וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאר קיארטנסון: "הלוואי ואבא שלי יישאר בישראל לכל אורך העונה"

20.11.2016 / 22:10

החלוץ שכבש צמד כולל שער ניצחון דרמטי בקרית שמונה שבר בצורת: "הלחץ גדל כשלא הבקעתי, אבל ידעתי לצאת מזה". ארבלדזה: "אני מאושר, שמעתי שלא ניצחנו פה שלוש שנים". בן זקן: "הכתבנו את הקצב"

(עריכה: טל רזניק)

מכבי תל אביב כבר הייתה בדרך למשחק רביעי ללא ניצחון, בדרך למשבר עמוק. אלא ששער בדקה ה-94 של וידאר קיארטנסון העניק לצהובים ניצחון 1:2 במגרש הקשה של עירוני קרית שמונה בו לא ניצחו הצהובים בששת המפגשים האחרונים. בכך, חזר הפער מהפועל באר שבע לחמש נקודות.

"היה קשה, ואני שמח שסוף סוף הצלחנו לנצח", אמר שוטה ארבלדזה. "שמעתי שלא ניצחנו פה בשלוש השנים האחרונות, אז אני אני מאושר. היינו במומנטום לא טוב, אבל הדרך עוד ארוכה. מגיעות לפרדראג ראיקוביץ' מחמאות על הצלות נהדרות. וידאר קיארטנסון יצר ציפיות, אז היה לו קשה, אבל אנחנו יודעים מה הוא שווה".

"כיף לחזור מהפגרה עם שערים", ציין וידאר קיארטנסון. "נחמד שכבשתי לעיני אבי, זה קרה גם בשבדיה. אני חושב שיהיה נחמד אם הוא יישאר פה כל העונה. כשלא כובשים זמן רב, הלחץ גדל, וקשה יותר להבקיע. אי אפשר להסביר את זה, פשוט צריך לכבוש ולצאת מזה. זה קרה לי בעבר, אני יודע איך לצאת מזה".

שוב מנצחים. שחקני מכבי תל אביב בסיום/אדריאן הרבשטיין

"מבחינתי המשחק נגמר", ציין בני בן זקן. "ניקח מכאן את היכולת. התנהגנו כקבוצה ביתית והכתבנו את הקצב. השחקנים באמת נתנו את הכול, ולכן התוצאה מאכזבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully