וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים בטוחים: "הפועל תל אביב מנסה להרדים אותנו"

21.11.2016 / 9:09

השחקנים של רן בן שמעון שוחחו על "נאום הקטסטרופה" של גיא לוזון: "לא ניפול בפח הזה", אבוחצירה חוזר לסגל. רואדה לאתר הרשמי: "נאמרו שקרים בתקשורת הישראלית, רציתי לחזור בקיץ"

שחקני בית"ר ירושלים, חסוס רואדה, דוד קלטינס. יוסי ציפקיס
"יהיה משחק קשה מאוד". שחקני בית"ר/יוסי ציפקיס

דריכות גדולה בבית"ר ירושלים לקראת המשחק הערב (שני) נגד הפועל תל אביב. באימון הערב של הקבוצה ובחדר ההלבשה שוחחו השחקנים על מסיבת העיתונאים של גיא לוזון ו"נאום הקטסטרופה" שלו בו הביע חשש ממצבם של האדומים ודיברו על כך כי מדובר בסוג של מלחמה פסיכולוגית.

שחקן בכיר בקבוצה אמר אתמול: "הפועל מנסה להרדים אותנו. יש להם תקציב יותר גדול משלנו, יש להם סגל טוב ופתאום יום לפני בית"ר חשוב להם לבכות על כל הצרות שלהם. לא ניפול לפח הזה, לא נירדם ונבוא נחושים כמו שאנחנו צריכים לבוא. כשמסתכלים על ההרכב של הפועל רואים 8-9 שחקנים שפתחו במשחק הקודם ובמהלך העונה, יהיה משחק קשה מאוד".

בבירה לוקחים בחשבון כי ארון שוינפלד עשוי לשחק בסופו של דבר ומתכוננים לכך בהתאם. המאמן רן בן שמעון לא תירגל הרכב ולא ערך אסיפה לקראת הפועל תל אביב והוא צפוי לעשות זאת לפני המשחק. הצוות המקצועי ישים דגש על היציאה למתפרצות של דולי מנגה.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב: המארחת בכוננות שוינפלד, שלא צפוי לשחק
הניצחון לא הרגיע את מכבי תל אביב: "שיחקנו רע מאוד, יש משהו כבוי"

בלם בית"ר ירושלים חסוס רואדה. ברני ארדוב
יפתח למרות הכאבים? רואדה/ברני ארדוב

שמעון אבוחצירה חוזר לסגל הקבוצה לאחר שבמשחק נגד הפועל רעננה במחזור הקודם החליט רן בן שמעון כי יישב ביציע. טל כחילה שוב לא זומן לסגל ונראה כי יחפש קבוצה בינואר. חסוס רואדה חש גם אתמול רגישות אך צפוי לפתוח בהרכב היום.

רואדה עבר קיץ לא פשוט. הבעיות בבית גרמו לו לרצות להישאר בספרד, אך בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה הוא מסביר: "נאמרו שקרים בתקשורת הישראלית, זה לא נכון. האמת היא שרציתי לחזור אבל הייתי צריך להיות עם אשתי בקיץ. יש לי אישה בספרד עם ילדה קטנה ועוד ילדה שבדרך והייתי צריך להיות שם. זה גם לא קשור למצב ביטחוני, אני חי פה מאוגוסט 2015. לא ראיתי כלום ששייך לטרור או פיצוצים. כמובן שהסיטואציה שונה מספרד כי בספרד אין שם כלום, אבל לא ראיתי כלום ברחובות. אני הולך הרבה לעיר העתיקה בירושלים ולבית לחם, אבל לא ראיתי משהו כזה. אני ספרדי נוצרי. אם הייתי רואה בעיות שלא הייתי מגיע לשחק פה . אגב, גם אשתי אף פעם לא דיברה איתי על הבלאגן הזה. היא תמיד אומרת שאם אני מחליט לשחק בבית"ר ובירושלים היא מאחורי תמיד. היא אף פעם לא אמרה לי לא לבוא לישראל, אלא רק על נושאים של חוזה. היא הייתה בישראל, היינו בחיפה, בראשון, אילת, תל אביב".

הכרטיסים ליציעים המזרחי והמערבי בטדי אזלו ונכון לאתמול בערב נותרו עוד כ-3,000 כרטיסים ליציע הצפוני. אוהדי הפועל תל אביב יישבו ביציע הדרומי כאשר ההערכה היא שכ-1,500 אדומים יגיעו לטדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully