וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: יובל שבתאי על סף סיכום בהפועל רעננה

הקשר צפוי לוותר על חוזהו באלופה ויחתום לשנתיים וחצי בקבוצתו לשעבר, גם הפועל חיפה ואשדוד גיששו. ברעננה רצו לשאול את עמית ביטון, באר שבע מוכנה להשאילו רק לקבוצה בה יהיה שחקן הרכב

שחקן הפועל באר שבע יובל שבתאי. מגד גוזני
בדרך חזרה לשרון. שבתאי/מגד גוזני

הפועל באר שבע והפועל רעננה על סף סיכום על עסקה במסגרתה יעבור יובל שבתאי לשורות הקבוצה מהשרון. העסקה צפויה להיסגר בימים הקרובים. על פי מתווה ההסכם בין הצדדים, שבתאי יוותר על חוזהו בבאר שבע, יחתום כי אין לו דרישות עתידיות נגד המועדון ויסגור על חוזה לשנתיים וחצי בשורות הפועל רעננה. בקשר התעניינה לאחרונה גם הפועל חיפה, אך הבינה כי הדבר יהיה אפשרי רק אם העסקה עם רעננה לא תיסגר בסופו של דבר. גם מ.ס. אשדוד גיששה.

שבתאי (30), שגדל במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, עבר במכבי אחי נצרת, הפועל עכו והפועל חיפה לפני שהגיע להפועל רעננה בקיץ 2015. לאחר עונה מצוינת נרכש על ידי הפועל באר שבע אך מיעט לשחק בשורותיה ושותף פעמיים בלבד העונה במסגרת הליגה. רגע השיא שלו היה הבישול למאור בוזגלו מול סאות'המפטון בליגה האירופית.

ברעננה רצו אף לשאול את עמית ביטון, בנו של שחקן העבר שמעון ביטון, אולם אף שהבלם הצעיר היה מעוניין לעבור לקבוצה של חיים סילבס, האלופה הבהירה שתסכים להשאיל אותו אך ורק לקבוצה בה יפתח בוודאות בהרכב.

שחקן הפועל באר שבע עמית ביטון נוגח. לירון מולדובן
יהפוך לאחד הבלמים המובילים של סילבס. ביטון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully