וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 0:0 ביתי לאתלטיקו מדריד מול אספניול

הקולצ'ונרוס עם משחק רביעי ללא ניצחון משישה משחקי הליגה האחרונים ועדיין במרחק תשע נקודות מהיריבה העירונית. הקבוצה מברצלונה עם משחק שמיני ברציפות ללא הפסד. גרנאדה - סביליה 1:2

one
דייגו גודין שחקן אתלטיקו מדריד (אמצע) מול אספניול. רויטרס
ערב מתסכל לאתלטיקו וגודין/רויטרס

מלבד הקלאסיקו הגדול, שלושה משחקים נוספים נערכים היום (שבת) במחזור ה-14 בליגה הספרדית, אותו פתחה גרנאדה עם ניצחון בכורה - 1:2 מפתיע על סביליה. ויאריאל הסתפקה ב0:0 מאכזב אצל לגאנס, אתלטיקו מדריד סיימה ב-0:0 ביתי נגד אספניול.

seperator

גרנאדה - סביליה 1:2

צפו בתקציר המשחק

אין כמו דרבי אנדלוסי כדי להשיג ניצחון בכורה. רגע אחרי הניצחון הראשון שלה בכל המסגרות, 0:1 בגביע המלך על אוסאסונה, גרנאדה שברה את הקרח גם בליגה והשיגה שלוש נקודות במשחק אחד, אחרי 13 מחזורים מאכזבים. זה קרה דווקא מול סביליה המדורגת שלישית, שהפסידה לגרנאדה גם בשני המפגשים בעונה הקודמת. עומר אצילי לא נכלל בסגל וראה מהיציע את ז'רמי בוגה מלהטט בצד ימין ומכין לאנדראס פריירה, שהבקיע בדקה ה-27 את שער הבכורה שלו בספרד. האורחת חיפשה את השוויון, אבל בדקה ה-56 ארטיום קראבץ הסיט כדור קרן והבלם דויד לומבאן המשיך מקרוב פנימה. וויסאם בן ידר המחליף צימק בפנדל בתוספת הזמן, אבל לא מנע הפתעה גדולה שמחלצת את גרנאדה מהמקום האחרון, לפחות זמנית.

שחקני גרנאדה מול ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
אוהבים משחקי דרבי. שחקני גרנאדה/AP

אתלטיקו מדריד - אספניול 0:0

הקולצ'ונרוס ממשיכים לאכזב בליגה וניצחו רק פעמיים בששת המחזורים האחרונים. אתלטיקו מדריד לא נראתה רע, אבל לא הצליחה להיות מספיק חדה מול השער ונותרה רחוקה תשע נקודות מהפסגה ומהיריבה העירונית. בקצב הזה, יהיה קשה לקבוצה של דייגו סימאונה לזכות באליפות או אפילו לאיים עליה עד הסוף כמו שהיא עושה בשנים האחרונות. מנגד, אספניול סגרה משחק שמיני ברציפות ללא הפסד בליגה ועוד אחרי תוצאה טובה באחד המגרשים הקשים בעולם.

לגאנס - ויאריאל 0:0

צפו בתקציר המשחק

הצוללת הצהובה פספסה הזדמנות להיצמד לרביעייה הראשונה עם תיקו מאופס מול העולה החדשה. ויאריאל עם משחק חוץ שלישי ברציפות ללא ניצחון, המארחת נעצרה אחרי הניצחון הביתי מול אוסאסונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully