וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "החיבור עם שחר הירש לא הסתדר, זה באשמתי"

21.11.2016 / 11:30

מאמן הפועל רעננה הודה שהחלוץ שלא שותף גם מול בני יהודה יעזוב בינואר: "מפריע לי שלא הצלחתי להוציא ממנו את המיטב". בקבוצה יחפשו חיזוק להתקפה: "מקווה שנמצא שחקן שיעזור לנו"

שחר הירש שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
זה פשוט לא עובד. הירש/ברני ארדוב

אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים והיציאה לפגרה עם תחושת חוסר ביטחון, אתמול (ראשון) חזרו לחייך בהפועל רעננה אחרי הניצחון 0:1 על בני יהודה. אולם בקבוצה מודים שהיכולת הנוכחית רחוקה מזו שהציגה בשנים האחרונות ובסגל הקיים יהיה קשה לשחזר את הישגי העבר ולהעפיל לפלייאוף העעליון. מהשנים האחרונות ויהיה קשה בסגל הקיים לעשות ההישג בדמות העונה שעברה ולהפיל לפלייאוף העליון.

חיים סילבס מתכנן שינויים בחלון העברות בינואר ומעוניין בעיקר לחזק את החלק הקדמי, הממעט להבקיע שערים. בו בזמן, למרות המיעוט בחלוצים, גם אתמול שחר הירש לא שותף ודרכו מחוץ למועדון למעשה כבר נסללה. הירש יעזוב את רעננה בינואר ובקבוצה מקווים למצוא תחליף ראוי שייתן מחץ נוסף להתקפה המגמגמת.

"לא פשוט לי מה שקורה עם שחר", אמר סילבס. "הסוגיה איתו די מורכבת. יהיה יותר נכון לשחר למצוא קבוצה שתהיה לו יותר נוחה. אני מעריך שבעניין שלו באמת נדבר ותשמעו את כל הדברים בהמשך אבל חורה לי מאוד, הסיטואציה איתו. מפריע לי מאוד שלא הסתדר לי להוציא ממנו את המיטב. אנחנו מבינים שהחיבור הזה לא הסתדר. זה די באשמתי. ננסה למצוא דרך טובה יותר להביא שחקן שיעזור לנו והלוואי ושחר ימצא משהו טוב יותר בשבילו, יתקדם ויצליח".

עוזר המאמן אלון זיו פנה היום לראשי המועדון וביקש להשתחרר מתפקידו. זיו קיבל את ברכת הדרך מחיים סילבס ויתמנה למאמן קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל רעננה גברה על בני יהודה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully