וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ על אבוקסיס נמשך. בני יהודה מוכנה לחכות לו עד אמצע דצמבר

21.11.2016 / 11:34

אחרי ההפסד לאשדוד, הכתומים יודעים שאין מנוס מלבצע זעזוע נוסף במועדון ומאמן בני סכנין הוא המועמד המועדף. יעקב אסייג הבהיר לברק אברמוב שיהיה חייב לחזק את הקבוצה בינואר

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
יחזור לשכונה? אבוקסיס/ברני ארדוב

אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד אתמול (ראשון), שהיה החמישי העונה והשני ברציפות, בני יהודה יודעת שאין מנוס מלבצע זעזוע נוסף במועדון. בשכונה ממשיכים להמתין להתפתחויות בנוגע ליוסי אבוקסיס, שהוא המועמד המועדף על הבעלים ברק אברמוב. בין השניים ישנם קשרים טובים עוד טרם הגעתו של אברמוב לקבוצה, והוא וסביבתו מפעלים לחץ גדול על אבוקסיס לעזוב את בני סכנין ולחזור לשכונת התקווה. כרגע, לא ברור אם אבוקסיס המאוכזב ממצב הסגל שלו בסכנין אכן יעשה את המהלך ויתפטר מבני סכנין. בבני יהודה מוכנים אפילו לחכות עד אמצע החודש הבא ואם מצב הקבוצה לא ישתנה, אז ימונה מאמן אחר.

אתמול שוב נחתה אווירת דיכאון על הכתומים. בקבוצה די מיואשים מהמצב וטוענים: "בקצב הזה נחזור לליגה הלאומית בעונה הבאה". המאמן יעקב אסייג טען אתמול אחרי המשחק כי "ככה זה בקבוצה תחתית שאתה סופג הביטחון יורד והאוויר יוצא". עם זאת, אסייג כבר הבהיר לבעלים כי הוא חייב לחזק את הקבוצה באופן משמעותי בינואר ואפילו לעשות שוב מיני מהפך בסגל.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל רעננה גברה על בני יהודה 0:1
חיים סילבס: "החיבור עם שחר הירש לא הסתדר, זה באשמתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully