וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החליטה: מארק ואליינטה לא ישוחרר בשלב זה

14.12.2016 / 7:37

על רקע העסקה עם איילופסון, שאמור לחתום על חוזה ארוך טווח, במכבי חיפה קיבלו החלטות נוספות באשר לסגל. עתידו של מוסא לא מובטח. עימות בין לויטה לשלומי דורה במהלך משחק אימון מול עכו

יוסי ציפקיס

במכבי חיפה אישרו את המגעים עם הבלם האיסלנדי הולמאר אייולפסון, שחקנה של רוזנבורג הנורבגית. במועדון סיפרו אתמול (שלישי) כי הצדדים קרובים לסיכום על חוזה לשלוש שנים, בכפוף לבדיקות רפואיות. כזכור, המטרה של טור כריסטיאן קרלסן הייתה להחתים בלם מהיר זר לקראת העונה הבאה, זאת על מנת שיוכל להתאקלם לקראת הבניה המחודשת שהמועדון מתכנן. "המטרה הייתה להחתים בלם מהיר וגבוה שיאזן את המהירות במרכז ההגנה. זאת הסיבה שעקבנו גם אחר אליסון דוס סנטוס ממכבי פתח תקוה", אמרו. אגב, מבחינת מולנסטיין אחת האפשרויות היא מעבר למערך של שלושה בלמים בעונה הבאה, אך עדיין אין החלטה בעניין.

עוד בנושא:

דיווח בנורבגיה: בלם רוזנבורג הולמאר אורן איילופסון יעבור למכבי חיפה
קבוצת הנוער של מכבי חיפה תפגוש את דורטמונד בפלייאוף העלייה לשמינית גמר האלופות

הולמאר איולפסון נבחרת איסלנד. AP
זה הולך ומתקרב. איילופסון/AP

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מכבי חיפה מתכננת להחתים את עומר דמארי ושוקלת לשחרר את גליינור פלט. אם הכל ייסגר כמתוכנן, בסגל של חיפה יהיו כעת ששה זרים והחחלטה לגבי פלט תתקבל רק במידה ודמארי אכן יוחתם.

ייתכן שבמחזורים הקרובים חיפה תתבסס על רביעיית הגנה שכולה מורכבת מזרים, זאת מכיוון שאין כוונה לשחרר את מארק ואליינטה. יחד עם זאת, תיתכן סיטואציה מסוימת שבה מכבי חיפה תמצא מגן שמאלי ברמה גבוהה, ואז תחליט להשתחרר מהחוזה של מריו מוסא. הירוקים גברו היום 0:1 על הפועל עכו במשחק אימון באצטדיון עכו, כחלק מההכנה למשחק מול הפועל תל אביב. ניקיטה רוקאביציה עלה בחוד לצד גליינור פלט וכבש את שער הניצחון בדקה ה-13.

במהלך המשחק אירע עימות בין אוהד לויטה למאמן עכו שלומי דורה. האירוע התרחש כאשר תיקול חריף בבלם אעיד חבשי נתקל בתגובה מצדו של השוער, שמחה על כך. בתגובה, דורה אמר לשוער: "שב בשקט ותחזור לספסל שלך. זה המקום שלך. מה אתה מתערב?". יש לציין כי אייל משומר חזר לשחק לראשונה מאז הפציעה שעבר במהלך המחנה בקיץ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully