וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: פול דילייני נפצע, חשש לקרע ברצועה בברך

הרכז האמריקאי נפגע בברכו במהלך ה-70:91 מול הפועל אילת ופונה לבדיקת MRI בבית החולים. דן שמיר: "אם נצטרך למצוא לו תחליף, זה יהיה קשה מאוד". עודד קטש: "שיחקנו רע מאוד"

פיארה הנרי שחקן הפועל אילת (שמאל) מול פול דילייני שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
שוב נפצע. דילייני מול ניסים/מגד גוזני

הפועל חולון השיגה הערב (שני) את הכרטיס לרבע גמר גביע המדינה. הצהובים-סגולים עשו את זה עם 70:91 משכנע מאוד מול הפועל אילת, כשקאליף ווייאט לוהט מול האקסית עם 29 נקודות ו-9 אסיסטים. חולוניה תפגוש ברבע הגמר את הפועל באר שבע מהליגה הלאומית במשחק חוץ.

עוד בנושא:
הפועל חולון הביסה 70:91 את הפועל אילת

למרות הניצחון הגדול, החגיגות והעידוד הגדול לו זכו שחקני חולון וגם המאמן דן שמיר, הצהובים-סגולים קיבלו גם בשורה רעה מאוד. פול דילייני, שהגיע בקיץ ממכבי קרית גת אחרי שהיה מצוין שם ובקושי שיחק העונה בגלל פציעות, שוב נפגע. הפעם זה קרה במהלך הרבע השני כשדילייני נפל לא טוב ונפגע בברך. דילייני פונה לבית חולים לבדיקת MRI עם חשש לקרע ברצועה הצולבת.

עודד קטש מאמן הפועל אילת. מגד גוזני
מאוכזב. קטש/מגד גוזני

מאמן הפועל אילת עודד קטש נשמע מאוכזב בסיום: "שיחקנו ממש לא טוב היום, לא נצמדנו לתוכנית המשחק, היינו מפוזרים מבחינה התקפית, החלטות לא טובות. הם הצליחו עם הלחץ שלהם להוציא אותנו ממה שרצינו לעשות. זה גרר איבודי כדור, ירידה לא טובה להגנה. כדורסל זה משחק של ביטחון וברגע שקבוצה לא מצליחה להוציא לפועל את מה שהיא רוצה, אז זה גם עניין של ביטחון.

"היה לנו ברור שזה הולך להיות משחק קשה מול קבוצה טובה, במיוחד אחרי שניצחנו פה בליגה". קטש התייחס לעובדה שטוני מיטשל לא שותף במהלך המחצית השנייה ואמר: "לא הייתה תקרית עם טוני מיטשל, מאמן מושפע מהרבה דברים, גם מדברים שקורים על המגרש, גם משפת הגוף של השחקנים. יש לי מספיק ניסיון ואמרו לי שיש לשחקנים עבר כזה או אחר, בשבילי יש לו דף נקי. גם ברמה האישית דברים מתחברים יותר או פחות, הרבה תלוי בשחקן, לא שופט אותו על סמך העבר, אלא על סמך ההתנהלות שלו עכשיו".

פורוורד אילת רפי מנקו אמר: "מגיע את כל הקרדיט לחולון, הם שיחקו בצורה יוצאת מן הכלל ובאו מאוד מוכנים למשחק. חושב שהצוות המקצועי הכין אותנו בצורה מצוינת, ידענו מה צריך לעשות, אבל ברמת האגרסיביות לא היינו שם, מאוד מבאס. ההבדל מהמשחק הקודם? חבל כי זה משחק של נוקאאוט וכדורסל זה לא מה שינצח את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דן שמיר מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
זכה לעידוד. שמיר/מגד גוזני

מאמן הפועל חולון דן שמיר התייחס בסיום לפציעה של דילייני ואמר: "שמעתי את הדיבורים במסדרונות, אין לי מושג מה עם פול, נחכה ונשמע. הדיבור פה זה שמדובר בפציעה שמשביתה אותו. אם לא יהיו הפתעות נעימות, אז נלך לתהליך כדי להחליף אותו. נצטרך למצוא לו תחליף, מההיכרות שלי זה יהיה קשה. בשלב הראשון ולא יודע עד מתי, נצטרך את כולם. כולנו נוציא אחד מהשני יותר ונשתמש בשחקנים שיהיו לנו.

"לפעמים אחרי שעושים קאמבק ומנצחים באיזה משחק אז כולם אומרים שהראינו אופי, וזאת קלישאה אבל היום הראינו אופי, היו הרבה דברים שהלכו נגדנו והיינו צריכים לעשות אותם. בשלב די מוקדם של המשחק הלכנו למשהו שאנחנו לא עושים. היו לנו תוכניות למשחק, ובסוף יש דברים שאתה שומר במגירה, והלכנו לשם וזה תמיד מפחיד כי אתה לא יודע אם האנשים יגיבו לזה טוב או שיהיו מבולבלים, וזו הנקודה שבה חזרנו למשחק.

"המשחק הבא נגד באר שבע זה לא רק מנטאלי, הרבה מנטאלי אבל לא רק. יש לי דוקטורט על זה, אני מסתכל על המשחקים האלה, זאת שיטה קשה ומפחידה בשבילנו. המשחקים האלה מדי פעם נגמרים בתבוסה, זה קורה הרבה פחות ממה שחושבים, זאת עובדה, ברוב המקרים אלה משחקים צמודים עם לחץ אדיר, במגרשי חוץ, קבוצות מתרוממות ומי שבעסק יודע שכשאתה בקבוצות טובות, והתמזל מזלי להיות בקבוצות כאלה בחיים, אתה חייב לנצח כל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully