וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל חולון עלתה לרבע הגמר אחרי 70:91 מול הפועל אילת

פול דילייני נפצע בצורה שנראית חמורה, אבל הקבוצה של דן שמיר הייתה דומיננטית לאורך כל המשחק בדרך למפגש מול הפועל באר שבע בשמונה הגדולות. קאליף ווייאט להט מול האקסית עם 29 נקודות ו-9 אסיסטים, ג'יימס בל היה מצוין עם 16

אלכס צ'וברביץ' שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
דקות מצוינות בהגנה ובהתקפה במחצית הראשונה. צ'וברביץ'/מגד גוזני

הפועל חולון השלימה הערב (שני) את תמונת רבע גמר גביע המדינה בכדורסל. הקבוצה של דן שמיר נראתה פשוט נהדר והביסה 70:91 את הפועל אילת, הבטיחה את מקומה בין שמונה הגדולות של המפעל ותתמודד שם מול הפועל באר שבע מהליגה הלאומית. קאליף ווייאט היה פנטסטי מול האקסית עם 29 נקודות ו-9 אסיסטים, ג'יימס בל העניק לצהובים-סגולים הרבה עם 16 נקודות ברגעים חשובים (4 מ-7 לשלוש), 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות.

גם שלומי הרוש נתן עבודה עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים כשאלכס צ'וברביץ' מספק דקות טובות מאוד ומאפשר לדריון אטקינס המצוין (10 נקודות ו-13 ריבאונדים) לקבל מנוחה. רג'ילנד באקנר קלע 14 וקלט 12 ריבאונדים אצל המפסידה, אבל גם איבד 6 כדורים והוא היחיד שאפשר לציין בצורה חיובית אצל אילת. אולי גם את רוברט רות'בארט, שסיפק 11 נקודות ב-13:14 דקות שבהן שיחק.

הבשורה הרעה להפועל חולון מגיעה מכיוונו של פול דילייני. הגארד האמריקאי הכישרוני, שהיה אחד האחראיים המרכזיים להישארות של מכבי קרית גת בעונה שעברה, נפצע בברכו וקיים חשש כבד כי הוא סובל מקרע ברצועה בברך. נקווה לטוב.

חנן קולמן שחקן הפועל אילת (שמאל) מול פול דילייני שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
דן שמיר בפוזיציה האהובה עליו/מגד גוזני

מהלך המשחק

דן שמיר הפתיע ובחר לעלות עם אלכס צ'וברביץ' בחמישייה. ג'יימס בל להט והעלה את חולון ל-0:5, האורחת צימקה ל-4:5 עם נקודות של באקנר והנרי, אבל דילייני קבע 4:7 אחרי חטיפה וסל קל. חולון עלתה ל-4:9, אבל שרון קלע ליי אפ קל וצימק ל-6:9. ביתרון 6:14 לחולוניה, ראינו מהלך שואו טיים שכאילו לקוח מה-NBA. צ'וברביץ' קיבל כדור ועלה עם הטבעה אדירה, איזה יופי ו-6:16 למארחת. שמישהו יביא מטף, צ'וברביץ' רותח. רות'בארט עלה מהספסל וקלע ארבע ברציפות בהמשך כדי לצמק ל-12:18, זו גם הייתה התוצאה בסוף הרבע.

אילת הצליחה לחזור לחיים ואפילו עלתה כבר ל-18:20 אחרי נקודות של טוני מיטשל. אבל חולון לא ויתרה ולמרות שלשה של מילבורן עלתה כבר ל-23:27 אחרי שתי קליעות עונשין של ווייאט. צ'וברביץ' קלע עוד שתיים מתחת לסל וזה 23:29. פול דילייני נפצע במהלך הרבע השני כשסובב את הברך והוא לא יחזור היום. אין לאמריקאי הכישרוני הרבה מזל העונה. חולון המשיכה לרוץ ואחרי קליעות עונשין של אטקינס ו-ווייאט זה 28:40. עוד שתיים של יאנגר לפני המחצית קבעו 28:42 במחצית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קאליף ווייאט שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
ווייאט להט מול האקסית/מגד גוזני

חולון פתחה את הרבע השלישי טוב ואחרי שלשה של הרוש זה כבר 28:47. חולון המשיכה לברוח ואחרי שלשה של הרוש זה כבר 37:57. חולון המשיכה לחגוג, אבל שלשה של אפיק ניסים צימקה ל-48:63 כשעל השעון מעט יותר מדקה לסיום הרבע השלישי. האורחת צימקה עוד מעט את הפער כשניסים ורות'בארט עם פלואטר יפה צימק ל-53:65 בתום הרבע.

רוברט רות'בארט, הוא ולא אחר, המשיך במשחק המצוין שלו עם שלשה ואילת בחד ספרתי עם 58:67. חולון המשיכה להיראות פשוט נהדר כשג'יימס בל מנצח על המקהלה עם שתי שלשות והטבעה אדירה כדי לקבוע 66:85 ולשלוח את שתי הדקות האחרונות לגארבג' טיים. צ'וברביץ' יצא בעבירה חמישית וקיבל תשואות מכל אוהדי חולון. משחק טוב שלו.

עודד קטש מאמן הפועל אילת. מגד גוזני
עודד קטש/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: קאליף וואייט 29 ו-9 אסיסטים, ג'יימס בל 16 (4 מ-7 ל-3), שלומי הרוש 14 ו-6 ריבאונדים, טוני יאנגר 11, דריון אטקינס 10 ו-11 ריבאונדים, אלכס צ'וברביץ' 7, פול דילייני 2, גוני יזרעאלי 2.

קלעו להפועל אילת: רג'ינאלד באקנר 14, 12 ריבאונדים ו-6 איבודים, רפי מנקו 12, רוברט רות'בארט 11, נאור שרון 7, אפיק ניסים 6, לאנדון מילבורן 5, טוני מיטשל 5, חנן קולמן 2.

פיארה הנרי שחקן הפועל אילת (שמאל) מול פול דילייני שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
קולמן מול דילייני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully