וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס סיכם את תנאיו במכבי תל אביב, יחתום ביום שבת

20.12.2016 / 23:39

הלטבי נפגש עם דייויד פדרמן וניקולה וויצ'יץ' בבית מלון באיסטנבול וקיבל דו"ח מפורט. ליאור ליובין יעמוד על הקווים נגד צסק"א מוסקבה שתחסר את דה קולו ותאודוסיץ' (רביעי, 21:00, ערוץ 5)

יוסי ציפקיס

ניקולה וויצ'יץ' ודייויד פדרמן נפגשו הערב (שלישי) בבית מלון באיסטנבול עם המאמן המיועד של מכבי תל אביב, איינארס בגאצקיס, שמועמדותו נחשפה בוואלה! ספורט. הפגישה הוגדרה כחיובית והלטבי שקיבל דו"ל מפורט בנוגע לנעשה במועדון, גילה ידע רב בכל הנוגע לצהובים. בגאצקיס אמור לחתום רשמית ביום שבת, אחרי המשחק בו דרושאפקה בה הוא משמש כעוזרו של דייויד בלאט, תארח את הצהובים.

מי שיעמוד על הקווים מחר נגד צסק"א מוסקבה (רביעי, 21:00, ערוץ 5) הוא כמובן ליאור ליובין. הצהובים ייחסרו את ג'ו אלכסנדר הפצוע, אך מקווים להשכיח את התבוסה הכואבת מול הכוכב האדום בלגרד, במה שהפך למשחקו האחרון של רמי הדר. מי שיעמוד על הקווים של הצהובים הוא ליאור ליובין, שהצליח לשרוד את המותחן מול הפועל גלבוע/גליל בגביע המדינה, ויערוך בכורה על הקווים ביורוליג כמאמן השלישי העונה של מכבי תל אביב.

צסק"א מחזיקה במאזן הטוב ביותר בקמפיין, 1:11, והיא תנסה להנחיל לצהובים הפסד בית חמישי העונה ביורוליג. מסגל הקבוצה נעדרו ננדו דה קולו ומילוש תאודוסיץ'. האחרון חזר לפעילות רק בשבוע האחרון ובצסק"א מעוניינים לשמור עליו לקראת המשך העונה. בנוגע לדה קולו בקבוצה החליטו להעניק לו מנוחה כדי להוריד עומס ולמנוע ממנו פציעה.

עוד בנושא:

מלחמה על הבית: כך אלסנדרו ג'נטילה הפך לפרסונה נון-גרטה במילאנו
מכבי תל אביב שוחחה עם בלאט לגבי בגאצקיס: "האופציה הטובה ביותר"

מאמן מכבי תל אביב ליאור ליובין. יוסי ציפקיס
בכורה ביורוליג. ליובין/יוסי ציפקיס

סוני ווימס אמר לפני האימון היום: "בגאצקיס? ראיתי שהוא מאמן התקפי. הקבוצה שלנו בנויה על ההגנה, בעיקר עם החבר'ה האתלטים, ואולי הוא יבוא ויעשה שינוי שיהיה טוב עבורנו. אני מקווה שזה יהיה המאמן האחרון העונה. כולם מסכימים שצריך שינוי, משהו לא עובד. אנחנו צריכים משהו חדש ואני מקווה שהוא יביא משהו שיעבוד פה. אם גם עם המאמן הזה הדברים לא יעבדו, משהו אחר יצטרך להשתנות".

במסיבת העיתונאים אמר ליובין: "צסק"א היא הקבוצה הכי קרובה למושלמת ביורוליג, זה אתגר גדול עבורנו. בבית צריך לבוא עם גישה נכונה, הראנו משחקים שונים בתכלית ממחזור למחזור. אנחנו בונים על לבוא אחרת מבחינת הרוח והאנרגיות, גם קשיחות. כל קבוצה שואבת ביטחון מפתיחה טובה של המשחק. צסק"א הרחיבו את הרוטציה והם יודעים להתמודד עם החסרונות של תאודוסיץ' ודה קולו. מבחינתי מדובר במשהו יוצא דופן, אני מרגיש מחויב ומנסה להנות מהסיטואציה הזו".

על המאמן החדש: "בגלל שזה לא רשמי, אז אין לי מה להתייחס לזה. אני כאן כדי למלא את תפקידי, ברגע שהמהלך יהפוך לרשמי יהיה מי שיתייחס לזה".

הדברים של סוני ווימס לפיהם השחקנים לא נותנים את מאת האחוזים: "אני לא מתייחס לזה כפרט, אלא כקבוצה. אנחנו צריכים להשאיר הכל על המגרש, בכל משחק. הדחיפה של הקהל חשובה לנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ליובין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully