וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' התעמת עם עיתונאי: "לא ייאמן, תמיד נטפלים לשטויות"

הסרבי ניצח בטורניר גמר הסבב את תים והתעצבן כאשר נשאל על התפרצותו אחרי שהפסיד במערכה הראשונה: "יכולתי לפגוע במישהו? היה יכול גם לרדת שלג, אבל לא ירד". ראוניץ' ניצח את מונפיס

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
התעורר אחרי המערכה הראשונה. דג'וקוביץ'/GettyImages

טורניר גמר הסבב היוקרתי, הנועל את סבב ה-ATP השנתי, יצא היום (ראשון) לדרך בלונדון ויימשך עד הגמר הגדול, ביום ראשון הבא. שני משחקים התקיימו במסגרת בית 'איבן לנדל', כאשר בראשון ניצח נובאק דג'וקוביץ', שהפסיד לאחרונה את המקום הראשון בעולם לאנדי מארי, 7:6 (10), 0:6, 2:6 את דומיניק תים (9) האוסטרי, וזכה בנקודה ראשונה בטורניר בו הוא רוצה לזכות בפעם השישית בקריירה והחמישית ברציפות. במשחק השני ניצח מילוש ראוניץ' את גאל מונפיס.

תים, שנכנס לטורניר בשל היעדרו של המדורג 8 רפאל נדאל, היה עיקש מאוד במערכה הראשונה שנגררה לשובר שוויון לאחר שאף אחד לא הצליח לשבור את הגשותיו של השני. במצב של 3:6 לאוסטרי, כאשר לזכותו שלוש אפשרויות מערכה, הוא ביצע שתי שגיאות כפולות ברצף ופספס גם את האפשרות השלישית. בהמשך הטיי ברייק השיג ארבע אפשרויות מערכה נוספות, ולבסוף הצליח לנצל את האחרונה וראשונה בקריירה שלו לקחת לנולה מערכה.

דגו'קוביץ', היחיד מבין שמונת משתתפי הטורניר הנוכחי שזכה או אפילו הגיע לגמר בו בעבר, התקשה לקבל את ההפסד במערכה וחבט בעצבים כדור לעבר הקהל. כנראה שזה עזר לו להתאפס, שכן את המערכה השנייה הוא ניצח על האפס תוך 23 דקות בלבד, וגם בשלישית לא התקשה בדרך לניצחון תוך שעתיים וחמש דקות (המערכה הראשונה בלבד ארכה שעה ועשר דקות).

דג'וקוביץ' עצבני

בסיום המשחק נשאל דג'וקוביץ' על ההתפרצות שלו בסיום המערכה הראשונה והתעצבן. "לא ייאמן, תמיד אתם נטפלים לדברים האלה", אמר וכשנשאל למה הוא ממשיך לעשות דברים דומים ענה "עובדה שלא מרחיקים אותי. יכולתי לפגוע במישהו? היה יכול גם לרדת שלג היום, אבל לא ירד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה בגמר טורניר הסבב בטניס. GettyImages
ז'וזה מוריניו וג'רארד פיקה בקהל/GettyImages

במשחק השני מילוש ראוניץ' הקנדי (4) ניצח 3:6, 4:6 את גאל מונפיס הצרפתי (6), והשווה את מאזן המשחקים ביניהם ל-3:3. מונפיס לא ייצר ולא אפשרות שבירה אחת לאורך המשחק, אך נלחם כדי לשמור על ההגשות שלו ונכנע רק פעמיים מתוך שמונה אפשרויות שהיו לראוניץ'. לצערו, שתי השבירות הללו שהתחלקו שווה בשווה בין המערכות הספיקו ליריבו לניצחון.

ביום שני ייצא לדרך "בית ג'ון מקנרו", עם משחק בשעה 16:00, בין סטן ואוורינקה השוויצרי (3) לקיי נישיקורי מיפן (5). ב-22:00 יפגוש המדורג 1 הטרי, אנדי מארי, את הקרואטי מארין צ'יליץ' (7).

טניסאי קנדי מילוש ראוניץ'. רויטרס
משחק יעיל. ראוניץ'/רויטרס
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו בגמר טורניר הסבב בטניס. GettyImages
מוריניו בסלפי עם מעריצה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully