וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "עדיין לא החלטנו האם למנות מאמן ישראלי או זר"

מיה בנאי, ורד כהן

16.12.2016 / 17:14

חילוקי דעות בהנהלה לגבי מחליפו של רמי הדר, שהגיע להיפרד משחקני מכבי תל אביב ("שלם לגמרי עם ההחלטה"). רשימת המועמדים המלאה: בפנים. השחקנים ננזפו: "בפעם הבאה זה יהיה אחד מכם"

מור שאולי

מספר שעות לאחר הודעת ההתפטרות של רמי הדר, הגיע הערב (שישי) המאמן היוצא של מכבי תל אביב ליד אליהו כדי להיפרד מהשחקנים. מי שיעמוד על הקווים במשחק גביע המדינה הקרוב ביום ראשון מול גלבוע/גליל הוא עוזרו של הדר ליאור ליובין, בעוד ההנהלה הצהובה תגביר את המאמצים במציאת מאמן ראשי חדש.

עוד בנושא:

רמי הדר התפטר ממכבי תל אביב: "אין ביכולתי לחולל את השינוי"
מכבי תל אביב שוקלת להחזיר את רמי הדר לתפקיד עוזר המאמן
קבוצה בפירוק: הערב בו עתידה של מכבי תל אביב הונח בידי אוהדיה
תפטר, או תתפטר: האיש שחייב לעשות סדר במכבי תל אביב, או ללכת

מאמן מכבי תל אביב לשעבר רמי הדר. מור שאולי
שלם עם ההחלטה. רמי הדר/מור שאולי

"אתמול אחרי המשחק הגעתי להחלטה עם עצמי שכנראה אני לא מצליח להזיז את הקבוצה למקום הנכון וגמלה בליבי ההחלטה לוותר על התפקיד", אמר רמי הדר. "דיברתי עם ההנהלה שלאורך כל הדרך תמכה בי תמיכה אמיתית. הודעתי להם על ההחלטה שלי, הם כיבדו אותה כמו שהם כיבדו אותי לכל הדרך. היה לי הזכות לעבוד עם האנשים האלה. בכדורסל המקצועני הפרמטר המוביל הוא התוצאות, והשני הוא האם מתקיים תהליך חיובי. בחודש הראשון שלי שני הפרמטרים התקיימו ובתקופה האחרונה אף אחד מהם לא התקיים.

"האחריות צריכה לבוא לידי ביטוי שברגע שאתה מבין שאתה לא יכול לעשות יותר אתה צריך לפנות את מקומך. אני שלם לגמרי עם ההחלטה שלי, למרות שהיא לא פשוטה. אני רוצה להודות לכל האנשים שעזרו איתי ולאחל למועדון הזה הרבה הצלחה, הוא ראוי לה. זה מקום מיוחד, עם דברים נפלאים ואנשים מצוינים, למרות שכלפי חוץ אולי זה מצטייר אחרת".

שמעון מזרחי הוסיף: "אמש לאחר המשחק רמי היה מאוד נסער, הוא הודיע שהוא רוצה להיפגש והיום בבוקר, אצלי בבית, חגי, רמי ואני נפגשנו והוא הודיע שהוא מרגיש שאזלו לו האנרגיות. הוא התנהג כמו גבר, כפי שהתנהג כל התקופה הזו. הוא דיבר ישר, בגובה העיניים, אמר שהוא לא יכול להוביל את הקבוצה מהמקום בו היא נמצאת וביקש שנשחרר אותו. אנחנו יכולים רק להודות על התקופה שהוא היה איתנו. אי אפשר להתווכח עם עובדות - מאז הניצחון על אולימפיאקוס חלה ירידה משמעותית בכושר של הקבוצה, וצריך למצוא מה הן הנקודות החלשות. יש לנו מטובי השחקנים שהיו ביורוליג בשנה שעברה והם צריכים לספק את הסחורה, אחרת זה לא יילך. עוד לא ישבנו בעניין המאמן אז אני לא יכול לומר האם יהיה ישראלי או זר, עוד לא דנו בעניין. נתחיל לדבר על זה בצאת השבת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי. מור שאולי
ההחלטה תתקבל בקרוב. מזרחי/מור שאולי

ומי ברשימת המועמדים?

כרגע במכבי תל אביב רחוקים מלקבל החלטה בנוגע למחליפו של רמי הדר. מקורביו של צביקה שרף כבר הציעו אותו למערכת בה עבד בחמש קדנציות שונות. כמו כן, מספר שמות של מאמנים אירופיים נמצאים על השולחן, ביניהם יונאס קזלאוסקס, סרג'יו סקאריולו (שנמצא בעדיפות נמוכה יותר) ופוטיס קציקאריס. גם רימאס קורטינאיטיס קיבל פניה. בהנהלה הצהובה קיימים חילוקי דעות לגבי השמות השונים.

במועדון אף כועסים מאוד גם על השחקנים ולא מן הנמנע שאחד מהם ישוחרר או יישלח ליציע, למען יראו וייראו. השחקנים ננזפו כבר אמש, כשגם היום נאמר להם: "ביזיתם את המועדון. מכבי זה מועדון שכל אחד חייב לתת בו את המקסימום. מי שלא רוצה להתנהג כשחקן מקצוען, שלא יהיה כאן. כולם צריכים לתת את המקסימום ולא לחשוב על עצמם. המאמן עזב אבל בפעם הבאה זה יהיה שחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully