וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בקרית שמונה: שרצקי פיטר את בני בן זקן, "מוטי איוניר יחזור"

26.11.2016 / 21:37

הבעלים זעם על המאמן שלא פתח עם עאבד מול מכבי ת"א ("בן זקן אמר לי 'לך קיבינימט, רק אני קובע, תפטר אותי'") והודיע על ההחלטה ברשת ב' במהלך המשחק. מוטי איוניר, שעזב לפני שלושה שבועות, ישוב

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מהלך לא צפוי. שרצקי/ברני ארדוב

פיאסקו בקרית שמונה: איזי שרצקי, הבעלים של עירוני קרית שמונה, פיטר היום (שבת) את מאמן הקבוצה בני בן זקן, זאת לאחר שלושה מחזורים בלבד בהם בן זקן מחזיק בתפקיד. מי שיחזור לתפקיד הוא מוטי איוניר.

שרצקי ביקר בחריפות את המאמן בן זקן תוך כדי המשחק בו ניצחה קרית שמונה 1:4 את הפועל אשקלון, והודיע על ההחלטה בתכנית "שירים ושערים" ברשת ב', וכל זאת בזמן שקבוצתו משחקת ומוליכה בבטחה. בן זקן אימן את הקבוצה בשלושה משחקים והשיג 6 מ-9 נקודות אפשריות: בשניים מהם ניצח (את אשקלון ובני יהודה) ובאחד מהם הפסיד (רק בתוספת הזמן למכבי תל אביב).

שרצקי הסביר כי דרש מבן זקן להעלות את אחמד עאבד במשחק מול מכבי תל אביב, שהסתיים ב-2:1 דרמטי לצהובים. בן זקן סירב לעשות זאת והותיר את השחקן על הספסל.

ההחלטה הזו עוררה את זעמו של הבעלים והוא הודיע על פרידה מהמאמן, כאשר מי שיתפוס את מקומו הוא לא אחר מאשר המאמן הקודם איוניר, שעזב לפני שלושה שבועות בלבד.

שרצקי אישר את הדברים לוואלה! ספורט: "אני כועס מאוד על בני. אמרתי לו שחשוב לי שעאבד יפתח נגד מכבי תל אביב, אבל הוא אמר לי שרק הוא קובע. בכל מקרה, החלטתי לזוז אחורה ואני לא מגיע למשחקים. אז אם כבר מאמן שיקבע לבד, אני מעדיף את מוטי, כי יש לו הרבה יותר ניסיון ואני סומך עליו. אני זועם על בני והוא יודע את זה". שרצקי סיפר כי הוא כבר דיבר עם איוניר והוסיף: "הוא הסכים לחזור".

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה הביסה 1:4 את הפועל אשקלון

מאמן עירוני קרית שמונה בני בן זקן. סוכנות ג'יני
הופתע מהידיעות בסיום. בן זקן/סוכנות ג'יני

לתכנית "שער השבת" בערוץ הספורט אמר שרצקי דקות ספורות לאחר המשחק: "זה לא עניין של אגו, לא יכול להיות שאדם שאצלי 20 שנה במועדון מתנהג ככה. גידלתי אותו כל הזמן, נתתי לו את הבמה, ולא התערבתי הרבה. ביקשתי ממנו שעאבד ישחק, והוא אמר לי 'לך קיבינמט, אתה לא קובע כלום'. מהרגע שהחלטתי שאני זז הצדה, אני מעדיף שמוטי איוניר יאמן. אני מכיר את מוטי 40 שנה, הוא מאמן טוב יותר, הוא סגור והסכים איתי. הוא לא נמצא בארץ, ביום שלישי הוא יהיה באימון.

"אני יודע שזה נראה גרוע מאוד, זה יותר מרע מאוד. זו פגיעה אישית קשה, זה לא בסדר, אבל יש דברים בחיים שאי אפשר לעבור עליהם. יש לי שיקול כלכלי בנוגע לעאבד מול מכבי תל אביב. אין הבדל גדול בין מי שישחק. אני רוצה למכור אותו למכבי תל אביב. ברק בדש כבש פעמיים מול מכבי תל אביב והם קנו אותו.

"אני לא בא לאימונים, לא מגיע למשחקים ולא אכפת לי. אני לא נשאר. את הכסף אני אמשיך להעביר, בגלל מחלקת הנוער, יש לי חוזים עם השחקנים. באופן אישי אני לא קובע, ולא מתערב. לא ידעתי מי משחק היום".

שרצקי הוסיף: "אני לא חוזר בי. הוא אמר לי כל השבוע, 'תפטר אותי'. הוא חשב שלא אעשה את זה, מי מפטר מאמן אחרי חודש? זה שיגעון ואידיוטי, אבל ילד שלי שאומר לי תפטר אותי, אז שיילך הביתה. אני יודע שאני לא בסדר, אני פגוע בעצמי מהמהלך הזה. יש לי גם נשמה, גם אני בן אדם. נפגעתי. פגעתי בעצמי יותר מאשר בבני". לסיום הוסיף בחיוך: "ראיתי שמוטי איוניר פרשן טוב, אז החזרתי אותו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני עירוני קרית שמונה בפתיחה. סוכנות ג'יני
והקריה בכלל ניצחה 1:4/סוכנות ג'יני

בני בן זקן המופתע אמר לאחר המשחק: "מבחינתי אין תגובה, לא שמעתי על זה ולא ראיתי. אני אקבל את ההחלטות של איזי. כל עוד אני המאמן, אעשה את המקסימום כדי שהקבוצה תהיה טובה, עבור המועדון שאני אוהב. אין לי מושג, אתם מפתיעים אותי ואתייחס לזה כשאדע".

המאמן הוסיף: "אני המאמן של קרית שמונה כל עוד לא יודיעו לי אחרת. אני בן המקום, מה שאני עושה זה עם הרבה אהבה. גם אם אני לוקח החלטות קשות, זה לא בשליפה אלא עם שכל. אני חושב שהדרך טובה ושמח שיש תוצאות טובות. להיעלב זו בחירה ואני לא בוחר להיעלב".

עדן שמיר התייחס לסערה בקבוצה: "זה מפתיע, אבל סיימנו את המשחק, נלך הביתה, נתעורר מחר ונגיע לאימון. נהיה יותר חכמים ונראה מה קורה. לא יודע מה להגיד לגבי ההמשך, מה יהיה מחר. התוצאות מדברות, אנחנו נהנים, גם עם מוטי היינו קבוצה טובה. אנחנו בסך הכול שחקנים, שעולים למגרש ועושים את מה שרוצים ומצפים מאיתנו. אם זה עם מוטי או בני, ניתן את הכול. אנחנו משתדלים לא להתייחס לכל מה שמסביב, ראיתם שעלינו היום ועשינו מה שצריכים".

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. סוכנות ג'יני
האשים את השופט. נעים/סוכנות ג'יני

והיה גם משחק, שבו אשקלון שוב הובסה, וקרית שמונה חזרה לנצח. עדן שמיר אמר ש"ידענו שאנחנו צריכים לנצח. אחרי מה שהיה ביום ראשון נגד מכבי, דיברנו על זה כל השבוע. אפשר היה לראות קבוצה שמחה, רצה ונהנית. שמח שיצאנו עם הנקודות. לא שמעתי על חילופי מאמנים, לא מתוקף תפקידי להתייחס לזה. אנחנו אוהבים את בני".

יובל נעים, מאמן הפועל אשקלון, מצא את מי להאשים בהפסד: "יחסי הכוחות ברורים לפני המשחק, אבל לא מספיק זה, שולחים שופט שעוזר לקרית שמונה. אנחנו מתמודדים עם הרבה קשיים ואנחנו לא מספיק טובים לרמות האלה, זו האמת. תמיד משחקים כאן מאוד קשים, אבל יכולנו להוציא יותר. גם במחצית הראשונה, שהיינו קצת יותר טובים, נתנו את המתנות כמו תמיד. ננסה להתחזק ובליגה שלנו, במשחקי בית, אני חושב שנוכל לקחת נקודות".

המאמן המשיך: "ברור שקופחנו. כל המשחק לא קיבלנו פאול נורמלי. בשער השני, במקום לתת לנו פאול, הוא נתן להמשיך והם כבשו. באיגוד השופטים עושים את הדבר הכי נוח ושולחים שופט חסר ניסיון. במקום לעזור לחלשים עוזרים לחזקים. הוא תוקף עם החזקים, אבל עם שיפוט נורמלי, היינו יכולים להשיג פה יותר. כל התקפה של קרית שמונה זה גול ואצלנו קבלת ההחלטות לא טובה. כשצריך למסור, בועטים ולהיפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully