וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למכבי תל אביב? מאמן הכוכב האדום: "ריסטיץ' יעזוב בקרוב"

בסרביה ממשיכים לדווח על מאבק בין אספניול לבין הצהובים על שירותיו של המגן השמאלי. המאמן מיודראג בוזוביץ' אישר כי ריסטיץ' אמור לעזוב בהקדם כדי לסייע לקבוצה להיחלץ ממצבה הכלכלי הקשה

AP

האם מכבי תל אביב כבר מצאה את השחקן החיזוק הראשון בחלון ההעברות בינואר? התקשורת הסרבית ממשיכה לדווח על המו"מ בין הצהובים לבין הכוכב האדום על המגן השמאלי מיכאילו ריסטיץ', והבוקר (שישי) טוענת כי "הושגה פריצת דרך במגעים". המאמן מיודראג בוזוביץ' צוטט כאומר "ריסטיץ' יעזוב בקרוב ככל הנראה. זה כל מה שאני יכול לומר בנושא".

על פי דיווחים, לא רק מכבי תל אביב בעקבות הסרבי בן ה-21, אלא גם אספניול. אמש דווח בסרביה שמכבי תל אביב מתחילה להתקדם בכל הקשור לעסקה, והציעה לכוכב האדום בלגרד 2.2 מיליון יורו - סכום נמוך רק במעט מהסכום שהציעה הקבוצה הספרדית - 2.3 מיליון יורו. הכוכב האדום מעדיפה את הצעתה של מכבי תל אביב מסיבה אחת: סגנית האלופה הישראלית מוכנה להעביר את כל הסכום בתשלום אחד, בעוד שהקטאלנים ביקשו להעביר 1.7 מיליון במכה אחת ועוד 600 אלף יורו בשלושה תשלומים.

ריסטיץ', ילד אוקטובר 1995, משחק כקשר וכמגן שמאלי. הוא עלה לקבוצה הבוגרת כבר בשנת 2013 ומאז הספיק לרשום 68 הופעות ולכבוש חמישה שערים. הוא שיחק בכל הנבחרות הצעירות של סרביה כשבספטמבר האחרון ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת במשחק ידידות מול קטאר.

מיכאילו ריסטיץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד מול גרגור דפרל שחקן ססואולו. GettyImages
המאבק נמשך? ריסטיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully