וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "נורמלי שהמשפחה שלי אומרת שאאמן באינטר בעתיד"

מאמן אתלטיקו מדריד התייחס לדבריו של בנו ושחקן גנואה, ג'יו סימאונה, שאמר כי הוא מאמין שאביו יעבוד במועדון בו שיחק: "אין מה להגיד על עתידי, זה די ברור. כרגע אני מלא מוטיבציה לפני כל משחק"

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. רויטרס
"לפעמים חשוב יותר לשחק על גאווה מעל נקודות". סימאונה/רויטרס

העונה של אתלטיקו מדריד בליגה הספרדית לא נפתחה בצורה חיובית, ולאחר 14 מחזורים היא ניצבת במקום הרביעי בלבד עם 25 נקודות. למרות זאת, בליגת האלופות הקבוצה של דייגו סימאונה נראית מצוין ולפני המשחק הערב (שלישי) מול באיירן מינכן, שיהיה האחרון בשלב הבתים, היא רשמה חמישה ניצחונות מחמישה משחקים. לפני המשחק, המאמן הארגנטינאי של הקבוצה התראיין במסיבת העיתונאים וסיפק ציטוטים מעניינים לגבי עתידו בתור מאמן, לאחר שבשבוע החולף, בנו של הארגנטינאי ושחקן גנואה, ג'יו סימאונה, אמר כי הוא חושב שאביו יאמן באינטר יום אחד.

"זה נורמלי שבני, אבי, אחותי או אשתי יגידו שאאמן באינטר בעתיד. זה לא משהו חדש ולא צפוי. אין לי מה להגיד לגבי העתיד, כי זה די ברור", אמר סימאונה האב, שהמשיך: "בכל מקרה, אני מתרגש לפני כל משחק, בטח שלפני המשחק שמצפה מולנו מול יריב גדול כל כך. אני מלא מוטיבציה לפני כל משחק מאז שהצטרפתי לאתלטיקו. לפעמים חשוב יותר לשחק עבור גאווה מאשר עבור נקודות, והמשחק מול באיירן הוא אחד מהרגעים הללו". על היריבה אמר: "אני לא חושב שהם במשבר. במהלך העונה אתה תמיד נקלע לסיטואציות קשות. אני מכיר את אנצ'לוטי ואין לי ספק שהם יילחמו על תואר ליגת האלופות".

סימאונה שיחק באינטר בשנים 1997-1999 לאחר שהגיע אליה מאתלטיקו מדריד. קשר העבר כבש במדיה 11 שערים וזכה עמה בגביע אופ"א בעונת 1997/98.

עוד בנושא:

ספרד: רק 0:0 ביתי לאתלטיקו מדריד מול אספניול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully