וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס על סף סיכום במכבי תל אביב, שממתינה לשחרורו

19.12.2016 / 2:27

אם לא יחול מפנה דרמטי, הלטבי בן ה-49 ימונה למאמן הצהובים. במכבי ממתינים לשחרור מדרושפאקה, בה הוא משמש כעוזרו של בלאט. משך החוזה המסתמן: עד סוף העונה הנוכחית, עם אופציה לעונה הבאה

ברני ארדוב

איינארס בגאצקיס בדרך למכבי תל אביב. המאמן הלטבי, שמשמש כעוזרו של דיוויד בלאט בדדושפאקה הטורקית, נמצא על סיכום עם הצהובים ואם לא יחול מפנה דרמטי של הרגע האחרון, הוא יהיה המאמן השלישי של הצהובים העונה אחרי ארז אדלשטיין ורמי הדר. נציג מטעם מכבי תל אביב - ככל הנראה ניקולה וויצ'יץ' - יטוס לטורקיה במטרה לסגור הרמטית את העסקה.

איינארס בגאצקיס מאמן לטבי. AP
בדרך להיכל. בגאצקיס/AP

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי הגישה אמש הצעה למאמן הלטבי. נכון לעכשיו מה שמפריד בין המאמן לצהובים הוא שחרור מדרושפאקה, כשמסתמן שהוא ימונה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת.

מכבי ערכה אמש ישיבה עד אחר חצות, שם הוחלט כי האופציה השנייה, אם הצהובים יתקלו בבבעיה בלתי צפויה לשחרר את בגאצקיס, היא מינויו של רימאס קורטינאיטיס, עימו נמשכים המגעים. יש לציין כי בישיבה אמש חלק מהדור הוותיק עדיין צידד במינויו של צביקה שרף, אולם פנייה אליו תיעשה רק אם מינוי מאמן זר לא ייצא לפועל.

עוד בנושא:
בקושי: מכבי תל אביב ניצחה 76:77 את גלבוע גליל בשמינית גמר הגביע
הלילה פרסמנו: מכבי תל אביב הגישה הצעה לאיינארס בגאצקיס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
זיכרונות מנס ז'לגיריס. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

במכבי אישרו הבוקר את הידיעה והוסיפו: "הוא מאמן טוב וכרגע הוא האופציה הראשונה שלנו. הוא הביע נכונות להגיע ורק צריך את השחרור מהקבוצה הטורקית".

הלטבי מוכר היטב לצהובים מהעונה שעברה, אז אימן את ניז'ני נובגורוד והדיח אותם מהיורוקאפ עם ניצחון לאחר הארכה ביד אליהו, כשבין כוכביו היה גם ויקטור ראד. לפני שנתיים הוא הדריך את גל מקל במועדון הרוסי, והוביל את הקבוצה להופעה מוצלחת בטופ 16 של היורוליג.

בגאצקיס מכהן במקביל כמאמן נבחרת לטביה, וקודם לכן עבד בשורת מועדונים במזרח אירופה, שהבולטים שבהם היו ז'לגיריס קובנה, יניסיי קרסנויארסק ובודיוולניק קייב. בעבר, כששיחק בז'לגיריס, השתתף במשחק שהוביל לנס המפורסם ב-2004 ואף היה רחוק מילימטרים בודדים ממסירת הקוורטרבק הגורלית של גור שלף לדרק שארפ.

סוני ווימס עם ויקטור ראד מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מרוצה. סוני ווימס/ברני ארדוב

במכבי מאוד לא אהבו את היכולת שהציגו השחקנים אמש בניצחון הדחוק על גלבוע גליל בשמינית גמר הגביע. סוני ווימס, שקלע 20 נקודות אבל ביצע כמה שגיאות בדקות האחרונות, הודה: "היה לנו משחק מגעיל וניצחון מגעיל, אבל לפחות ניצחנו. אנחנו פחות צריכים לדאוג למה יקרה עם המאמן הבא, לא משנה מי יבוא. אם אין לנו את המנטליות לבוא בכל משחק ואימון לנצח, לא משנה מי יבוא ומי יהיה המאמן, אין לי מושג למה זה קורה לנו. כולנו מנסים להבין את זה. אני מודאג מכל משחק. מכאן ואילך כל משחק הוא קריטי. צסק"א ודרושפאקה זה לו"ז קשה מאוד. אנחנו חייבים להיות מפוקסים. אשקר אם אגיד שכולם נותנים באימונים 110 אחוז. זה לא המצב".

ווימס הוסיף: "הרבה דברים קורים בתוך הקבוצה אבל קשה לי להצביע מה זה בדיוק. משהו עובר עלינו. במיוחד במשחקים בליגה הישראלית בהם אנחנו צריכים לנצח יחסית בצורה נוחה. אנחנו לא יכולים לשמוח על הניצחון הזה כי אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב. אני מתוסכל. אנחנו לא משחקים עבור מי שהביאו אותנו לכאן. מבחינת חומר שחקנים אנחנו טובים, אבל זה מתחיל כבר באימונים. חייבים למצוא דרך להיות טובים יותר".

על משחק הירוליג הקרוב אמר השחקן: "המשחק ביום רביעי נגד צסק"א יכול להיות מגעיל מאוד עבורנו או מוצלח. זה תלוי בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully