וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ משפיע: עוד עימות לדג'וקוביץ' בגמר הסבב, הפעם עם שופט

הירידה בדירוג העולמי נותנת את אותותיה? אחרי שהתעמת עם עיתונאי מוקדם יותר השבוע, הסרבי הוציא עצבים גם על השופט במפגש מול דויד גופין והאשים: "לא נוהגים בכבוד בשחקנים"

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
לא רגוע. דג'וקוביץ'/רויטרס

עם או בלי קשר לכך שאיבד את המקום הראשון בדירוג העולמי, נובאק דג'וקוביץ' נראה עצבני במיוחד לאחרונה. הסרבי כבר היה שותף לשני עימותים רק בשבוע האחרון: לאחר שניצח את דומיניק תים הוא הוציא עצבים על עיתונאי, ואמש (חמישי), הוא נראה כעוס ועצבני על השופט במשחקו מול דויד גופן, אותו ניצח 1:6, 2:6. על אף הניצחון המרשים, שהבטיח לו מקום בחצי הגמר, נולה הטיח האשמות בשופט אחרי שהעניש אותו על זמן המתנה ממושך יתר על המידה בין סרב לסרב.

"אתה יכול להסביר לי למה לא הזהרת לפני שהענשת?", פנה דג'וקוביץ' העצבני אל השופט, פרגוס מרפי. אחרי השופט השיב כי "פעלתי בהתאם לתקנון החדש", נולה התפרץ והטיח בפניו: "זה מראה לי שאין לך שום מושג לגבי המשחק, אין לך מושג לגבי החוקים". גם במסיבת העיתונאים שאחרי הניצחון המדורג שני בעולם לא נשמע מפויס. "אני מקבל את העובדה שאני אחד השחקנים שממתין הכי הרבה זמן בין הגשה להגשה. אין ספק לזה ואני לא בורח מזה. אבל בכל פעם שאני מאחר, אני מקבל קודם כל אזהרה ראשונית. כשזה קורה, אני לא אומר מילה. צריך לנהוג בכבוד בשחקנים, זה כל מה שאני אומר".

זכייה בטורניר גמר הסבב תשיב לדג'וקוביץ' את המקום הראשון בדירוג העולמי על חשבון אנדי מארי, אבל הסרבי מסרב להכיר בכך שהלחץ הגדול עליו הוא שגורם להתנהגות העצבנית שלו לאחרונה. "אני לא בלחץ. אני בא לשחק וליהנות", הסביר. "כמובן שכולנו אנושיים. מדי יום אנחנו כספורטאים חווים לחצים מסוימים בחיים המקצועיים והפרטיים, אבל זה נורמלי. זורם לי הרבה אדרנלין בגוף, אולי זה משפיע. חשוב מאוד לתעל את זה לכיוון נכון וחיובי".

דג'וקוביץ' התעמת עם עיתונאי: "לא ייאמן, תמיד נטפלים לשטויות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully