וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בנורבגיה: בלם רוזנבורג הולמאר אייולפסון יעבור למכבי חיפה

על פי הדיווח, האיסלנדי בן ה-26 יימכר לירוקים תמורת כ-1.1 מיליון יורו בינואר. המנהל המקצועי של הנורבגים אמר: "לא מוכן להתייחס לדיבורים על שחקנים שלנו לפני שמשהו רשמי"

הולמאר איולפסון נבחרת איסלנד. AP
בדרך למכבי חיפה? אייולפסון/AP

האם מכבי חיפה מצאה בלם חדש? על פי דיווחים בנורבגיה, הירוקים צפויים לרכוש את בלם רוזנבורג הולמאר אייולפסון תמורת עשרה מיליון קרונות, שזה כ-1.1 מיליון יורו (4.5 מיליון שקל). סטיג אינגה ביורנבי, המנהל המקצועי של רוזנבורג, התייחס לאפשרות העברתו של הבלם בן ה-26, שיכול לשחק גם כקשר אחורי, ואמר: "יש לנו מדיניות לפיה אנחנו לא מגיבים על עניינים של שחקנים לפני שמשהו סגור".

הבלם האיסלנדי בן ה-26 (1.88 מטר) הגיע לרוזנבורג ב-2014 מבוכום הגרמנית בהעברה חופשית ומאז הספיק לרשום 65 הופעות ולכבוש שלושה שערים אצל הנורבגים. אייולפסון אותת לאחרונה שהוא מעוניין לעזוב ולאור העובדה שנותרה לו עוד שנה בחוזה, ברוזנבורג כנראה ישמח למכור אותו תמורת הסכום האמור.

גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הצלחות לצד אכזבות. ורמוט/יוסי ציפקיס

מוקדם יותר פרסם רנה מולנסטיין מכתב לאוהדי מכבי חיפה לסיכום הסיבוב הראשון בליגת העל. אחרי 13 מחזורים, הירוקים נמצאים במקום השלישי עם 21 נקודות מ-39 אפשריות ורחוקים 13 נקודות מהפועל באר שבע המוליכה.

המאמן ההולנדי כתב: "זאת הזדמנות טובה לסכם את חלקה הראשון של העונה. עבדנו ועודנו עובדים קשה בכל יום על מנת להטמיע סגנון כדורגל חיובי ואנרגטי. בתום ארבעה חודשי ליגה ראשונים, אנחנו מרגישים שאנחנו מתפתחים כצוות וכקבוצה, אף על פי שלפנינו עוד דרך ארוכה. עד כה, התוצאות היו מעורבות - החל מניצחונות על יריבותינו הגדולות, תוך תצוגות כדורגל נפלאות, ועד משחקים בהם נותרנו מאוכזבים על אף שהראינו אופי ונחישות.

"המטרות שלנו לשבועות ולחודשים הקרובים הן לשחזר את הכדורגל ההתקפי שאנחנו מסוגלים לייצר, ולסיים עם שלוש נקודות במשחקים בהם הצלחנו עד כה להביא רק נקודה אחת (6 תוצאות תיקו). אנחנו נמשיך לעבוד עבור ההישגים והמסע ליצירת הצלחה וסביבת עבודה של ביצועים גבוהים תושג רק באמצעות המשך תמיכתכם המדהימה בקבוצה. אנחנו מוקירים תודה על כך שיש לנו אתכם לצידנו לאורך המסע הזה".

עדכון ראשון: 19:46

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully