וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "מיוחד להגיע לחצי הגמר, נבנתה פה קבוצה שכיף לראות"

1.1.2017 / 23:15

מאמן מכבי אשדוד היה מרוצה מההעפלה לחצי גמר גביע המדינה לאחר הניצחון על מכבי חיפה: "עשינו את הפעולות הנכונות כשהם צימקו לשלוש". רחימי: "הרגשתי חוסר אנרגיות, הצבע שלנו היה פרוץ"

מאיר טפירו עם יפתח זיו מכבי אשדוד. לירון מולדובן
"יודע איזו קבוצה יש לי בידיים". טפירו עם זיו/לירון מולדובן

מכבי אשדוד גברה הערב (ראשון) 90:95 על מכבי חיפה ועלתה לחצי גמר גביע המדינה. שחקניו של מאיר טפירו הציגו משחק טוב והובילו ברוב שלבי המשחק, בעיקר בזכות יכולת טובה של ג'ייק כהן שרשם 100 אחוז מהשדה. עבור אשדוד זו ההעפלה הרביעית בתולדותיה לחצי הגמר, והיא תנסה לעשות את הבלתי ייאמן ולעלות לגמר שנה שנייה ברציפות.

בסיום המשחק, המאמן המנצח, מאיר טפירו סיכם: "היה חשוב להישאר מרוכזים גם אחרי שהם צימקו רק לשלוש הפרש. בדרך כלל כשהיינו נקלעים לסיטואציות כאלו היינו זורקים מבחוץ ואני שמח שלא עשינו את זה ועשינו את הפעולות הנכונות. הכדור זז, שמרנו טוב בהגנה במחצית הראשונה. אם נשמור על יכולת כמו שהצגנו ברבע השני זה יהיה מצוין בשבילנו".

טפירו המשיך: "אין ספק שזה מיוחד לקבוצה כמו שלנו להגיע שנה שנייה לחצי הגמר. זה מעמד מכובד ואני מקווה שהניצחון הזה ייקח אותנו להצלחות גם בליגה. יש פה חבר'ה צעירים שמתקשים לשמור על יציבות ואנחנו עובדים על זה. נבנתה פה קבוצה שכיף לראות אותה. כמה שנצליח ללמוד ככה יהיה לנו טוב יותר. לי יש סבלנות, אני יודע מה יש לי בידיים ואני והצוות ננסה ללטש את זה".

עוד בנושא:

מכבי אשדוד גברה 90:95 על מכבי חיפה ועלתה לחצי גמר גביע המדינה
הפועל ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה בכדורסל

עופר רחימי מאמן מכבי חיפה. לירון מולדובן
"השחקנים שלנו לא היו רעננים". רחימי/לירון מולדובן

ג'ייק כהן שהצטיין עם 22 נקודות: "כקבוצה זה היה המשחק הכי טוב שלנו השנה. התרכזנו במה שאנחנו צריכים לעשות והיה מאמץ קבוצתי. חבל שעשינו את זה קשה בסוף אבל אני שמח שניצחנו. ככה אני משחק כשהקבוצה משחקת טוב, אני מרגיש נהדר, לנצח ולשחק טוב זו הרגשה מעולה".

כהן הוסיף: "האווירה הייתה נהדרת, חיפה קבוצה חזקה ולשחק ככה מולם זה צעד קדימה לקבוצה שלנו. עם זאת, צריך לשמור על פרופורציות, אנחנו עדיין לא יודעים מול מי נשחק בשלב הבא".

המאמן המפסיד, עופר רחימי אמר: "היתה חסרה לנו עצירה בהגנה, אני לא רוצה לדבר על שתי שריקות שהגיעו לנו. בלי קשר לשיפוט, הפסדנו את המשחק בהגנה. הרגשתי חוסר אנרגיות מהשחקנים שלי, הצבע שלנו היה פרוץ ושיחקנו לא טוב בהתקפה. בנוסף, זה היה המשחק השלישי שלנו בשבעה ימים. הייתה עייפות ולא הצלחנו להביא את השחקנים רעננים מספיק".

"אני לא חושב שהשחקנים שלנו נרדמו. הייתה רכות בהגנה וזה מה שעשה את ההבדל אך לא הייתה אופוריה. ברגע שטוני מיטשל יצא ברבע השני לא היתה לנו מטרה בצבע וזו הבעיה העיקרית. אשדוד קבוצה עם ישראלים טובים וכל הכבוד להם, מאחל להם בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully