וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון לא הרגיע את מכבי תל אביב: "שיחקנו רע מאוד, יש משהו כבוי"

21.11.2016 / 6:57

למרות שלוש הנקודות שהשיגו בקרית שמונה, הצהובים יודעים שעליהם להשתפר: "אנחנו לא שוטפים את המגרש". וגם: כך נתן ארבלדזה לקיארטנסון לחזור להרגיש את הרשת, והמשבר בין איגייבור לאוהדים רק מחריף

(עריכה: טל רזניק)

1. אפשר עדיין להתווכח על האיכות של שוטה ארבלדזה כמאמן, אבל דבר אחד בטוח, הוא היה חלוץ מצוין. לא בטוח שזה הופך אותו למישהו שיודע ללמד התקפה, אבל הוא בטוח ידע מה הרגיש החלוץ שלו וידאר קיארטנסון. יחד עם זה, מאמן מכבי תל אביב לא דיבר מילה עם האיסלנדי בתקופת היובש שלו. "אני ידעתי למה הוא מסוגל ומכיוון שהוא בחור מבוגר, העדפתי לא להגיד לו כלום", סיפר אמש (ראשון) ארבלדזה. ערב המשחק בקרית שמונה סיפרו שחקנים במכבי תל אביב, כי המאמן הגיאורגי שלהם לא עשה יותר מדי דברים שונים על אף הבצורת, אבל הם גם ציינו שהוא נתן לחלוץ האיסלנדי להרגיש הרבה מאוד פעמים את הרשת.

"וידאר כבש הרבה שערים באימונים האחרונים לפני המשחק בקרית שמונה, כי שוטה פשוט עשה תרגולים של שלושה על שניים על מנת שהוא יבקיע", אמר אמש אחד משחקני מכבי תל אביב. "לא קל היה לקרוא את וידאר בתקופה הקשה שלו. מצד אחד הוא ניסה לשדר הרבה עוצמה ולהראות שהוא לא מתרגש ממה שעובר עליו, אבל מצד שני זה היה ברור שהוא לוקח ללב כי בכל זאת מדובר בבחור צעיר במדינה זרה ועם כל זה שהוא מקצוען, הוא עדיין חווה כאן קשיים. ניסינו מצד אחד לעזור לו, אבל מצד שני גם לתת לו שקט ולא להעמיס עליו רגשית עוד יותר".

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 1:2 על עירוני קרית שמונה
וידאר קיארטנסון: "הלוואי ואבא שלי יישאר בישראל לכל אורך העונה"

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. אדריאן הרבשטיין
בונה מעמד בקבוצה. קיארטנסון/אדריאן הרבשטיין

2. קיארטנסון יכול היה לסיים אמש עם רביעייה וגם אם השחקנים פירגנו לו על הצמד ובעיקר על שער הניצחון, היו ביניהם שדיברו אמש על כך שבכל הקשור למשחק הרגל, החלוץ עדיין רחוק מלהרשים. מי שהיה די כעוס במהלך המשחק על האיסלנדי הוא עדן בן בסט שבשני מקרים חיכה לכדורים של קיארטנסון, אבל האחרון העדיף פשוט לבעוט ויצאו לו בעיטות רעות מאוד. יחד עם זה, יותר משקיארטנסון היה צריך את השערים האלה לעצמו, הוא היה חייב אותם לשחקנים כדי שיתחילו להאמין בו. יוסי בניון עף עליו אחרי הגול בתוספת הזמן, טל בן חיים הבלם רץ אליו באמוק בסיום ולחש על אוזנו. אלה דברים שיסייעו לקיארטנסון לבנות לעצמו מעמד בקבוצה ויגרמו לשחקנים להעריך אותו יותר. "השערים של וידאר יגרמו לשחקנים להאמין בו יותר", העיד אמש אחד השחקנים בדרך חזרה לתל אביב. "יתחילו לחפש אותו יותר, למסור לו לתיבת החמש שם כנראה הוא הכי חד. בשערים האלה וידאר קנה לעצמו את המקום במכבי תל אביב".

3. הניצחון, השערים של קיארטנסון, שלוש הנקודות, שום דבר לא גרם אמש לשחקנים במכבי תל אביב להסתנוור. "שיחקנו משחק רע מאוד", הודו אמש בקבוצה. "נכון שמכבי תל אביב לא ניצחה כאן שלוש שנים וחצי ונכון שזה אחד המגרשים הכי קשים בליגה, אבל כבר היו לנו משחקים הרבה יותר טובים וקורה משהו לא טוב לקבוצה בתקופה האחרונה. כאילו יש משהו כבוי. צריך לקחת מכאן הביתה את האופי לקחת את הנקודות בכוח ובשיניים, אבל אי אפשר להתעלם מזה שאנחנו לא שוטפים את המגרש. משחקים מאוד איטי, לא לוחצים את היריב בדקות ארוכות ובקושי עושים תנועה לעומק בלי כדור". אבי ריקן משוכנע שלניצחון יש משקל סגולי גדול משלוש הנקודות: "זה ייתן לנו ביטחון להיות שקטים יותר", אמר אמש המגן השמאלי. "היו משחקים בהם שיחקנו טוב ולא לקחנו נקודות. טוב גם לקחת נקודות במשחקים פחות טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב אוסקר סקאריונה מול שחקן עירוני קרית שמונה דידייה ברוסו. אדריאן הרבשטיין
מצפים שישתפר. סקאריונה/אדריאן הרבשטיין

4. שחקנים רבים במכבי תל אביב עדיין בכושר אישי ירוד בהשוואה ליכולת הרגילה שלהם. טל בן חיים החלוץ, אוסקר סקאריונה, האריס מדוניאנין, גל אלברמן. כולם מתחת לרמה שלהם ובמכבי תל אביב מצפים משוטה ארבלדזה למצוא את הדרך להחזיר אותם למסלול, אבל באותה נשימה אומרים שגם להם, כשחקנים מאוד מנוסים, יש אחריות למה שהם מספקים על כר הדשא. לקרית שמונה יצאו אתמול בבוקר עוד שני שחקנים שבסופו של דבר לא התלבשו. גם עומרי בן הרוש וגם שגיב יחזקאל נותרו מחוץ לסגל. באשר לבן הרוש, ברור כי ארבלדזה מעדיף כעת את ריקן, אבל בכל הקשור ליחזקאל ממשיכה להיות תמוהה העובדה שהוא לא מקבל הזדמנויות. "המאמן יכול בשקט לתת לשגיב לשחק", אמר אמש אחד השחקנים. "יש בו המון כשרון ויכולת ולא ברור למה הוא מייבש אותו כך".

5. המשבר בין נוסא איגייבור לחלק מהאוהדים אפילו החריף אתמול. כזכור בסיום המשחק מול מכבי פתח תקוה במחזור הקודם, חיכו מספר אוהדים לשחקנים באישון לילה מחוץ לקרית שלום ועם איגייבור התפתחה תקרית אחרי שהקשר סירב לקבל את הטענות שהופנו אליו והשיב במלים משלו. אמש בחימום שלפני המשחק, לא שכחו אותם אוהדים את התקרית וקיללו את הניגרי שבתגובה עשה לטענתם תנועות מגונות לעברם. איגייבור לא עשה חשבון בסיום והלך עם כל השחקנים לשמוח מול הקהל, אבל יש כרגע בור די גדול בינו לבין חלק מהקהל ועל פי מידת העקשנות שלו, לא בטוח שהוא בכלל בעניין של סולחות. בכל מקרה, מבחינת אותם אוהדים אין דרך חזרה והם יעשו הכל כדי שמכבי תשחרר אותו בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully