וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הנוער של מכבי חיפה תפגוש את דורטמונד בפלייאוף העלייה לשמינית גמר האלופות

אחרי שחלפו על פני סוליגורסק ודינמו מוסקבה, יפגשו הירוקים את מועדון הפאר מגרמניה ב-7 או ב-8 בפברואר, למשחק אחד שייערך בחיפה. חנין: "מדובר באתגר גדול עבורנו, אנו פוגשים מועדון מהגדולים בעולם"

עמית זנטי שחקן מכבי חיפה לנוער. אדריאן הרבשטיין
הירוקים ייאבקו על מקום בשמינית. זנטי/אדריאן הרבשטיין

אחרי שחלפה על פני שחטיור סוליגורסק ודינמו מוסקבה, קבוצת הנוער של מכבי חיפה תפגוש את בורוסיה דורטמונד בפלייאוף העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות, כך נקבע בהגרלה שנערכה היום (שני) בשוויץ. המשחק היחיד ייערך ב-7 או ב-8 בפברואר בחיפה, כשאם הקבוצות לא יכריעו את המשחק ב-90 דקות הן יעברו ישירות לדו קרב מהנקודה הלבנה.

"מדובר בהגרלה מעניינת ומאתגרת", אמר המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שמוליק חנין. "אנו פוגשים מועדון מהגדולים בעולם וזה אתגר גדול עבורנו. נלמד אותם היטב ונגיע מוכנים".

דורטמונד היא אלופת הבונדסליגה לנוער וממשיכה לייצר שחקנים בסיטונות לקבוצה הבוגרת. אחרי כריסטיאן פוליסיץ' ופליקס פסלאק שכבר ביססו את מעמדם בסגל של תומאס טוכל, גם הקפטן דז'ניס בורניץ' ומלך השערים יקוב ברון לארסן מתאמנים עם הגדולים. שחקן הכנף בן ה-18, ששיחק עם נבחרת דנמרק בטורניר האולימפי בריו, כבש 14 שערים ב-12 משחקים העונה, וכמו פסלאק ובורניץ' היה שותף לניצחון 1:3 על ריאל במדריד בשבוע שעבר. למרות זאת, הגרמנים סיימו כסגנים של הספרדים בבית ו' של ליגת האלופות וגם איבדו בכרטיס אדום את הקשר הבלגי אורל מנגלה, שייעדר ממשחק הפלייאוף בחיפה. בשער עומד ווילי פוליסיץ', בן דודו של כריסטיאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully