וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: מילוש ראוניץ' עלה לחצי הגמר אחרי ניצחון מול דומיניק תים

הקנדי, המדורג רביעי, ניצח במשחק של להיות או לחדול 6:7 (5), 3:6 את המדורג שמינית ויהיה בין ארבעת הגדולים. גם דג'וקוביץ' ניצח ועלה לחצי הגמר. היריבים ייקבעו מחר, התרחישים בפנים

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. רויטרס
עשה את שלו. ראוניץ'/רויטרס

מילוש ראוניץ' עלה הערב (חמישי) לחצי גמר טורניר גמר סבב ה-ATP. הקנדי, המדורג רביעי, ניצח במשחק על כל הקופה 6:7 (5), 3:6 את דומיניק תים האוסטרי (8) שנפרד מהטורניר עם ניצחון אחד מול גאל מונפיס בשלב הבתים. ראוניץ', שהגיש 14 אייסים ושבר את תים פעמיים במהלך המשחק, השלים את הניצחון בשעה ועוד 31 דקות.

עכשיו, ראוניץ' ממתין לראות מה יהיו התוצאות בבית השני, בית "ג'ון מקנרו", שם אנדי מארי ישחק מול סטן ואוורינקה וקיי נישיקורי מול מארין צ'יליץ'. התרחישים הם כאלה: אם מארי ינצח, הוא יסיים בכל מקרה במקום הראשון בבית עם שלושה ניצחונות. ונישיקורי יסיים שני בלי קשר למשחק שלו. העניין מתחיל להסתבך אם מארי יפסיד. במקרה כזה, מארי יסיים שני אם צ'יליץ' ינצח את נישיקורי בכל תוצאה שהיא ו-ואוורינקה יטפס אל המקום הראשון. אם מארי יפסיד בשתי מערכות ונישיקורי ינצח בשתי מערכות, אז היפני יעלה מהמקום הראשון בעוד ואוורינקה יסיים שני. אם מארי יפסיד בשלוש מערכות ונישיקורי ינצח בשתי מערכות, היפני יסיים ראשון והבריטי שני. אם מארי יפסיד בשתי מערכות ונישיקורי ינצח בשלוש מערכות, ואוורינקה דווקא יסיים ראשון ונישיקורי שני. אם ואוורינקה ינצח את מארי בשלוש מערכות ונישיקורי את צ'יליץ' בשלוש מערכות, הבריטי יסיים ראשון והיפני שני. כך או אחרת, ההצטלבות בחצי הגמר היא בין מקום ראשון למקום השני בבית המקביל ולהפך.

עוד בנושא:

טורניר גמר הסבב: אנדי מארי ניצח את קיי נישיקורי, גאל מונפיס פרש

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
סיים עם מאזן מושלם. דג'וקוביץ'/רויטרס

מוקדם יותר עלה דויד גופן למשחק מול נובאק דג'וקוביץ' כמחליפו של גאל מונפיס לאחר שזה פרש. הבלגי קיווה לחולל הפתעה גדולה מול נובאק דג'וקוביץ' היום, אולם למדורג שני בעולם היו תכניות אחרות לגמרי, ועם 1:6, 2:6 קליל הבטיח את מקומו בשלב הבא, אחרי 0:3 בשלב הבתים המוקדם.

הסרבי, אלוף גמר הסבב בארבע השנים האחרונות שהרשים לכל אורך משחקיו בבית איבן לנדל, לא התקשה לרגע וסגר עניין אחרי שעה ו-10 דקות בחיפושו אחר זכיה שישית בטורניר היוקרתי - דבר שרק רוג'ר פדרר עשה עד כה. זכיה נוספת אף תשיב אותו למקום הראשון בעולם על חשבון אנדי מארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully