וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני קרית שמונה נגד ההחלטה, שרצקי מאיים: "מי שלא רוצה שיילך הביתה"

26.11.2016 / 23:19

הלם נרשם בקרב שחקני קרית שומנה אחרי ההחלטה לפטר את בני בן זקן ולהחזיר את איוניר. השחקנים החליטו לפנות לבעלים ("רוב מוחלט מאחורי בני"), שרצקי הגיב: "מי שיגיד כזה דבר יילך הביתה"

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"כולם היו בהלם". שרצקי/ברני ארדוב

הלם נרשם היום (שבת) בקרב שחקני קרית שמונה עם היוודע על ההחלטה של הבעלים איזי שרצקי לפטר את המאמן בני בן זקן ולהחזיר את מוטי איוניר. בן זקן היה בתפקיד במשך שלושה מחזורים בלבד, במהלכם ניצח פעמיים והפסיד רק למכבי תל אביב בתוספת הזמן. היום קרית שמונה הביסה 1:4 את אשקלון, ורק אחרי הניצחון הגדול נודעה לשחקנים ההחלטה של שרצקי.

בסיום המשחק התכנסו שחקני קרית שמונה, ואחרי שיחה משותפת החליטו לפנות לשרצקי ולבקש שבן זקן יישאר מאמן. שחקן בקרית שמונה אמר לוואלה! ספורט: "כולם היו בהלם, רוב מוחלט של השחקנים עומד אחרי בני ודורש שהוא יישאר המאמן. לא נמנה נציג שידבר עם איזי, אלא נעשה מעשה אחר, וכולם יתקשרו לאיזי אחד אחד על מנת להבהיר את עמדתנו".

שרצקי הגיב לדברים האלו ואמר: "כל אחד שיגיד שהוא מעדיף שבני יישאר ומוטי לא יחזור ילך הביתה באותו יום. שחקן שלא רוצה, שיגיד וילך".

כזכור, שרצקי הודה כי פיטר את בן זקן אחרי שהמאמן סירב לפתוח עם אחמד עאבד מול מכבי תל אביב. שרצקי טען כי בן זקן אמר לו "לך קיבינימאט, תפטר אותי".

עוד בנושא:

זעזוע בקרית שמונה: שרצקי פיטר את בני בן זקן, "מוטי איוניר יחזור"
עירוני קרית שמונה הביסה 1:4 את הפועל אשקלון
לא לקחו את זה באיזי: איך הגולשים ברשת הגיבו למהלך של שרצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully