וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ': "ריסטיץ' אמר לי שהוא רוצה לבוא למכבי תל אביב"

24.12.2016 / 20:16

השוער התייחס למועמדות של חברו מהכוכב האדום בלגרד: "סיפרתי לו על ישראל ותל אביב, אשמח שיבוא. הוא יכול לעזור". ארבלדזה לאחר המשחק: "היו שילובים יפים, רוצה לשבח את ברק ויוסי"

יוסי ציפקיס

אחרי 329 דקות ללא שער ביתי, מכבי תל אביב הצליחה למצוא את הרשת הערב (שבת) בנתניה, ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד וצימקה לפחות זמנית את הפער מהפועל באר שבע המוליכה לשש נקודות. הקהל הצהוב הגיב בבוז בהפסקה, אבל כמה דקות אחריה נרגע קצת עם שער הניצחון של ברק יצחקי (52). רק 6,193 צופים נכחו באצטדיון.

עוד בנושא:

ברק יצחקי העניק למכבי תל אביב 0:1 על מ.ס. אשדוד
בדרך למכבי תל אביב? מאמן הכוכב האדום: "ריסטיץ' יעזוב בקרוב"

ברק יצחקי חוגג/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה אמר בסיום: "שיחקנו משחק טוב, משחק מהיר. לא היינו אגרסיביים מספיק. אבל אני חושב ששיחקנו עם שילובים יפים. הגענו לארבעה או חמישה מצבים טובים. 0:1 זה תמיד תוצאה שנראית קשה, אבל אני לא חושב שראיקוביץ' עשה משהו במשחק. אני לא זוכר דבר כזה. אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים, אבל בסופו של דבר זה היה משחק טוב".

על צמצום הפער מהפועל באר שבע זמנית לשש נקודות, אמר הגאורגי: "זה חג המולד בשביל חלק מהאנשים ואנחנו מתקרבים". על החיזוק האפשרי: "אני לא אדון בחיזוק בטלוויזיה, נעשה שינויים. זה תלוי איך נסיים את תקופת חלון ההעברות. השחקנים שלנו חייבים להגיב והם הגיבו היטב היום. שחקנים שלנו עוד יחזרו מפציעות וחלק מהם חזרו היום. אני רוצה לשבח את ברק ואת יוסי".

השוער פרדראג ראיקוביץ' סיפר בסיום המשחק שהוא שוחח עם מיכאילו ריסטיץ', המגן המועמד להצטרף מהכוכב האדום בלגרד. "אנחנו חברים טובים", אמר השוער הסרבי, "ממה שאני מבין הוא רוצה לבוא לתל אביב. הוא דיבר איתי הרבה בימים האחרונים, סיפרתי לו על ישראל ותל אביב. אני לא יודע שזה סגור, לא יודע איפה הדברים עומדים, אבל אני אני אשמח שיבוא. הוא יכול לעזור למכבי תל אביב".

ריסטיץ', ילד אוקטובר 1995, קשר ומגן שמאלי, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של סרביה ובספטמבר האחרון ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת.

בדרך למכבי תל אביב? מאמן הכוכב האדום: "ריסטיץ' יעזוב בקרוב"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully