וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: איוניר הודיע שלא יחזור, תומר קשטן מונה למאמן

27.11.2016 / 12:13

מאמן שלישי בקרית שמונה העונה. שרצקי שפיטר את בן זקן, ציפה שאיוניר יחזור, אך זה הודיע שהוא לא מעוניין. עוזר המאמן קשטן מונה לתפקד. שחקנים: "המהלך של איזי מרסק את הקבוצה"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

תומר קשטן מונה הבוקר (ראשון) למאמן עירוני קרית שמונה בתום פחות מ-24 שעות של תוהו ובוהו במועדון הצפוני. אחרי פיטוריו של בני בן זקן אמש, הבעלים איזי שרצקי פנה למוטי איוניר בבקשה שישוב לתפקיד ממנו פוטר לפני כחודש. איוניר ששוהה בחו"ל התלבט ולבסוף השיב בשלילה, ושרצקי החליט למנות את קשטן ששימש כעוזר מאמן מהקיץ.

תקציר האירועים למי שפספס: במחצית המשחק בין עירוני קרית שמונה להפועל אשקלון (1:4 לקרית שמונה) הבעלים איזי שרצקי עלה לשידור ברשת ב' והודיע כי בני בן זקן מפוטר מהקבוצה וכי בכוונתו להחזיר את מוטי איוניר לתפקיד. בן זקן והשחקנים כמובן שמעו את החדשות מהעיתונאים רגע אחרי שריקת הסיום ומאותו רגע החל מחול שדים במועדון.

תומר קשטן, בנו של המאמן האגדי דרור קשטן, שימש בעבר כמאמן ראשי בהפועל כפר סבא, הפועל הרצליה, הפועל רעננה ומכבי הרצליה. בנוסף אימן את קבוצות הנוער של הפועל תל אביב ומכבי נתניה.

עוד בנושא:

שרצקי פיטר את בני בן זקן מקרית שמונה בשידור חי: "מוטי איוניר יחזור"
שחקני קרית שמונה נגד ההחלטה, שרצקי: "מי שלא רוצה שיילך הביתה"
לא לקחו את זה באיזי: איך הגולשים ברשת הגיבו למהלך של שרצקי?

עוזר מאמן עירוני קרית שמונה, תומר קשטן. אדריאן הרבשטיין
מאמן ראשי. קשטן מגיע לאימון הבוקר/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם אתמול לראשונה בוואלה! ספורט, שחקני עירוני קרית שמונה התכנסו אתמול והחליטו לצאת נגד הצעד המפתיע של הבעלים איזי שרצקי. במהלך הלילה הם שלחו לבעלים הודעות שקוראות לו להשאיר את בן זקן, אך שרצקי לא השתכנע. "המהלך הזה מרסק את הקבוצה", אמר אחד השחקנים, "99 אחוז מהשחקנים נגד המהלך. כולם בשוק, זה מהלך הזוי. אמרנו לאיזי מה אנחנו חושבים על זה".

רוב שחקני הקבוצה התקשו להבין את השיקולים של שרצקי. "נעשה בלגן על זה. לאף אחד פה אין בעיה עם מוטי איוניר, אבל איזי לא יכול לשנות כל שבועיים החלטה. מאז שבני הגיע יש אנרגיות מדהימות בקבוצה ורואים את זה. הקבוצה נראית אחרת והתחברנו מאוד. לא ברור למה איזי עושה את זה", אמר שחקן אחר בקבוצה.

שחקן נוסף אמר: "בשנה שעברה לא מעט שחקנים היו בבעיה, אבל בני שהיה עוזר מאמן השאיר אותנו בחיים ועבד על הצד המנטלי כדי שלא נתפרק. כשהוא הגיע חלק הרימו גבה, אבל הוא הוכיח את עצמו. כולם שבורים מההחלטה. אם הייתם רואים את חדר ההלבשה אחרי המשחק הייתם חושבים שיש סוכת אבלים בקבוצה".

שרצקי הגיב לדברים של השחקנים וגם להודעות ששלחו לו ואמר לוואלה! ספורט: "בני לא יחזור לעולם. כל עוד אני שם את הכסף הוא לא ידרוך פה. עשיתי מעצמי צחוק, אבל בני לא יכול להגיד לי 'תפטר אותי, רק אני קובע'. הוא חשב שלא אעשה את זה והנה אני עושה את זה, הוא לא יעבוד אצלי לעולם. כשמוטי הלך קיבלתי הודעות משחקנים שאמרו שהם רוצים שיישאר".

שרצקי חזר ואמר כי "שחקנים לא יקבעו לי מי המאמן. מי שיגיד לי שהוא לא רוצה שמוטי יאמן, לא יישאר פה". עדיין לא ברור אם בן זקן, שסירב לדבר עם כלי התקשורת או עם שחקניו אמש, יגיע לאימון הבוקר. גם איוניר, ששוהה בחו"ל, לא יגיע, כך שתומר קשטן, עוזרו של בן זקן, ישמש כמאמן בפועל לפחות באימון הקרוב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
התעלם מבקשות השחקנים. שרצקי/ברני ארדוב

אמש שרצקי הבהיר שההחלטה לפטר את בן זקן נרקמה בעקבות סירובו של המאמן להכליל בהרכב מול מכבי תל אביב את אחמד עאבד. הבעלים קיווה שעאבד יצטיין כדי לעלות את ערכו לקראת חלון ההעברות בינואר. אולם לוואלה! ספורט נודע שסיבה נוספת היא מיעוט דקות המשחק לעידו דוידוב, שהצטרף הקיץ בתור הבטחה גדולה מהנבחרת הצעירה. שרצקי מאמין שדוידוב יהיה הדבר הבא בכדורגל הישראלי, אך בן זקן החליט לעלות במערך אחר בלעדיו.

שרצקי הצהיר לפני כמה ימים שישקול לעזוב את המועדון בקיץ, אך בסופו של דבר הוא הודיע שימשוך את ידיו מהמועדון אך ימשיך להעביר כסף. כפי שפרסמנו ביום שישי שרצקי הבהיר לאנשי המועדון שהוא מפקיד בידי המנכ"ל יוסי אדרי את סמכויות הניהול בפועל. לאור הפעולות האחרונות של שרצקי, כמעט כולם בכדורגל הישראלי מטילים גם בזה ספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully