וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין רוצה להשאיר את מוגרבי, פלט: לא מתכוון לעזוב

21.11.2016 / 12:23

מכבי חיפה מבהירה: "הקשר שותף בתשעה משחקים. לא נשחרר שחקנים בקלות". החלוץ ההולנדי, שמודע לשיחות סביב עומר דמארי, שוחח עם חבריו ולא מרים ידיים. גורם: "לא יהיו פה מהפכות"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

למרות שפתיחת חלון ההעברות עדיין רחוק, במכבי חיפה כבר קיבלו מספר החלטות בנוגע לשחקני הסגל. במועדון מבהירים כי המאמן רנה מולנסטיין לא מתכוון לוותר על חלק משחקני הסגל הרחב שלו וזאת כדי לא להוביל שוב למהפכות נוספות בסגל. במועדון סבורים ששחקן אחד יגיע בחלון ההעברות הנוכחי. גם אם מולנסטיין יתעקש, כבר עתה נראה שחלק מהשחקנים יעזוב. בניגוד לעטאא ג'אבר ואיאד אבו עביד שלא מקבלים הזדמנות ועשויים לעזוב בהשאלה, בחיפה טוענים שהמאמן לא יסכים לשחרר את פיראס מוגרבי, זאת לאחר שכבר נראה היה שהוא בדרך החוצה. מוגרבי פתח את העונה היטב, במשחק הליגה הראשון מול הפועל תל אביב, אולם מהמחזור השני, אז פתח מול בני יהודה, לא פתח ב-11 שלו בליגה. "פיראס כבש בכל ארבעת המשחקים האחרונים בהם פתח בגביע הטוטו, הוא שותף בתשעה משחקי ליגה, הוא שחקן לגיטימי בסגל, למה שיעזוב?", התייחס גורם במועדון למעמדו. "החלטנו כבר שלא נשחרר כל כך הרבה שחקנים בינואר. השינויים מעונה לעונה יהיו מינוריים, לא נעשה כאן מהפכות. אם יש שחקנים שיתעקשו לעזוב, הדלת פתוחה. אבל אנחנו לא ניזום את זה".

הידיעה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, לפיה במועדון מעוניינים בעומר דמארי ואי הבהירות סביב גליינור פלט, הפכה לשיחת היום במועדון. לאחר הפרסום הבהיר פלט לחבריו כי הוא לא יעזוב מיוזמתו. נראה כי אחת הסיבות לכך היא שכרו הגבוה (כ-350 אלף יורו) וכן העובדה שבשיחות סגורות הבהיר המאמן כי הוא עדיין לא ויתר עליו, זאת למרות הכוונה להפוך את שובל גוזלן לחלוץ מוביל בעתיד, האמון שהוא נותן בניקיטה רוקאביציה והכוונה להתחזק בחלוץ נוסף. בסביבתו של פלט הזכירו אתמול כי הוא היה מעורב בארבעה שערים מול הפועל אשקלון וכבש ארבעה שערי שדה, זאת אגב בניגוד לעטר (ארבעה שערי ליגה, מתוכם אחד בפנדל) ורוקאביציה (שני שערי ליגה, שניהם בפנדל). שחקן נוסף שעשוי לבקש לעזוב בהשאלה הוא הקשר הצעיר יניב בריק, שפתח עד כה בשלושה משחקים, אך לא במסגרת הליגה. לגבי דמארי, נראה כי אם יגיע זה יהיה בהשאלה עם אופציה לרכישה, תמורת סכום סמלי.

עוד בנושא

הלחץ על אבוקסיס נמשך. בני יהודה מוכנה לחכות לו עד אמצע דצמבר
חיים סילבס: "החיבור עם שחר הירש לא הסתדר, זה באשמתי
"

בבית"ר ירושלים בטוחים: "הפועל תל אביב מנסה להרדים אותנו"

פיראס מוגרבי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"לא נעשה מהפכות". מוגרבי/ברני ארדוב

אחרי שערכה אתמול (ראשון) אימון שיקום לפצועים ואימון נוסף לשחקנים המחליפים, מכבי חיפה חזרה להתאמן היום בהרכב מלא, להוציא את השוער אוהד לויטה שעדיין לא חזר. הבלם אעיד חבשי שסובב את הקרסול יחזור לפעילות בשבוע הבא. ניקיטה רוקאביציה ואייל משומר ממשיכים להתאמן כרגיל, כשהאוסטרלי יהיה בסגל במשחק באשדוד.

בינתיים, החלה מכירת הכרטיסים למשחק מול מ.ס אשדוד (איצטדיון הי"א, שבת, 19:30). המחיר: 55 שקל במשרד הכרטיסים (טרם הגיעו למשרדים), 60 שקל בהזמנה טלפונית או דרך האתר, 50 שקל בקופות ביום המשחק (אך לא בטוח שיישארו כרטיסים). בעקבות הביקוש הרב, חיפה החלה כבר היום במכירת כרטיסים למשחק הבית הבא מול בית"ר ירושלים (יום שני, 5 בדצמבר, 21:00). המחירים: החל מ-95 שקל למבוגר, ו-50 שקל לשאר הסקטורים. בחיפה מרוצים מאוד מעומרי גלזר, שעל פי האתר רשמי גם ניפץ שיא בן 25 שנים שבו החזיק ויקטור צ'אנוב מעונת הדאבל (90/91), שלא ספג שערים בארבעת משחקי הליגה הראשונים. גלזר הוא הראשון מבין 44 שוערים שמצליח לשמור על רשת נקייה במשך 450 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully