וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד גברה 90:95 על מכבי חיפה ועלתה לחצי גמר גביע המדינה

לאחר פתיחה צמודה, ריצת 4:20 ברבע השני הספיקה למאיר טפירו למקום בארבע האחרונות של המפעל. ג'ייק כהן ודניאל יואינג בלטו עם 22 נקודות כל אחד, 21 של וויל גרייבס לא הספיקו לירוקים

דניאל יואינג מכבי אשדוד מול אורלנדו מנדס ולדס מכבי חיפה. לירון מולדובן
בדרך לגמר שני ברציפות? יואינג מול מנדס ולדס/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה גברה הערב (ראשון) 90:95 על מכבי חיפה ועלתה לחצי גמר גביע המדינה. בשנה שעברה הצהובים סיימו את דרכם במפעל רק בגמר, והם במרחק ניצחון אחד משיחזור ההישג. הערב שחקניו של טפירו התקשו בפתיחה בעקבות משחק מצוין של וויל גרייבס, אך התעוררו ברבע השני וריצת 4:20 הובילה אותם ליתרון דו ספרתי במחצית. אשדוד היתה דומיננטית יותר במהלך המשחק והירוקים התקשו להתקרב, אך בתחילת הרבע האחרון שחקניו של טפירו כמעט בעטו בדלי כשבלייזר ופרס צימקו את הפער לשלוש בלבד. למרות זאת, סיימון, כהן ויואינג הצליחו לשמור על היתרון בדקות הסיום ולהשיג את הניצחון החשוב. אשדוד מצטרפת להפועל ירושלים בארבע האחרונות, חיפה שוב מודחת בשלב רבע הגמר.

ג'ייק כהן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
100 אחוז מהשדה. ג'ייק כהן/לירון מולדובן

מהלך המשחק

לאחר חמש דקות של משחק שתי הקבוצות נשארו צמודות. ג'ייק כהן בלט באשדוד, אך מיטשל ושמחון שמרו את הירוקים בעניינים. לקראת סיום הרבע גרייבס החל להתחמם עם מספר קליעות מבחוץ. הרבע הסתיים ביתרון 21:23 לחיפה. הרבע השני נפתח בשתי דקות ללא נקודות, אז הגיע נואלס והשווה עם דאנק מהדהד. חיפה שוב רצה והגדילה את היתרון, אך הפעם זיו צימק עם שלשה משלו. באותו רגע שחקניו של טפירו נכנסו למומנטום נהדר ורצו 4:20. יואינג הוסיף שלשה על הבאזר והוריד את אשדוד ביתרון 38:50 למחצית.

המגמה נמשכה ברבע השלישי עם ארבע רצופות נקודות של אשדוד, אך גרייבס עם נקודות משלו ושלשה של מנדס ולדס עצרו את הריצה. בסיום הרבע סיימון נכנס לעניינים ואשדוד הובילה בסיומו 59:72. שחקניו של טפירו לא פתחו טוב את הרבע האחרון, והירוקים החלו לנגוס בהפרש. שתי דקות לסיום פרס השלים סל וקליעה מהקו והפער צומק לשלוש בלבד, אך סיימון קלע מהעבר השני ושוב הגדיל את הפער. אשדוד מנצחת בסיום 90:95 ועולה לחצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד: ג'ייק כהן 22 נקודות (4 מ-4 לשתיים, 3 מ-3 לשלוש), 5 ריבאונדים ו-2 חסימות, דניאל יואינג 22 (8 מ-15 מהשדה), צ'ייס סימון 18, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, אדם אריאל 10, יפתח זיו 9 ו-9 ריבאונדים, אד דניאל 8 ו-5 ריבאונדים, בן אלטיט 4, פרסטון נואלס 2.

קלעו למכבי חיפה: וויל גרייבס 21 נקודות (8 מ-14 מהשדה), 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, טוני מיטשל 14, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, עוז בלייזר 14 ו-6 ריבאונדים, אלכס פרס 13 ו-3 חטיפות, אורלנדו מנדס ולדס 11 ו-5 אסיסטים, ג'ון דיברתולומאו 7, עמית שמחון 6, ווילי וורקמן 4. דניאל קופרברג (02:05 דקות) שותף, אך לא קלע.

וויל גרייבס ועמית שמחון מול אד דניאל/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully