וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי נחת בישראל, החל משא ומתן עם ר.ב לייפציג

23.11.2016 / 10:33

הפגישה בין החלוץ למכבי חיפה לא תתקיים עד שיושג סיכום עם הגרמנים. גם מכבי פתח תקוה תיפגש איתו. בסביבתו טוענים: מעדיף לחזור למועדון גדול. עדיין אין החלטה לגבי עטאא ג'אבר

צילום: טליה קדוש, עריכה: מתן חדד

חלוץ ר.ב לייפציג, עומר דמארי, נחת הבוקר (רביעי) בישראל בטיסה ישירה מארצות הברית. דמארי, שסירב לדבר עם כלי התקשורת לאחר נחיתתו, ישהה בישראל בימים הקרובים וינסה להגיע לסיכום עם הקבוצה הגרמנית לגבי אפשרות שיעבור לקבוצה בארץ. מכבי חיפה, שנחשבת לרצינית ביותר לגבי האפשרות לקלוט אותו, כבר פנתה לנציגי השחקן.

במועדון סיפרו כי פגישה עם סוכנו רונן קצב כבר נערכה, אולם היא נגעה בעיקר בנושאים אחרים שלא קשורים לחלוץ. הפגישה עם דמארי עצמו תידחה למועד מאוחר יותר, משום שעדיין לא הושג כל סיכום לגבי שחרורו. גם מכבי פתח תקוה שוחחה עם החלוץ והבהירה לו כי היא מעוניינת שיחזור למועדון. מקורבים להנהלת הפועל תל אביב הציעו להחזיר את השחקן לאדומים בעזרת מימון חיצוני, אולם נראה כי מהלך כזה לא יתקבל בעין יפה על ידי השחקנים וחלק מאנשי הצוות. בסביבתו של החלוץ אמרו כי הוא מעדיף לחזור למועדון גדול.

בנושא אחר: במועדון טוענים כי עדיין אין כל החלטה לגבי עטאא ג'אבר. אימון מכבי חיפה החל אתמול באיחור של מספר דקות, משום שהשחקנים המתינו לג'אבר ודקל קינן ששהו אצל המאמן רנה מולנסטיין. גם יניב בריק ואיאד אבו עביד עשויים לעזוב בהשאלה. ניקיטה רוקאביציה אמור להיות כשיר למשחק באשדוד. אייל משומר סובל ממתיחה ולא נראה שיהיה בסגל. בדיקת האולטרסאונד הוכיחה שהשחקן עדיין לא החלים לגמרי והוא ייאלץ לעבור שיקום עוד מספר ימים לפני שיחזור.

עוד בנושא:

מולנסטיין מתכנן את העונה הבאה. דמארי מוכן להגיע
רנה מולנסטיין רוצה להשאיר את מוגרבי, פלט: לא מתכוון לעזוב

חלוץ ר.ב לייפציג עומר דמארי. ברני ארדוב
היכן ישחק? דמארי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully