחזיק לנו את האמצע, הוא עובד קשה, הוא משאיר אותנו במשחקים. אני אוהב את הגישה שלו, בשבילו כל משחק זה כמו גמר גביע העולם. אני מעריך את זה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully