וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "אולי אסתבך בגלל זה, אבל אני חייב להודות שעישנתי מריחאונה"

מאמן גולדן סטייט חשף: "עישנתי מריחאונה בשני מקרים בשל הכאבים בגב במהלך העונה שעברה. היא עדיפה על משככי כאבים, ואני מקווה שהליגה תקל את השימוש בה בעתיד"

סטיב קר, גולדן סטייט וורירס. AP
"משככי כאבים גרועים יותר ממריחואנה". קר/AP

ספורט ומריחואנה לא הולכים ביחד. לפחות בינתיים. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים החלו להיפתח לנושא, גם בעולם הספורט. נראה שאחד מהם הוא לא אחר מאשר סטיק קר, מאמן סגנית אלופת ה-NBA, גולדן סטייט, שחשף בראיון שהעניק לתקשורת האמריקאית כי נהג לצרוך מריחאונה בזמן שסבל מכאבי גב.

"אני מניח שאני יכול להסתבך בגלל זה, אבל אני חייב להודות שעישנתי מריחואנה בשני מקרים בשנה האחרונה בעקבות הכאבים", אמר קר, שהחמיץ חלק גדול מהעונה שעברה לאחר שנותח בגבו פעמיים". חקרתי רבות את הנושא וקיבלתי עצות מאנשים רבים. יכול להיות שהייתי נכשל בבדיקת סמים, למרות אני לא יודע אם הבדיקות האלו תקפות עליי בתור מאמן. בכל מקרה המריחואנה לא עזרה לי כלל, אבל זה היה שווה את זה, כי אני חייב למצוא פתרון לכאבים שלי. ניסיתי משככי כאבים מסוגים אחרים והם היו גרועים יותר ממריחאונה".

"אני מאוד מקווה שהליגה תקל את השימוש בסמים קלים, ואני לא מחובבי המריחאונה, אבל אני יודע שאם שחקן פוטבול למשל, סובל כאבים, די ברור שעדיף להשתמש במריחאונה מאשר בויקודין (סוג של משכך כאבים), אך למרות זאת ספורטאים ממשיכים לדבר על ויקודין כאילו מדובר בוויטמין סי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully