וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: אנדי מארי ניצח את קיי נישיקורי, גאל מונפיס פרש

המדורג ראשון האריך את רצף הניצחונות שלו ל-21 אחרי 7:6 (9), 4:6, 4:6 על היפני בתום שלוש שעות ו-20 דקות, שסייע לו לעלות למאזן של 0:2. הצרפתי התלונן על כאבים בצלעות ודג'וקוביץ' יפגוש את גופין במקומו. ואוורינקה ניצח 6:7, 6:7 את צ'יליץ'

אנדי מארי. רויטרס
בלתי עציר. מארי/רויטרס

אנדי מארי האריך את רצף הניצחונות שלו ל-21 הערב (רביעי), לאחר שגבר על קיי נישיקורי 7:6 (9), 4:6, 4:6 במסגרת טורניר גמר הסבב במשחק שארך שלוש שעות ו-20 דקות. המדורג ראשון בעולם שיפר את מאזנו בבית ג'ון מקנרו ל-0:2, בעוד יריבו עומד כעת על 1:1.

במערכה הראשונה קיבלנו מותחן גדול שנמשך לא פחות משעה ו-26 דקות, ובסיומו ניצח היפני 9:11 בשובר השוויון. הסקוטי התאושש במהירות, השיג שבירה מהירה במערכה השנייה ודהר קדימה לניצחון 4:6, תוך שהוא כופה מערכה שלישית ומכרעת. שם, העייפות כבר החלה לתת את אותותיה על נישיקורי, שנשבר פעמיים ואפשר ליריבו לברוח תחילה ל-1:3 ולאחר מכן ל-1:5. היפני לא ויתר, שבר חזרה והוריד ל-5:4, אך מארי הגיש לניצחון והשלים את המשימה.

במשחק הנוסף בבית חגג סטן ואוורינקה ניצחון ראשון בטורניר לאחר ששרד משחק בן קרוב לשעתיים שהסתיים ב-6:7 (3), 6:7 (3) על מארין צ'יליץ'. הקרואטי עדיין ללא ניצחון.

* גאל מונפיס הטניסאי הצרפתי הודיע על פרישה מהטורניר בשל כאבים בצלעות, מה שאומר שדויד גופין יחליף את מונפיס ויתמודד מול נובאק דג'וקוביץ' ביום חמישי.

קיי נישיקורי. רויטרס
נגמר לו הכוח במערכה השלישית. נישיקורי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully