וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוחחה עם בלאט לגבי בגאצקיס: "האופציה הטובה ביותר"

20.12.2016 / 9:28

הצהובים קיבלו המלצות על עוזרו של מאמן דרושאפקה, שעל הסיכום עימו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט: "דיוויד רצה לעזור, בגאצקיס יכול להסתדר עם שחקנים". אלכסנדר ייעדר שבועיים-שלושה

ברני ארדוב

זה עדיין לא רשמי, אולם במכבי תל אביב הדגישו היום (שלישי) כי איינארס בגאצקיס, שמשמש כיום כעוזרו של דיוויד בלאט בדרושאפקה הוא זה שיאייש את עמדת המאמן. כפי שנחשף בוואלה! ספורט, הנהלת הצהובים ניהלה שיחות אינטנסיביות עם הליטאי והגיעה לסיכום עקרוני בנוגע להצטרפותו. היום צפויים דייויד פדרמן, שמעון מזרחי וניקולה וויצ'יץ' להיפגש עם בגאצקיס בטורקיה ולסגור עימו את הפרטים האחרונים. דרושאפקה כבר נתנה אור ירוק למהלך, אולם הליטאי לא יספיק לאמן מול צסק"א מוסקבה ביום רביעי.

בעלי מכבי תל אביב שוחחו בימים האחרונים עם דיוויד בלאט בנושא ובמועדון סיפרו: "בלאט נמצא ביחסים טובים עם חלק מאנשי המועדון ורצה לעזור. הוא סיפר בשיחות שהוא מאוד מכבד את המאמן והמליץ עליו בחום והשיחות עם דיוויד גרמו לקבוצה להבין שזו האופציה הטובה ביותר. נערכו לא מעט בדיקות על אופיו, על הדרך בה הוא יכול להסתדר עם שחקנים, וזה גרם להנהלה ללכת עליו. היה חשוב לנו להביא מאמן שיכול לנהל את השחקנים כמו שצריך, שיכול להעניק להם מוטבציה".

הצהובים מוסיפים: "המינוי היה החלטה של בעלי המניות במכבי. מה שאנשים לא מבינים זה שאין החלטה שנלקחת על ידי מישהו אחד. ההנהלה יושבת ביחד ומחליטה יחד, יכולים להיות חילוקי דעות, אך בעלי המניות הם אלו שמחליטים בסוף. כך זה בשנים האחרונות. גם במקרה הזה ההנהלה בחנה בימים האחרונים את מצב השחקנים ומהן האפשרויות הכי טובות בשוק".

עוד בנושא:

הוסר המכשול האחרון: מזרחי, וויצ'יץ' ופדרמן ייפגשו עם בגאצקיס
לידיעה הבלעדית הראשונה: מכבי תל אביב הגישה הצעה לבגאצקיס
איינארס בגאצקיס על סף סיכום במכבי תל אביב, שממתינה לשחרורו

איינארס בגאצקיס מאמן לטבי. AP
לא פה אחד, אבל התקבלה החלטה. בגאצקיס/AP

בגאצקיס, המכהן במקביל כמאמן נבחרת לטביה, אימן בעונה שעברה את ניז'ני נובגורוד והדיח את מכבי תל אביב מהיורוקאפ עם ניצחון לאחר הארכה ביד אליהו, כשבין כוכביו היה גם ויקטור ראד. לפני שנתיים הוא הדריך את גל מקל במועדון הרוסי, והוביל את הקבוצה להופעה מוצלחת בטופ 16 של היורוליג. "הוא יודע להוציא מהקבוצות אפילו יותר ממה שהן היו שוות, וזה היה גם שיקול חשוב מבחינתנו", מספרים במכב. "רצינו מאמן עם יכולת וניסיון באירופה, וזו הבחירה הנכונה ביותר למאבקים ביורוליג. בנוסף, יש לו יחסים טובים עם גל מקל. כל מה שנכתב על ויקטור ראד לא נכון. הם יסתדרו. מנסים בתקשורת לנפח ולהוציא דברים מפרופורציות".

רגע לפני המינוי המיועד, גורם במועדון ערך מעין סיכום ביניים לפתיחת העונה הרעה: "עברנו תקופה לא קלה והקבוצה לא נראית טוב, אבל בשורה התחתונה עלינו שלב בגביע, אנחנו מקום ראשון בליגה הישראלית וממשיכים ביורוליג, למרות שדברים לא נראו טוב אף אחד לא ויתר על העונה. אותו סגל שניצח את פנר ואולימפאיקוס ממשיך, כך שאין נזק ממשי. כולם מקווים שהמאמן יחזיר את הסגל למקום שבו הקבוצה צריכה להיות. אנשים מתחרים ביניהם מי פוגע יותר במכבי. יש כאן אנשים שנותנים את הלב, זמן וכסף כל שנה. נעשו טעויות ואף אחד לא בורח מזה, אבל ההתלהמות נגדנו פשוט מרתיחה ומיותרת".

יו"ר האיגוד הלטבי כבר הגיב למינוי הצפוי כשנשאל האם עבודתו של בגאצקיס בישראל תשפיע על תפקידו הנוסף כמאמן הנבחרת הלאומית: "זה לא ישפיע על היחסים עם הנבחרת, הוא ישתף פעולה עם לוח הזמנים והאימונים שמתוכננים בקיץ. המצב אולי ישתנה אם הוא יאריך חוזה במכבי בקיץ הבא. כרגע אין בעיה".

ג'ו אלכסנדר שסובל מזיהום בברך נותח הלילה ומאושפז בבית החולים איכילוב, מטופל באנטיביוטיקה על פי הערכות, ייעדר כשבועיים-שלושה מהפרקט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
"בלאט נמצא ביחסים טובים עם חלק מאנשי המועדון ורצה לעזור"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully