וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארקלי: "גולדן סטייט משחקת כמו בחורות". קר: "לא מתייחסים אליו"

שחקן העבר שוב תקף את הווריירס ("אוהב כדורסל נשים, אבל לא רוצה שהם יכניסו אותו ל-NBA"), המאמן עקץ בחזרה. וגם: דריימונד גרין נגד בכירי הליגה, הדיון סביב השימוש במריחואנה מתרחב

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט ממשיכה להוכיח אופי נדיר. הווריירס התאוששו הלילה (בין שבת לראשון) מההפסד ליוסטון עם 109:138 קליל על פיניקס, ובכך האריכו את רצף המשחקים שלהם בלי שני הפסדים רצופים בעונה הרגילה ל-106. הפעם האחרונה בה סגנית האלופה הפסידה שני משחקים ברצף הייתה אי שם באפריל 2015. "יש פה חבורה של מקצוענים. אנחנו לא מאבדים ריכוז לעתים קרובות, אבל כשזה כן קורה אנחנו מגיבים הכי טוב שאפשר", אמר קליי תומפסון, שקלע 26 נקודות. "אני חושב שהיום זו הייתה הדוגמא המושלמת לכך. לא בטוח כמה זמן נוכל להמשיך את הרצף הזה, אבל זה מרשים מאוד, זה משהו שאנחנו מאוד גאים בו כי זה מראה לעולם איך אנחנו מגיבים להפסדים".

ההתקפה של גולדן סטייט ממשיכה בקצב ההיסטורי: זה היה המשחק השביעי שלהם מפתיחת העונה עם 125 נקודות ומעלה. לשם השוואה, אף קבוצה מאז עונת 1990/91 לא רשמה יותר מחמישה משחקים כאלה ב-20 המשחקים הראשונים של העונה. סטף קרי שוב הצטיין עם 31 נקודות, 20 מהן ברבע השלישי, שהופך להיות הרבע החביב עליו. מפתיחת העונה הוא קלע 206 נקודות ברבע השלישי, הכי הרבה בליגה אחרי דמאר דרוזן (218). "אין לי דרך להסביר את זה כל כך. אולי הרגליים שלי פחות עייפות אחרי המחצית, אולי יש בהן כוחות מחודשים".

גולדן סטייט חזרה לדרוס, טורונטו רמסה את אטלנטה, שיקגו איכזבה
סטיב קר: "אולי אסתבך בגלל זה, אבל אני חייב להודות שעישנתי מריחאונה"

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
מפלצת גם בהגנה. דוראנט/AP

גם ההגנה מתחילה לקבל צורה, וככל שעובר הזמן היא מסתמכת יותר ויותר על קווין דוראנט, שמראה העונה יכולת חסימה מרשימה. KD רושם העונה ממוצע של 1.5 חסימות למשחק, שיא קריירה. "הוא פנומנלי, הבחור הזה פשוט מדהים", אמר סטיב קר. דוראנט הראה הלילה את כל הרפרטואר שלו גם מבלי לזרוק לסל יותר מדי. הוא קלע 20 נקודות בשבע זריקות בלבד מהשדה - הכי מעט בקריירה שלו במשחקים בהם שיחק למעלה מ-12 דקות.

למרות היכולת המרשימה, הווריירס ממשיכים למשוך אש, בעיקר מצ'ארלס בארקלי, שממשיך במסורת העקיצות שלו לקבוצה מאוקלנד. שלשום אמר פרשן TNT כי "אולי אני מיושן, אבל אף פעם לא אהבתי את הכדורסל הנשי הזה של לנצח בתחרות קליעות. אני משוחד נגד כדורסל כזה של בחורות. אני אוהב כדורסל מכללות נשים, אבל פשוט לא רוצה שהוא יחדור ל-NBA".

הלילה, עוד לפני המשחק, סטיב קר הגיב ואמר ש"אף אחד בקבוצה לא מדבר על זה, אנחנו לא מתייחסים אליו, אבל הגענו לנקודה שאני מרגיש שאם כל הקבוצה תלך לבית של צ'ארלס, הוא ייצא ויצעק עלינו 'אל תדרכו בדשא שלי'. ככה זה מרגיש". גם ההתוודות של סטיב קר על שימוש במריחואנה בעת שנרפא מפריצת דיסק ממשיכה להכות גלים ברחבי הליגה. ה-NBA הוציאה הודעה רשמית בעקבות ההצהרה של קר בה נכתב כי "כל המאמנים שלנו עורכים בדיקות סמים מדי עונה. מריחואנה כלולה ברשימת החומרים האסורים. יש מקרים חריגים, אבל במקרה הזה זה לא רלוונטי כי סטיב אמר שהוא לא חושב שמריחואנה תסייע להפחית את כאבי הגב אצלו".

גם דריימונד גרין וקליי תומפסון גיבו את מאמנם. "מעולם לא השתמשתי בחומרים כאלה, אבל ממה שאני שומע משחקני פוטבול, אני מבין שזה עוזר להרבה מהם להתגבר על כאבים פיזיים משמעותיים, וכשאתה קורא את מה שסטיב אמר, זה נשמע הגיוני לחלוטין. כמעט כל דבר שגדל באדמה, כל ירק שגדל באדמה, מעודדים אותך לאכול. לכן הגיוני לאפשר לנו להשתמש בחומר מהאדמה, זה יותר הגיוני מלתת לנו כדור תעשייתי, למשל". תומפסון הוסיף ש"ברור שיש למריחואנה יתרונות רפואיים, אף אחד לא חולק על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
שוב בעין הסערה. סטיב קר/AP

אבל לא כולם מסכימים עם קר. מאמן פיניקס ארל ווטסון אמר הלילה אחרי המשחק ש"התמיכה בשימוש במריחואנה עלולה להכניס את ה-NBA למדרון חלקלק. צריכים להיות מאוד זהירים בנושא הזה, כי יש הרבה ילדים שחושבים שמריחואנה זה מגניב, וזה לא מגניב. מהמקום שאני בא ממנו אתה לא צריך לספוג שש עבירות כדי לצאת מהמשחק. אפשר להידרדר לדברים רעים מהר מאוד. ראיתי הרבה מאוד שחקנים כישרוניים, ילדים שגדלו בשכונות, שהיו יכולים להיות שחקני NBA אם לא היו מתמכרים לסמים. זה לא חוקי, זה רע, עלולה להיות לזה השפעה הרסנית".

לפני המשחק, דריימונד גרין התייחס לעבירות הבלתי ספורטיביות החוזרות ונשנות שנשרקות לחובתו בעקבות הנטייה שלו לבעוט בשחקנים במפשעה ובפנים. כזכור, בעיטה אחת כזו של גרין עלתה לו בהרחקה ממשחק 5 בסדרת הגמר בעונה שעברה, ובמשחק האחרון מול יוסטון הוא שוב הוזהר, כשהליגה טוענת שמדובר ב"מהלך לא טבעי", ולמעשה אומרת בין השורות שמדובר בבעיטות מכוונות. כצפוי, לפורוורד הדעתן היה הרבה מה לומר בנושא. "אני פשוט צוחק מזה שהליגה קובעת איך אני מזיז את הגוף ואיך הוא אמור להגיב או לא להגיב. לא ידעתי שהאנשים בהנהלת ה-NBA כל כך חכמים כשזה נוגע לתנועות גופניות".

גרין טען ש"אם אומרים שמה שאני עושה הוא 'מהלך לא טבעי', אז ג'יימס הארדן, ואני לא רוצה להעליב, עושה דברים כאלה כל משחק. אני מניח שאצטרך להמשיך לתת להם לקבוע לי איך הגוף שלי מגיב".

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
אינסטינקט או אקט מכוון? גרין/AP

גם סטיב קר יצא להגנתו של גרין ואמר ש"דריימונד עושה את זה במשך שנים, עוד מימים בהם שיחק במכללות. זו תנועה טבעית שהוא עושה כשהוא מנסה למשוך עבירה. להרבה שחקנים יש דרכים משלהם למשוך עבירות, הרבה מהם בועטים, חלקם לופתים אותך בזרוע. ג'יימס הארדן הכי טוב בזה. לו וויליאמס גם עושה את זה הרבה. אלה מהלכים חכמים, לא מהלכים שהליגה צריכה לעקור".

* אייזיאה תומאס מלהיב את בוסטון, ובעיקר את מאמנה בראד סטיבנס. אחרי שהגארד קלע 37 נקודות והוליך את הסלטיקס לניצחון 106:107 על פילדלפיה, סטיבנס אמר ש"הוא טוב מאוד. העצה שלי לכל אחד בעולם הזה כרגע תהיה כזו: תרכשו ליג-פאס כדי שתוכלו לראות אותו מדי לילה. הוא אחד השחקנים הכי כיפיים שיש".

* ג'ייסון קיד מתרשם מיאניס אנטטוקומפו, שהוביל את הבאקס לניצחון 103:112 על ברוקלין עם 16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מתחילת העונה מאמן מילווקי מציב את הגריק פריק בשלל עמדות, כולל דקות בהן הוא משחק כרכז בהתקפה וכסנטר בהגנה. "הוא יכול להיות אחד השחקנים הטובים בעולם. אני חושב שגם הוא וגם כל מי שמסביבו עדיין מנסים להבין מה הוא ומי הוא בדיוק כשחקן כדורסל", אמר קיד. "מפחיד כמה שהוא מגוון. יכול להיות מגניב ליצור שחקן אחד שהוא שילוב של לברון ג'יימס ודירק נוביצקי, לא?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully